Gå til innhold

Fin sang å synge i bryllup


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 1.5.2023 den 3.25):

? Nei

Anonymkode: de113...84b

Så hun skal liksom synge en tåredryppende sang ved bordet? Det ville jeg ærlig talt droppet. 

Anonymkode: 2c8d2...f6b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.5.2023 den 22.20):

Så hun skal liksom synge en tåredryppende sang ved bordet? Det ville jeg ærlig talt droppet. 

Anonymkode: 2c8d2...f6b

Når eller hvor det skal synges er ikke noe du trenger å bekymre deg over, jeg spør ikke om hvorvidt det burde synges

Anonymkode: de113...84b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingebjørg Brattland - Fordi eg elskar deg ❤️

Anonymkode: 6d125...835

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gabby Barrett - The Good Ones 

Anonymkode: 7095a...666

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da ikke rart av en brud å synge i bryllupet sitt! Nå må folk gi seg. Ikke får man ha leker, ikke skal man ha sanghefte, og nå får ikke man synge heller. 

En av mine nærmeste venninner skal gifte seg nå om noen uker, og hun falt til slutt ned på å synge "Never Enough" fra The Greatest Showman i kirken. Hun sang Celine Dion's "Power of Love" i mitt bryllup, og "You are" av Ron Kenoly i søsteren min sitt.
Hun skal gifte seg med en lærer, og en del av talen er "Forelska i lærer'n" med ny tekst. Vi har allerede øvd, det blir veldig morsomt.

Anonymkode: 60183...cee

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tre kokosnøttene som dro på ferie - Lars Vaular 

Anonymkode: 258ae...084

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Det er da ikke rart av en brud å synge i bryllupet sitt! Nå må folk gi seg. Ikke får man ha leker, ikke skal man ha sanghefte, og nå får ikke man synge heller. 

En av mine nærmeste venninner skal gifte seg nå om noen uker, og hun falt til slutt ned på å synge "Never Enough" fra The Greatest Showman i kirken. Hun sang Celine Dion's "Power of Love" i mitt bryllup, og "You are" av Ron Kenoly i søsteren min sitt.
Hun skal gifte seg med en lærer, og en del av talen er "Forelska i lærer'n" med ny tekst. Vi har allerede øvd, det blir veldig morsomt.

Anonymkode: 60183...cee

Nydelige sanger, men ikke noe man hopper rett på, særlig ikke "Never Enough", så regner med at din venninne er en av dem som faktisk KAN synge. Er enig med andre her at det må være et absolutt minstemål for en som skal synge i en så spesiell sammenheng som i et bryllup.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tom Odell - grow old with me

You're simply the best acoustic versjon fra Schitts Creek

Villagers - The wonder of you

Taylor swift - Lover, eller, You're in Love

Anonymkode: 3baa2...f5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

A Thousand Years av Christina Perri :) 

Anonymkode: 08e72...b0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...