moonflower__ Skrevet 24. november 2024 #141 Del Skrevet 24. november 2024 Tiara07 skrev (40 minutter siden): Forsåvidt enig, men hva var kravene deres? Husker du det? Og husker du parets reaksjoner? Har ikke sett akkurat dette programme!. Hva de andre kravene var husker jeg ikke nå, men som sagt skrev de fire soverom og fikk ett. De rev det som var et soverom i første etasje, men bygde ingen nye. I tillegg fikk de en loftstue og en hagebod, som skulle være soverom nr. 2 og 3. Der er jo allerede kontrakten brutt fra produksjonens side, da dette selvfølgelig ikke er soverom overhode. Hvor soverom 4 ble av er det ingen som vet. Jeg husker at de likte første etasje og selve lokasjonen. De var ikke negative, men det hele bar litt preg av at de tok på seg en modig maske og spilte med. Noe jeg tror mange gjør i disse situasjonene, selv om det er deres millioner som har blitt brent opp. Mennesker liker ikke konfrontasjoner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshade83 Skrevet onsdag kl 14:20 #142 Del Skrevet onsdag kl 14:20 Nå har jeg sett den norske, deler av den svenske, den amerikanske og australske. Hittil trumfer den australske versjonen alle sammen. Den amerikanske kommer på en grei nr 2, men den norske er rimelig horribel. Brautende programleder, stadig mas og kjas etter hvor lite penger det er selv om det er en formue, at det ikke tas fornuftige og skikkelige valg når det gjelder både gjenbruk og billigere butikker og svindyr unødvendig design. Aka du får ikke platting, men vi kan fint svi av 50 000 på design. Blir stressa av mindre 🤦♀️ Gleder meg til den danske versjonen, men i bunn og grunn er det mye bedre å ikke ha boligkjøp i blinde. Ta den tiden det tar, innhent fagkyndiges vurderinger og ha forsikringene på plass. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammams Skrevet onsdag kl 18:24 #143 Del Skrevet onsdag kl 18:24 Sunshade83 skrev (4 timer siden): Nå har jeg sett den norske, deler av den svenske, den amerikanske og australske. Hittil trumfer den australske versjonen alle sammen. Den amerikanske kommer på en grei nr 2, men den norske er rimelig horribel. Brautende programleder, stadig mas og kjas etter hvor lite penger det er selv om det er en formue, at det ikke tas fornuftige og skikkelige valg når det gjelder både gjenbruk og billigere butikker og svindyr unødvendig design. Aka du får ikke platting, men vi kan fint svi av 50 000 på design. Blir stressa av mindre 🤦♀️ Gleder meg til den danske versjonen, men i bunn og grunn er det mye bedre å ikke ha boligkjøp i blinde. Ta den tiden det tar, innhent fagkyndiges vurderinger og ha forsikringene på plass. Anbefaler den danske, den er best synes jeg. Enig i at den australske er bedre enn Norge og Sverige. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet onsdag kl 18:53 #144 Del Skrevet onsdag kl 18:53 Jeg liker den danske veldig godt, den norske er helt krise. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet onsdag kl 19:31 #145 Del Skrevet onsdag kl 19:31 mammams skrev (1 time siden): Anbefaler den danske, den er best synes jeg. Enig i at den australske er bedre enn Norge og Sverige. Helt enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scherbatsky Skrevet onsdag kl 23:10 #146 Del Skrevet onsdag kl 23:10 (endret) Den danske er rett og slett overlegen, Camilla som er interørdesigner der er SÅ flink. Jeg elsker interiør og orden, og du ser at hun virkelig bryr seg om å lage hjem, ikke resultater til TV-show. Og hun bruker ofte opp igjen ting, kjøper brukt etc. Jeg syns derimot Saba i den norske også er veldig, veldig flink. Men den svenske versjonen er helt grusom, orket ikke fortsette å se på for hun designeren ødelegger jo helt opplevelsen til deltagerne. Noen trenger faktisk lys rundt seg for å ha det bra, og trives ikke i mørke rom. Og det var en plass der det var en gigantisk spisestue, mens stuen var bitte liten. Så rare valg som tas i den svenske fra start til slutt. Mens i den danske der ser man at de tenker over hvordan familiene bruker hjemmene sine (som når noen har hobbyer som musikk, dataspill etc). Elsket spesielt den danske der to generasjoner skulle flytte sammen i en bolig, den var gjort så fint med tanke på hvordan de ville ha det. Ville jo ikke passet for de fleste, men de hørte på de som skulle bo der. Den yngre generasjonen fikk mye nytt, som de ønsket, og den eldre generasjonen fikk beholde tingene sine som de ønsket. Camilla er bare rå. Kjenner jeg må se mer på den australske, tror jeg bare har vært innom en episode. Endret onsdag kl 23:10 av Scherbatsky 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet torsdag kl 00:33 #147 Del Skrevet torsdag kl 00:33 Hvor kan man se den australske? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet torsdag kl 07:00 #148 Del Skrevet torsdag kl 07:00 Scherbatsky skrev (7 timer siden): Den danske er rett og slett overlegen, Camilla som er interørdesigner der er SÅ flink. Jeg elsker interiør og orden, og du ser at hun virkelig bryr seg om å lage hjem, ikke resultater til TV-show. Enig i dette. Jeg synes det som er fint med den danske, er nettopp dette med at de faktisk lytter til folk og bygger hjem som er tilpasset dem. (Men med et blikk på at det ikke blir brukt mer penger på et hus enn at deltagerne, dersom de er misfornøyde eller ting endrer seg etter programmet, kan selge huset og få igjen verdien av det de har puttet inn av penger. ) Synes både arkitekt og interiørdesigner i den danske er suverene. Hater både den svenske, norske og amerikanske. Mens den australske var ok. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scherbatsky Skrevet torsdag kl 18:25 #149 Del Skrevet torsdag kl 18:25 Duff skrev (17 timer siden): Hvor kan man se den australske? Ligger en sesong på Viaplay Jeg ser den amerikanske nå (ligger også en sesong på Viaplay), og den er veldig... amerikansk produsert. Stilen er jo også dermed helt annerledes enn alle de andre. Hun som er interiørstylist i den australske var også veldig flink, så den sesongen i går. Men ingen slår Camilla. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet torsdag kl 19:23 #150 Del Skrevet torsdag kl 19:23 Scherbatsky skrev (57 minutter siden): Ligger en sesong på Viaplay Jeg ser den amerikanske nå (ligger også en sesong på Viaplay), og den er veldig... amerikansk produsert. Stilen er jo også dermed helt annerledes enn alle de andre. Hun som er interiørstylist i den australske var også veldig flink, så den sesongen i går. Men ingen slår Camilla. Jeg har ikke viaplay men jeg må kanskje ta en måneds abb for å se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå