Carrot Skrevet 20. april 2023 #81 Skrevet 20. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er ikke sur på samboeren min. Jeg elsker henne høyere enn noen mann noen gang har elsket noen, men vi hadde en dårlig periode og jeg var ensom. Anonymkode: 6fa34...3d7 Du elsker henne NÅ når du risikerer miste henne men elsket du henne DA når du "hadde en dårlig periode" og var "ensom"?? For om du elsket henne så mye som du påstår ville du aldri hatt ett forhold på si i fem fuckings år - sorry mac, du er en drittsekk som a) har bedratt den du påstår du elsker, b) har brukt en som du tidligere behandlet stygt og som du nå igjen behandler som dritt og attpåtil blir grinete på og truer når de sier sin mening? c) Hvis noen du kjente hadde oppført seg slik - hva ville du tenkt? Å han elsker virkelig samboeren sin?? Neppe.. 5 1
Ellah Skrevet 21. april 2023 #82 Skrevet 21. april 2023 Om jeg hadde vært samboeren din hadde hvordan du ser på mennesker nesten vært verre en selve utroskapen. Her er det DU som har vært utro i 5 år, likevel er det elskerinnen som er psyko og er den som kommer til å ødelegge din familie. Du behandler både samboeren din og elskerinnen din utrolig dårlig, og setter deg selv over de begge! Det er du som har vært drittsekken her, ta ansvar for egne handlinger. Det er bare feigt å skylde på andre! Du er den som har ødelagt familien din om elskerinnen din forteller, ikke hun. 3 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #83 Skrevet 8. mai 2023 Løftet/avtalen med din samboer veier tyngre enn et løfte/avtale i ettertid med en elskerinne. "Elskerinnen har ingen forpliktelser ovenfor deg og samboer" hyles det høyt om. Det er riktig. Men helt feil at hun får gjøre som hun vil med deg, hun har ingen forpliktelser, men du må holde avtaler? Og attpåtil truer hun med å fortelle som hevn. En avtale skal være gjensidig, du skal ikke være den som må føye deg og løpe etter elskerinnen når hun er fritatt og kan gjøre som hun vil. Er elskerinnen fritatt og kan gjøre som hun vil, kan du være fritatt og gjøre som du vil. Anonymkode: 239d3...9f0 2
Gjest Inverto Skrevet 8. mai 2023 #84 Skrevet 8. mai 2023 Du må manne deg opp og tilstå forbrytelsen. Du kan se på det som en "frelse". Jeg forstår ikke hvorfor det er så utrolig mange mislykkede forhold og cheaters her på KG. Men jeg håper jeg aldri blir en av dere
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #85 Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Løftet/avtalen med din samboer veier tyngre enn et løfte/avtale i ettertid med en elskerinne. "Elskerinnen har ingen forpliktelser ovenfor deg og samboer" hyles det høyt om. Det er riktig. Men helt feil at hun får gjøre som hun vil med deg, hun har ingen forpliktelser, men du må holde avtaler? Og attpåtil truer hun med å fortelle som hevn. En avtale skal være gjensidig, du skal ikke være den som må føye deg og løpe etter elskerinnen når hun er fritatt og kan gjøre som hun vil. Er elskerinnen fritatt og kan gjøre som hun vil, kan du være fritatt og gjøre som du vil. Anonymkode: 239d3...9f0 Tusen takk for støtten! 😊 Anonymkode: 6fa34...3d7 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #86 Skrevet 24. juni 2023 Dette gikk veldig fint 😁 Ordner seg alltid for snille gutter 😁🤭 Anonymkode: 6fa34...3d7 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #87 Skrevet 24. juni 2023 I call bullshit. Anonymkode: 242ea...62b 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2023 #88 Skrevet 24. juni 2023 Fra mann som er i mot alt du har gjort. ikke si noe, forsøk å «glemme». Gi alt for familien din. Ingen normale mennesker glemmer utroskap. De sitter i kroppen for all tid. Har erfart det selv (med en ex), og unner det ingen. Anonymkode: ac35a...8e1 1
Rotemor Skrevet 24. juni 2023 #89 Skrevet 24. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 13.4.2023 den 5.54): Jeg er mann og har vært utro. For mange år siden hadde jeg «noe på gang» med ei dame. Da jeg møtte min nåværende samboer og mor til vårt barn avsluttet jeg dette. Avslutningen ble ikke den beste. Jeg ghostet henne og så skjedde livet. Jeg flyttet sammen med min nåværende samboer og vi fikk barn sammen. Hun (den andre) flyttet også sammen med en mann og fikk etterhvert barn. Etter noen år fikk jeg nyss i at mannen var voldelig og at dama og barna hadde flyttet ut. Det var et stygt samlivsbrudd og jeg forstod at det ikke var lett for henne. Jeg tenkte mye på henne og da mitt eget forhold var nede i en dyp bølgedal tok jeg kontakt med henne. Jeg trengte noen å snakke med og hadde også behov for å gjøre opp for måten jeg behandlet henne på da jeg ble sammen med min samboer. Hun skjønte ikke så mye da jeg, utav det blå, «dukket opp» igjen 10 år etterpå… Vi hadde mange fine samtaler, og for meg var det godt å snakke med noen som forstod meg. Noe av det første jeg lovet henne var å aldri bryte kontakten igjen. Det var hennes ultimatum for i det heletatt å møte meg. Jeg skjønte raskt at det var noe mellom oss (ikke følelser) og jeg har hatt henne som elskerinne og venn i 5 år nå. Min samboer har alltid elsket meg og er snill og tålmodig. I det hele en fantastisk kvinne, men de siste 5 årene har jeg distansert meg mer og mer fra henne. Det er sikkert rart når jeg forteller at jeg alltid har vært glad i min samboer, men desverre ikke flink til å uttrykke det. Man kan si at man er dum og naiv, men jeg har vært fanget i en slags rus av glede og oppmerksomhet fra en annen. Jeg hadde kontroll på følelsene, jeg var glad i og elsket min samboer og jeg hadde en elskerinne/venn. Siste tida har jeg tenkt mye på barnet vårt og har veldig dårlig samvittighet. Jeg ønsker ikke at han skal rives opp og måtte pendle mellom to hjem. Jeg ønsker også å beholde standarden vi har på livet vårt rent økonomisk i familien. Min elskerinne ønsker å beholde vennskapet vårt. Hun er glad i meg og minner meg stadig på løftet jeg gav om å ikke bryte kontakten en gang til. Min samboer har ingen mistanker og lever i en boble der alt er perfekt mellom oss. Slik ønsker jeg at det skal være. Hun fortjener å ha det bra, men elskerinna truer med å avsløre meg. Jeg har derfor blokkert henne på SoMe og telefon, men frykter at hun skal kontakte min samboer og fortelle alt. Regner med å bli slaktet her, men trenger råd om hvordan jeg skal håndtere dette for å skåne min samboer. Det er henne jeg elsker og vil dele resten av livet mitt med. Anonymkode: 6fa34...3d7 Bla bla bla. Du oppsøkte en eks og hadde sex med henne. Du kan spare deg for omstendighetene. Du gikk inn for å være utro. Det finnes ingen tilgivelse å få av din samboer.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #90 Skrevet 26. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 24.6.2023 den 23.45): I call bullshit. Anonymkode: 242ea...62b Why? Anonymkode: 6fa34...3d7
Gjest ufiltrert Skrevet 26. juni 2023 #91 Skrevet 26. juni 2023 Du er søppel ts. utnytter en kvinne du vet du kan få rundt lillefingeren mens du "ingen har elsket noen så mye!". Herregud for noe jævla svada, jeg får fysikt vondt av å lese all syting, selvmedlidenhet buuhuuu stakkars staaaaaaakars meg, jeg haaar da ikke gjort NOE galt, jeg fortjener jo faktisk å få knulle andre, i 5 år, under småbarnsperioden for jeg likte ikke å stille opp så mye da! - inleggene dine Dette er noe av det mest patetiske forsøket på innlegg ifra en mannemann som ikke bryr seg om andre enn sin egen vinning, sin egen image. Det som skjer er ikke at du angrer, du er redd for å bli tatt! Akkurat som en liten drittunge.
KallePils Skrevet 27. juni 2023 #92 Skrevet 27. juni 2023 Du har rett og slett for mye kjærlighet å gi.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #93 Skrevet 27. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 13.4.2023 den 7.24): Du har ødelagt din kome og hennes evne til å være i et godt forhold. Henne kommer aldri til å bli den samme igjen når sannheten kommer for en dag. Og sannheten kommer alltid for en dag. Bra jobba. Anonymkode: c63a7...df4 Fakta er at over halvparten av de som er i et forhold kommer til å oppleve utroskap. Med andre ord er det ganske dumt å si at du ødelegger et annet menneskes evne til å være i forhold, når de tross alt opplever noe som de fleste opplever i løpet av livet. Det er ingen unnskyldning for utroskap, bare påpeker at dersom du og andre ikke er forberedt på vanlige ting i et forhold, så er du ikke mentalt oppegående nok til å være i et forhold. Om du lar deg mentalt knekke av noe de fleste opplever i livet så er det DU selv som ikke er godt nok forberedt på livet. Det er en kjent risiko med å være i et forhold, det er en kjent risiko med å stole blindt på andre mennesker. Det er ditt ansvar å stille forberedt på livets realiteter. Anonymkode: 37732...04b 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #94 Skrevet 27. juni 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Why? Anonymkode: 6fa34...3d7 Fordi du er ett troll (-kjerring), det er ikke vanskelig å se... Anonymkode: 4fe4d...772
HanneH1980 Skrevet 27. juni 2023 #95 Skrevet 27. juni 2023 4 hours ago, AnonymBruker said: Fakta er at over halvparten av de som er i et forhold kommer til å oppleve utroskap. Med andre ord er det ganske dumt å si at du ødelegger et annet menneskes evne til å være i forhold, når de tross alt opplever noe som de fleste opplever i løpet av livet. Det er ingen unnskyldning for utroskap, bare påpeker at dersom du og andre ikke er forberedt på vanlige ting i et forhold, så er du ikke mentalt oppegående nok til å være i et forhold. Om du lar deg mentalt knekke av noe de fleste opplever i livet så er det DU selv som ikke er godt nok forberedt på livet. Det er en kjent risiko med å være i et forhold, det er en kjent risiko med å stole blindt på andre mennesker. Det er ditt ansvar å stille forberedt på livets realiteter. Anonymkode: 37732...04b At noe skjer ofte nok til å regnes som "vanlig" (og det er mye rart som statistisk sett kan skje ofte nok til at man kan regne det som "vanlig") er ikke det samme som at man klarer å unngå å bli påvirket dypt av det. Veldig mange som opplever utroskap utvikler faktisk psykiske lidelser som har flere fellestrekk med posttraumatisk stresslidelse. Man kan like gjerne si at dersom man ikke er forberedt på at utroskap kan ødelegge forholdet, så er man ikke mentalt oppegående nok til å være i et forhold. Ellers, til TS: cool story, bro.
Snok1 Skrevet 27. juni 2023 #96 Skrevet 27. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 13.4.2023 den 5.54): Hun fortjener å ha det bra, men elskerinna truer med å avsløre meg. Jeg har derfor blokkert henne på SoMe og telefon, men frykter at hun skal kontakte min samboer og fortelle alt. Du angrer jo ikke, du er bare redd for å bli tatt med buksa nede. Bokstavelig ralt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå