Gå til innhold

Forræder vår 2023 - TV2 Play

Ctrl

Anbefalte innlegg

Jeg føler virkelig det har vært SÅ innlysende at Victor er Forræder fra start. Føler det liksom "lyser" av han, både mtp ansiktsuttrykk, reaksjoner, respons, hvordan han ter seg osv. Selvfølgelig er det sikkert lett å si når man sitter hjemme og ser det på skjerm med fasit i hånd, og de zoomer vel sikkert gjerne inn på han NÅR han ser stresset ut, og hvis de andre ikke mistenker han i det hele tatt følger de kanskje ikke engang særlig med på han, men merker jeg liksom verker i kroppen etter å bare "meeeeeeen SE på Victor da!"

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

alkasil skrev (9 minutter siden):

Er det noen andre som ser på "Vicotr og Rob ser Forræder"?

Nei, har ikke turt å se på det. De røper ikke noe??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dårligbrukernavn skrev (14 timer siden):

Jeg føler virkelig det har vært SÅ innlysende at Victor er Forræder fra start. Føler det liksom "lyser" av han, både mtp ansiktsuttrykk, reaksjoner, respons, hvordan han ter seg osv. Selvfølgelig er det sikkert lett å si når man sitter hjemme og ser det på skjerm med fasit i hånd, og de zoomer vel sikkert gjerne inn på han NÅR han ser stresset ut, og hvis de andre ikke mistenker han i det hele tatt følger de kanskje ikke engang særlig med på han, men merker jeg liksom verker i kroppen etter å bare "meeeeeeen SE på Victor da!"

Syns også han ser nervøs ut, men de klipper det jo sånn, så det er langt fra sikkert at det er synlig på samme måte for de andre- som heller ikke har fasiten

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cookie123 skrev (46 minutter siden):

De røper ikke fra episoder som ikke er vist enda 😊 du kan trygt se på. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

dårligbrukernavn skrev (16 timer siden):

Dette er jo sånn Victor er til vanlig.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cookie123 skrev (2 timer siden):

Jeg så det og det var faktisk ganske oppklarende ift hvorfor Heidi endte opp med å gå ut med teorien sin til Aslak. Det ble vinklet helt annerledes i tv programmet enn hvordan det faktisk skjedde. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

frøkna skrev (10 minutter siden):

Jeg så det og det var faktisk ganske oppklarende ift hvorfor Heidi endte opp med å gå ut med teorien sin til Aslak. Det ble vinklet helt annerledes i tv programmet enn hvordan det faktisk skjedde. 

Ja, var det jeg også tenkte på, men var litt usikker på om det var å røpe for mye 😅

Ikke rart at hun endte opp med å gjøre det da. Virket dog nesten som hun så episoden for første gang basert på reaksjonen hennes!

Endret av alkasil
føye til noe mer
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er gøy at konseptet ikke er helt likt som i fjor, og at de klarer å ta forrædere så raskt! 
Synes det er rart at ingen kommenterer at alle stemte på Torstein? Da er det jo åpenbart at de andre forræderne har stemt på en av sine. En stor endring fra i fjor.. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ireko skrev (37 minutter siden):

Det er gøy at konseptet ikke er helt likt som i fjor, og at de klarer å ta forrædere så raskt! 
Synes det er rart at ingen kommenterer at alle stemte på Torstein? Da er det jo åpenbart at de andre forræderne har stemt på en av sine. En stor endring fra i fjor.. 

ja rart, de var bare glade for at de enstemmig hadde fått han ut🤪 men vi ser jo ikke alt, så det blir sikkert diskutert 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ireko skrev (4 timer siden):

Ja, reagerte også på at ingen kommenterte at de andre forræderne måtte ha stemt ut en av sine. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rosemarin skrev (8 timer siden):

Syns også han ser nervøs ut, men de klipper det jo sånn, så det er langt fra sikkert at det er synlig på samme måte for de andre- som heller ikke har fasiten

Ja, jeg skrev jo: "Selvfølgelig er det sikkert lett å si når man sitter hjemme og ser det på skjerm med fasit i hånd, og de zoomer vel sikkert gjerne inn på han NÅR han ser stresset ut, og hvis de andre ikke mistenker han i det hele tatt følger de kanskje ikke engang særlig med på han" i kommentaren du siterer av den grunn. 😛 

Irja skrev (6 timer siden):

Dette er jo sånn Victor er til vanlig.

Jeg har ikke sett han slik før, men nå har jeg kun sett han i programmer jeg vil se av andre grunner enn at han er med (er ikke så fan 🙈 😛), så har ikke sett han veldig mye. I Skal vi danse, Alle mot en og Forræder vel. Kanskje noe mer om han har vært med i noe mer sånn "vanlige" programmer/ting som ikke er på hans kanal/hvor han er hovedperson eller sånt noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

frøkna skrev (På 21.5.2023 den 19.23):

Ja da skjønte man plutselig hvorfor hun ble så desperat etter å gå rett på alsak. Når man bare så episoden så kom det litt ut av det blå at hun plutselig var sååå utsatt. 
vet fortsatt ikke om det vil hindre forræderne i å drepe henne. For de må jo også skjønne at hun er farlig for dem å ha med videre i spillet. Og hvis teorien hennes har blitt en så stor sak blant alle så ville det også sett rart ut hvis noen potensielt andre forrædere enn Aslak ville drept noen andre den natten- da hadde de jo isåfall unnlatt å følge/lese spillet og tatt et valg som kanskje virker ut av ingenting. Ville vært logisk av andre forrædere å drepe Heidi for å sende mistanke mot Aslak. Men blir spennende å se. Man kan jo klare å tenke både for og i mot alle hvisomatte-utfall.
Kanskje forræderne klarer å finne et drapsoffer som plutselig sender mistankene i en annen retning og. Blir spennende å se

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rosemarin skrev (18 minutter siden):

Ja da skjønte man plutselig hvorfor hun ble så desperat etter å gå rett på alsak. Når man bare så episoden så kom det litt ut av det blå at hun plutselig var sååå utsatt. 
vet fortsatt ikke om det vil hindre forræderne i å drepe henne. For de må jo også skjønne at hun er farlig for dem å ha med videre i spillet. Og hvis teorien hennes har blitt en så stor sak blant alle så ville det også sett rart ut hvis noen potensielt andre forrædere enn Aslak ville drept noen andre den natten- da hadde de jo isåfall unnlatt å følge/lese spillet og tatt et valg som kanskje virker ut av ingenting. Ville vært logisk av andre forrædere å drepe Heidi for å sende mistanke mot Aslak. Men blir spennende å se. Man kan jo klare å tenke både for og i mot alle hvisomatte-utfall.
Kanskje forræderne klarer å finne et drapsoffer som plutselig sender mistankene i en annen retning og. Blir spennende å se

Ja, jeg tenker det er mest sannsynlig de dreper Heidi. Et alternativ kunne vært å ta ut Lasse for å kaste mistanken mot Jennie, men Lasse har så mye tiltro til Aslak så han er nyttig for dem å ha videre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rosemarin skrev (På 21.5.2023 den 21.28):

ja rart, de var bare glade for at de enstemmig hadde fått han ut🤪 men vi ser jo ikke alt, så det blir sikkert diskutert 

Godt poeng! Kanskje kommer det noe diskusjon rundt det etterhvert 😁

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lurer på om de faktisk spiser noe under frokostene og middagene, eller om de har spist først😅 Maten ser lissom mer ut som pynt! 😆

Spoiler

Veldig bra episode i dag! Jeg kjenner jeg synes det er så spennende at jeg kjenner det i kroppen selv!

Endret av Hakkespetten
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens 1. episode:

Spoiler

Ikke overraskende var det Heidi som ble drept. Gambling med omvendt psykologi for å fjerne en stor trussel. I utgangspunktet lurt, men mistanken mot Aslak ser ut til å øke i omfang nå. 

Pil og bue-skyting på urner med sølv. Spennende siden de var delt inn i lag og det kunne bommes. Mye bomming ble det også. Rart at Emilie ble skutt ned som nr 2, trodde hun var "safe". Katrine, Evelina og Victor endte med å vinne skjoldrom og dolkemiddag. Robin konfrontert med hvorfor han skjøt ned Emilie og seg selv, og Robin fikk et lite forklaringsproblem som han ikke helt klarte å ro i land. Skjønner at flere ble mistenksomme etter det.

Dagens 2. episode:

Spoiler

Katrine, Evelina og Victor valgte Emilie og Lasse, og overraskende nok unnlot å velge Robin. Hvem som vant dolk ble holdt skjult. Men tydelig at det står om Jennie og Robin i rådsalen i dag.

Victor veldig følsom i sync rundt sin egen rolle siste to episoder. Ser ut til at ting begynner å nå inn hos han nå. Men han er likevel god på å holde maska, og spiller smart. 

Emilie litt mer sentral og aktiv i dag. Hun utfordrer Robin, og han lar seg både provosere og engasjere. Artig :) 

Rådsalen denne gang var mer bedagelig. Virker som om at folk hadde bestemt seg på forhånd, og hadde lite å kjempe for og imot. Jennie ble stemt ut som lojal med bredt flertall, og det ble en emosjonell stund for flere. Tilogmed meg 🥲 😁

De lojale, og Jennie, legger "æren" på utstemmingen av Jennie på forræderne. Liksom, "well played". Men det er vel strengt tatt de lojale som både har gått etter og kjørt på for å få Jennie sus og tilslutt stemt ut. Victor og Aslak har bare gått rundt i kulissene uten å løfte en finger. 

Begynner å bli lite folk nå. Og Victor ender opp med skjold nok engang 😅 

Blir spennende å se hvem Victor og Aslak valgte å drepe i natt, men det ligger vel an at Aslak slengte Emilie under bussen for å selv se enda mer troverdig ut, slik at gruppa kan fokusere på å spille ut Tarjei som flere allerede er på. 

Dagens programtittel var "Man føler seg litt dum og lurt", sitert Lasse. Jeg skjønte med engang hvem som kom til å ryke i rådsalen i dag siden Lasse var veldig skråsikker på Jennie. Dårlig av TV2 å titulere episodene med spoilere. Det er ikke første gang i år.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...