tobo Skrevet 3. januar 2006 #1 Skrevet 3. januar 2006 Yesssssss!!!!! Det kan hvertfall ikke bli verre enn det forrige sluttet! Svigermor fra helvete har forlatt oss, og jeg vet hun aldri kommer tilbake. Noen som vil danse??!!!
tobo Skrevet 3. januar 2006 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2006 Nei. Men så fysisk dårlig at hun nok ikke makter å komme tilbake. Lang reise. Dersom hun mot all formodning melder sin ankomst, vil jeg nekte. Insisterer hun og kommer, vil jeg aldri åpne døra.
Gjest Kålungen Skrevet 3. januar 2006 #4 Skrevet 3. januar 2006 Det hørtes da....mindre koselig ut...?
tobo Skrevet 3. januar 2006 Forfatter #5 Skrevet 3. januar 2006 Thi-hi. Nei da, nå setter jeg så umåtelig mye mer pris på hverdagen, og gleder meg over alle familiebesøk jeg slipper unna.
Gjest Gjesta Skrevet 3. januar 2006 #7 Skrevet 3. januar 2006 Jeg kan godt forstå at enkelte kan ha den følelsen (har ikke svigermor selv, men har hatt). *danser med*
Gjest Gjesta Skrevet 3. januar 2006 #8 Skrevet 3. januar 2006 *danser med, og tenker litt på presten og klokkeren*
Gjest nm Skrevet 3. januar 2006 #10 Skrevet 3. januar 2006 Er det virkelig et voksent menneske som har skrevet dette? Må være et sjelelig ødelagt menneske som kan uttrykke seg slik. Forvaklet. stakkars mann og barn
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2006 #11 Skrevet 3. januar 2006 Ganske stygt sagt, ja men jeg blir nysgjerrig; kan du fortelle litt om hvordan hun er?
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2006 #12 Skrevet 3. januar 2006 Nysgjerrig jeg og!? Er det her snakk om en heks av en svigermor som bor langt unna og som er for dårlig til noen gang å komme på besøk igjen? Enig i at trådstarter uttrykker seg litt (?) voldsomt
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2006 #13 Skrevet 3. januar 2006 Herregud, kan ikke folk være litt overbærende med svigermor i jula engang? Dette er lavmål!
Gjest Gamle Alex Skrevet 3. januar 2006 #14 Skrevet 3. januar 2006 Mulig jeg er litt treig, men danses det over at hun er blitt så syk at hun ikke kan komme på beskøk mer
Gjest Gjest_Gullhår_* Skrevet 3. januar 2006 #15 Skrevet 3. januar 2006 Mulig jeg er litt treig, men danses det over at hun er blitt så syk at hun ikke kan komme på beskøk mer ← Ja.
ceca Skrevet 3. januar 2006 #16 Skrevet 3. januar 2006 Danser med deg, jeg ! Har en svigermor fra h..... og vi var nære å flytte så langt unna vi kunne komme. Men så fikk hun klar beskjed fra mannen min, og furter ved å utlukke oss fra familien. Men nå er hverdagen og livet for oss og ungene lettere, og det er godt for kropp og sjel. Spesielt barna ble usikkre og forvirret av henne. Så om ikke situasjonener lik, så forstår jeg godt. Håper det blir like positivt for dere som det var for oss. klem ceca
Gjest Gjesta Skrevet 3. januar 2006 #17 Skrevet 3. januar 2006 Folk skal ikke unnskyldes fra å være ondskapsfulle fordi de er syke, gamle eller svigermødre. Jeg har selv opplevd å ha en ondskapsfull svigermor der hun var unnskyldt fordi hun var dårlig til beins. Men det var ingen problemer hverken med snakketøyet eller hodet.
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2006 #18 Skrevet 3. januar 2006 Smakløst der det, uansett, å henge og slenge dritt om familien sin her.
Gjest Gjesta Skrevet 3. januar 2006 #19 Skrevet 3. januar 2006 Smakløst der det, uansett, å henge og slenge dritt om familien sin her. ← Hadde vært verre stort sett alle andre steder. Her er det ingen som vet hvem trådstarters svigermor er, og jeg synes det er et helt greit sted å få ut litt frustrasjon.
Gjest Gamle Alex Skrevet 3. januar 2006 #20 Skrevet 3. januar 2006 Men er det ikke litt usmaklig å danse av glede over at noen har blitt så syke at de ikke kan komme seg rundt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå