Gå til innhold

Noen synske her inne som kam hjelpe meg?


Anonym-bruker

Anbefalte innlegg

Hunden min rømte for 16 dager siden. Trysil området. Hun er en blanding mellom engelsk og gordon setter.

Vært i kontakt med 2 klarsynte, som plukket opp energien hennes. Hun ene har sagt flere steder Hun kan være, men har ikke funnet henne noe sted. Fant liggeplassen hennes, men hun har ikke vært der på 1 uke ca.

For noen dager siden sa den klarsynte Hun kommer hjem på fredag, kom ikke hjem. Så i går var Hun helt sikker på Hun levde, og at hun kom hjem i dag. Men er ikke hjemme. I dag har hun ikke følt energien hennes. 

Jeg holder på å bli sprø av dette, vil bare hun skal komme hjem.

Noen som kan føle/ tenke noe? 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym-bruker skrev (3 minutter siden):

Hunden min rømte for 16 dager siden. Trysil området. Hun er en blanding mellom engelsk og gordon setter.

Vært i kontakt med 2 klarsynte, som plukket opp energien hennes. Hun ene har sagt flere steder Hun kan være, men har ikke funnet henne noe sted. Fant liggeplassen hennes, men hun har ikke vært der på 1 uke ca.

For noen dager siden sa den klarsynte Hun kommer hjem på fredag, kom ikke hjem. Så i går var Hun helt sikker på Hun levde, og at hun kom hjem i dag. Men er ikke hjemme. I dag har hun ikke følt energien hennes. 

Jeg holder på å bli sprø av dette, vil bare hun skal komme hjem.

Noen som kan føle/ tenke noe? 

Uff, så grusomt! 😕 Er dessverre ikkje synsk, men kanskje du kan få hjelp av nokre i Religion-forumet?

Forresten: har du høve til å dra tilbake til området og leggje ut ein gensar eller liknande med di lukt på?
Og kanskje også buret hennar, så ho kan gå inn i det.

Så kan du dra attende neste dag og sjå.

PS: ikkje legg ut mat då det kan lokke rovdyr. 

Anonymkode: 8e95c...625

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Uff, så grusomt! 😕 Er dessverre ikkje synsk, men kanskje du kan få hjelp av nokre i Religion-forumet?

Forresten: har du høve til å dra tilbake til området og leggje ut ein gensar eller liknande med di lukt på?
Og kanskje også buret hennar, så ho kan gå inn i det.

Så kan du dra attende neste dag og sjå.

PS: ikkje legg ut mat då det kan lokke rovdyr. 

Anonymkode: 8e95c...625

Ja har prøvd det. Men hun har ikke kommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Snakk med Trysil Røde Kors og høyr om dei  kan hjelpe deg. 

Anonymkode: 8e95c...625

Er allerede i kontakt med rømlingen som hjelper til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...