Nordensparadis Skrevet 3. mai 2023 #21 Del Skrevet 3. mai 2023 (endret) - Endret 5. desember 2023 av Nordensparadis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kronblad Skrevet 3. mai 2023 #22 Del Skrevet 3. mai 2023 "One More Day With You" søk opp coveret til Music, Travel, Love Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #23 Del Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 1.5.2023 den 3.25): ? Nei Anonymkode: de113...84b Så hun skal liksom synge en tåredryppende sang ved bordet? Det ville jeg ærlig talt droppet. Anonymkode: 2c8d2...f6b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #24 Del Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 3.5.2023 den 22.20): Så hun skal liksom synge en tåredryppende sang ved bordet? Det ville jeg ærlig talt droppet. Anonymkode: 2c8d2...f6b Når eller hvor det skal synges er ikke noe du trenger å bekymre deg over, jeg spør ikke om hvorvidt det burde synges Anonymkode: de113...84b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #25 Del Skrevet 5. mai 2023 Ingebjørg Brattland - Fordi eg elskar deg ❤️ Anonymkode: 6d125...835 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ma.Ya Skrevet 7. mai 2023 #26 Del Skrevet 7. mai 2023 Er mannen Liverpoolfan? You'll never walk alone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #27 Del Skrevet 7. mai 2023 Gabby Barrett - The Good Ones Anonymkode: 7095a...666 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #28 Del Skrevet 7. mai 2023 Det er da ikke rart av en brud å synge i bryllupet sitt! Nå må folk gi seg. Ikke får man ha leker, ikke skal man ha sanghefte, og nå får ikke man synge heller. En av mine nærmeste venninner skal gifte seg nå om noen uker, og hun falt til slutt ned på å synge "Never Enough" fra The Greatest Showman i kirken. Hun sang Celine Dion's "Power of Love" i mitt bryllup, og "You are" av Ron Kenoly i søsteren min sitt. Hun skal gifte seg med en lærer, og en del av talen er "Forelska i lærer'n" med ny tekst. Vi har allerede øvd, det blir veldig morsomt. Anonymkode: 60183...cee 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nassenøff Skrevet 7. mai 2023 #29 Del Skrevet 7. mai 2023 How kong will i love you, med Ellie Goulding Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #30 Del Skrevet 7. mai 2023 De tre kokosnøttene som dro på ferie - Lars Vaular Anonymkode: 258ae...084 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 7. mai 2023 #31 Del Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Det er da ikke rart av en brud å synge i bryllupet sitt! Nå må folk gi seg. Ikke får man ha leker, ikke skal man ha sanghefte, og nå får ikke man synge heller. En av mine nærmeste venninner skal gifte seg nå om noen uker, og hun falt til slutt ned på å synge "Never Enough" fra The Greatest Showman i kirken. Hun sang Celine Dion's "Power of Love" i mitt bryllup, og "You are" av Ron Kenoly i søsteren min sitt. Hun skal gifte seg med en lærer, og en del av talen er "Forelska i lærer'n" med ny tekst. Vi har allerede øvd, det blir veldig morsomt. Anonymkode: 60183...cee Nydelige sanger, men ikke noe man hopper rett på, særlig ikke "Never Enough", så regner med at din venninne er en av dem som faktisk KAN synge. Er enig med andre her at det må være et absolutt minstemål for en som skal synge i en så spesiell sammenheng som i et bryllup. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #32 Del Skrevet 8. mai 2023 Tom Odell - grow old with me You're simply the best acoustic versjon fra Schitts Creek Villagers - The wonder of you Taylor swift - Lover, eller, You're in Love Anonymkode: 3baa2...f5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #33 Del Skrevet 10. mai 2023 A Thousand Years av Christina Perri Anonymkode: 08e72...b0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå