Gå til innhold

Livssorg

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Du kan søke om ketaminbehandling når du har prøvd ulike typer srri som ikke virker. Eller gå privat, men det er dyrt. 

Har du ikke familie, ingen som du omgås med? 

Anonymkode: 63ab9...103

Har en mor, men hun er forståelig nok irritert fordi jeg ikke klarer å snu tankegangen. Det er jeg og, så jeg skjønner henne godt. 

-TS

Anonymkode: 8cdbd...0ce

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

du skriver at sønnen hater leiligheten? Og at han er tre år? 

Hvordan kan en treåring hate en leilighet???

Anonymkode: 57ef4...616

Han sier ofte at han ikke vil bo her, han vil tilbake til det gamle huset, osv. 

-TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Du skriver du MÅ.

Men du MÅ vel ingenting?

Og hvis du fremdeles, i en alder av 40, ikke har noen hobbyer eller interesser, så hadde jo ikke ting vært annerledes. Du hadde ikke klart finne på noe bedre, om du ikke klarer det nå heller.

Virker som du ikke liker å være mamma. Det blir hvertfall lettere når barnet blir større. 

Bare akspter at småbarnsperioden er litt begrenset, og at det kommer flere muligheter senere. 

Anonymkode: 7b6af...77f

Jeg har alltid vært i forhold med kontrollerende menn, og aldri egentlig testet ut hobbyer eller interesser. Uten et forhold vet jeg ikke hvem jeg er. Har vært gjennom det med psykologen min, at jeg er livredd for å være alene og derfor bare har vært i forhold uansett hvor dårlige de har vært. Og jeg vet jo at det har vært helt idiotisk, men det var nå det jeg valgte for meg selv. 

Så jeg vet ikke hvem jeg er, noe som sikkert er en del av problemet. Levd et liv uten identitet og nå bør jeg plutselig ha en. Og er alene og ensom, og dermed lever gjennom min største frykt. Er en lang vei å gå for å komme utav det. 

-TS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sender deg en klem ♥️ og når man er inni en sånn periode er det typisk at man tenker at alle andre har det sååå fint og flott. Men en påminnelse til oss alle er at ALLE har det sånn der i perioder, spesielt nå som du er i småbarnsfasen. Man føler mye mer på alt fordi man gjerne er mer sliten.

Anonymkode: 28b3c...cd7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...