Gå til innhold

Hva er den siste boken du har lest?


nostalgia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Leste "Exit" av Kent Lindahl, svensk eks-nynazist som nå jobber med å hjelpe andre ut av det miljøet.

Nå leser jeg "Dans dans dans" av japaneren Murakami (som jeg aldri husker fornavnet på).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, da må du lese "Doppler". Den er utrolig bra! Beste jeg har lest av Loe iallefall! Og jeg likte Naiv Super veldig godt! :) Det er kommet en oppfølger til den også, Volvo Lastwagner (eller noe sånt, ikke helt sikker på tittelen, men jeg gleder meg til den kommer i pocket! ;))

A.

Ikke så mye å glede seg til dessverre. Jeg lo så jeg grein mens jeg leste Dopler og var ganske kjapp å kjøpe Volvo Lastvagnar når den kom. Men for å si det sånn....jeg gadd ikke lese den ferdig en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat kjøpt og lest "Ya-ya-jentenes hemmelige nedtegnelser" av Rebecca Wells. Egentlig burde et av nyttårsforsettene mine være å slutte å kjøpe bøker for en stund og heller lese de som allerede står hjemme i hylla... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosenrød og Liljehvit av Michel Faber.

Nå leser jeg Nick Cave; And the Ass saw the Angel

Endret av Tinken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miloine
Ikke så mye å glede seg til dessverre. Jeg lo så jeg grein mens jeg leste Dopler og var ganske kjapp å kjøpe Volvo Lastvagnar når den kom. Men for å si det sånn....jeg gadd ikke lese den ferdig en gang.

Jeg syntes som nevnt at Dopler var utrolig festlig, men har enda ikke lest oppfølgeren.

Var den kjedelig, siden du ikke leste den ferdig, eller var det forventningene til at den skulle være like bra som Dopler som gjorde at du ikke leste den ferdig?

Syntes det meste av Erlen Loe er artig skrevet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke så mye å glede seg til dessverre. Jeg lo så jeg grein mens jeg leste Dopler og var ganske kjapp å kjøpe Volvo Lastvagnar når den kom. Men for å si det sånn....jeg gadd ikke lese den ferdig en gang.

Neiiiiiii?? :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet : utvalgte sitater

Paulo Coelho

En fin bok med sitater fra mange av bøkene hans. Flotte illustrasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble ferdig med Rødhette av Unni Lindell i romjula. En meget spennende bok. :)

Har nettopp begynt å lese Nattsøsteren som har samme forfatter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste boken jeg leste var dobbeltutgave med de to første i "Mormor og de åtte ungene"... Før det leste jeg "Aldri mer fri" av Liza Marklund

Aldri mer fri" av Liza Marklund...var den bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den siste jeg leste var "PS jeg elsker deg" av Cecilia Ahern. Kjempefin!

Nå leser jeg "Modellen" av Lars Saabye Christensen. tror ikke jeg er fullt så begeistret for den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjest1

Nettopp lest ferdig De gales hus av Karin Fossum for andre gang, før det var det Wasted av Marya Hornbacher.

Ellers anbefales Kompani Orheim (husker ikke forfatteren i farta). Den var veldig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på med Victoria av Knut Hamsun for tredje gang. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Den boka er helt fantastisk!

Sist leste jeg Den blinde mannen i Sevilla av Robert Wilson som er en av de få krimforfatterne jeg liker.

Nå har jeg akkurat begynt på The Ground Beneath Her Feet av Salman Rushdie, noen som har lest den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste ferdig Eremittkrepsene av Anne B. Ragde i natt. Er vel ikke så veldig fornøyd med den i forhold til Berlinerpoplene, men den kom seg nå litt nå i siste tredjedel... så det er da noe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...