rosemarin Skrevet 28. mai 2023 #161 Del Skrevet 28. mai 2023 Babyface skrev (24 minutter siden): Huff, jeg synes hun er altfor nærtagende. 🙈 Griner hele tiden jo! Ja og dette er jo en lek med tildelte roller, så er jo ikke personlig. Men skjønner jo at det kan bli vanskelig å skille det ut, man er jo på en måte seg selv i spillet. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dørmatten Skrevet 29. mai 2023 #162 Del Skrevet 29. mai 2023 Én viktig detalj i sesong 2 som vil gjøre finalen mye mer spennede. I sesong 1 var det 4 deltakere igjen ved finalen. Forræderene hadde på en måte allerede vunnet da Arman ikke dukket opp til frokost. Hvis 2 deltakere ryker i 6. spillrunde, og én blir eliminert natt til finalen, altså spillrunde 7, vil det være 5 igjen ved finalerådsalen. Aslak er jo en god kandidat for å bli stemt ut i spillrunde 6. Det betyr at Victor kan ende opp i finalen sammen med 4 lojale, og da kan egentlig alt skje. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 29. mai 2023 #163 Del Skrevet 29. mai 2023 dørmatten skrev (4 timer siden): Én viktig detalj i sesong 2 som vil gjøre finalen mye mer spennede. I sesong 1 var det 4 deltakere igjen ved finalen. Forræderene hadde på en måte allerede vunnet da Arman ikke dukket opp til frokost. Hvis 2 deltakere ryker i 6. spillrunde, og én blir eliminert natt til finalen, altså spillrunde 7, vil det være 5 igjen ved finalerådsalen. Aslak er jo en god kandidat for å bli stemt ut i spillrunde 6. Det betyr at Victor kan ende opp i finalen sammen med 4 lojale, og da kan egentlig alt skje. Så hvor mange uker er det igjen? Kun 2? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dørmatten Skrevet 29. mai 2023 #164 Del Skrevet 29. mai 2023 DelvisPresley skrev (12 minutter siden): Så hvor mange uker er det igjen? Kun 2? Ja. I denne sesongen er det totalt 7 spillrunder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 29. mai 2023 #165 Del Skrevet 29. mai 2023 dørmatten skrev (2 minutter siden): Ja. I denne sesongen er det totalt 7 spillrunder. Ja, er vel litt færre deltakere med i år enn i fjor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alkasil Skrevet 30. mai 2023 #166 Del Skrevet 30. mai 2023 dørmatten skrev (På 29.5.2023 den 17.53): Én viktig detalj i sesong 2 som vil gjøre finalen mye mer spennede. I sesong 1 var det 4 deltakere igjen ved finalen. Forræderene hadde på en måte allerede vunnet da Arman ikke dukket opp til frokost. Hvis 2 deltakere ryker i 6. spillrunde, og én blir eliminert natt til finalen, altså spillrunde 7, vil det være 5 igjen ved finalerådsalen. Aslak er jo en god kandidat for å bli stemt ut i spillrunde 6. Det betyr at Victor kan ende opp i finalen sammen med 4 lojale, og da kan egentlig alt skje. Men skulle dette scenariet oppstå, får vel Victor tvinge? Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dørmatten Skrevet 30. mai 2023 #167 Del Skrevet 30. mai 2023 alkasil skrev (2 timer siden): Men skulle dette scenariet oppstå, får vel Victor tvinge? Eller? Nei. Etter spillrunde 5 kan ingen tvinges. Nå er alle rollene faste helt til man ryker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 31. mai 2023 #168 Del Skrevet 31. mai 2023 dørmatten skrev (11 timer siden): Nei. Etter spillrunde 5 kan ingen tvinges. Nå er alle rollene faste helt til man ryker. Ble det ikke tvinging helt på slutten i fjor? At det er fristing som ikke er lov, men tvinging? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 31. mai 2023 #169 Del Skrevet 31. mai 2023 Hvordan skal de klare å holde på spenningen om hvorvidt det er forræder i finalen eller ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dørmatten Skrevet 31. mai 2023 #170 Del Skrevet 31. mai 2023 rosemarin skrev (4 timer siden): Ble det ikke tvinging helt på slutten i fjor? At det er fristing som ikke er lov, men tvinging? I forrige sesong ble Karina tvunget over i spillrunde 8, men da var det totalt 10 spillrunder. De to siste spillrundene er helt uten hverken fristing eller tvinging Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookie123 Skrevet 31. mai 2023 #171 Del Skrevet 31. mai 2023 dørmatten skrev (18 minutter siden): I forrige sesong ble Karina tvunget over i spillrunde 8, men da var det totalt 10 spillrunder. De to siste spillrundene er helt uten hverken fristing eller tvinging Da er man jo avhengig av at det faktisk er en forræder igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 31. mai 2023 #172 Del Skrevet 31. mai 2023 Cookie123 skrev (1 time siden): Da er man jo avhengig av at det faktisk er en forræder igjen... Men de må jo finne ut hvis alle forræderne er utstemt? Og avsluttes spillet da? Isåfall vet jo alle at det er forræder igjen til finalen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dørmatten Skrevet 31. mai 2023 #173 Del Skrevet 31. mai 2023 Cookie123 skrev (1 time siden): Da er man jo avhengig av at det faktisk er en forræder igjen... Det er det jo... Minst en forræder vil stå igjen i finalen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookie123 Skrevet 31. mai 2023 #174 Del Skrevet 31. mai 2023 Så da VET vi altså at minst èn av de som er forræder nå kommer til å være med til siste episode? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alkasil Skrevet 31. mai 2023 #175 Del Skrevet 31. mai 2023 (endret) I teorien kan Aslak bli stemt ut imorgen, og Victor etter første rådsal i finaleepisoden. Hentet fra spillereglene: "IX. Er det én eller flere forrædere igjen når spillet avsluttes, vinner de gjenværende forræderne." Edit: Ser dette ble litt goddag mann økseskaft, men skulle egentlig svare på innlegget over meg, ja, vi vet at det er en forræder som går inn i finaleepisoden. Endret 31. mai 2023 av alkasil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 2. juni 2023 #176 Del Skrevet 2. juni 2023 (endret) Jeg får ikke lagt meg før jeg får med meg fredagens episoder. 😅 Nå har jeg sett dem, spennende og dramatisk nest siste gang. Endret 2. juni 2023 av Adobyen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hakkespetten Skrevet 2. juni 2023 #177 Del Skrevet 2. juni 2023 Spoiler Det kommer til å bli så spennende neste uke, jeg føler jeg ikke aner hvordan det kommer til å gå. Jeg tror nok Victor har ødelagt litt for seg selv med den dramatiske reaksjonen, men det kan hende det var lurt at han og Aslak ikke stemte det samme. Hvem tror dere de valgte å drepe nå da? Kanskje de burde ta Emilie for å få mistanken over på Katrine og Evelina som forrædere i firergruppen? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarenogAron Skrevet 2. juni 2023 #178 Del Skrevet 2. juni 2023 Hakkespetten skrev (4 timer siden): Skjul innhold Det kommer til å bli så spennende neste uke, jeg føler jeg ikke aner hvordan det kommer til å gå. Jeg tror nok Victor har ødelagt litt for seg selv med den dramatiske reaksjonen, men det kan hende det var lurt at han og Aslak ikke stemte det samme. Hvem tror dere de valgte å drepe nå da? Kanskje de burde ta Emilie for å få mistanken over på Katrine og Evelina som forrædere i firergruppen? Er ganske sikker på at de kommer til å ta Ewelina. Hun sa jo til Aslak at hun hadde fått en følelse på at det var Viktor som er forræder pga reaksjonen hans når Robin gikk ut. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 2. juni 2023 #179 Del Skrevet 2. juni 2023 Jeg er helt elendig til å huske mer enn 7 på rad. Utrolig hukommelse på Aslak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 2. juni 2023 #180 Del Skrevet 2. juni 2023 For en episode, gleder meg til finalen neste fredag. Denne sesongen har vært knall bra. Heia Victor og Aslak. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå