Sunnhordlandsmann Skrevet 18. april 2023 #61 Skrevet 18. april 2023 Vera skrev (På 16.4.2023 den 10.37): Det er omsorg og kjærlighet å drive og pule på en annen enn samboeren? Ooookey. Viss en er glad i noen så er ikke begrensninger bra for forholdet 😉
Gjest Margo Skrevet 18. april 2023 #62 Skrevet 18. april 2023 Sunnhordlandsmann skrev (21 minutter siden): Viss en er glad i noen så er ikke begrensninger bra for forholdet 😉 Har man valgt monogami er det definitivt ikke en begrensning å forvente at den andre parten også overholder avtalen om monogami. Har man derimot et åpent forhold, er det vel ingenting i veien for å pule rundt. Men det virker ikke som å være saken her, eller?
Rosa Dartle Skrevet 18. april 2023 #63 Skrevet 18. april 2023 AnonymBruker skrev (På 16.4.2023 den 10.48): Jeg er mann med noen svin på skogen selv. Noen ons her og der, sånn som veldig mange andre. Min samboer vet ikke, men godt mulig det hadde gått bra om det kom frem. Utroskap er ikke alltid så svart hvitt. Men dette som ts beskriver, fem år, det er et forhold. Spiller ingen rolle hva du kaller det selv, for det er et forhold. Det er drøyt og et ubeskrivelig stort svik mot en du er glad i. Gå fra henne. Gjør det slutt. Spar henne for smerten ved å få vite, og spar henne fra et samliv sammen med deg. Anonymkode: b83ac...473 Det er fader meg svik dette også. Selv om det hadde gått «bra» om hun fikk vite, så er det fortsatt noe med at du bedrar og lyver for henne, hun burde fått vite. 3
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #64 Skrevet 18. april 2023 AnonymBruker skrev (På 16.4.2023 den 10.48): Jeg er mann med noen svin på skogen selv. Noen ons her og der, sånn som veldig mange andre. Min samboer vet ikke, men godt mulig det hadde gått bra om det kom frem. Utroskap er ikke alltid så svart hvitt. Men dette som ts beskriver, fem år, det er et forhold. Spiller ingen rolle hva du kaller det selv, for det er et forhold. Det er drøyt og et ubeskrivelig stort svik mot en du er glad i. Gå fra henne. Gjør det slutt. Spar henne for smerten ved å få vite, og spar henne fra et samliv sammen med deg. Anonymkode: b83ac...473 Synes du skal ta dine egne råd og gjøre det samme for partneren din. «noen ons her og der» er mer enn ille nok. Ett ons er ille nok. Utroskap er alltid svart/hvitt. Det er ingen nyanser av at det som er greit. Hadde min partner vært utro hadde jeg kastet ham ut på flekken og hadde ikke nølt med å fortelle de rundt oss årsaken til bruddet. Dét skulle han ha fått stått for. Anonymkode: a638f...6c1 3
Amistad Skrevet 18. april 2023 #65 Skrevet 18. april 2023 Tror du ikke skulle kuttet kontakten med elskeren. For der mistet du all kontroll.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #66 Skrevet 18. april 2023 AnonymBruker skrev (På 14.4.2023 den 19.47): Det er jeg som må leve med den dårlige samvittigheten overfor min samboer hver dag resten av livet. Hun andre fikk noen å snakke med, som lyttet til henne, støttet henne i en vanskelig tid og hun fikk nærhet. Jeg lovet henne aldri noe mer. Hun kan bare gå videre uten å tenke noe mer over det. Jeg håper at min samboer kan få lov til å beholde illusjonen om at vi er lykkelige. Noe annet vil knuse henne - og meg. Det man ikke vet noe om har man ikke vondt av. TS Anonymkode: 6fa34...3d7 Du virker ikke så veldig intelligent, du evner ikke helt å se logiske sammenhenger. Anonymkode: 7ef8e...14a
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #67 Skrevet 19. april 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Du virker ikke så veldig intelligent, du evner ikke helt å se logiske sammenhenger. Anonymkode: 7ef8e...14a Hvilke logiske sammenhenger er det jeg ikke evner å se da? Jeg vil bare ha det perfekte livet mitt i fred for Psyko kjerringer!! TS Anonymkode: 6fa34...3d7
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #68 Skrevet 19. april 2023 AnonymBruker skrev (På 16.4.2023 den 10.48): Jeg er mann med noen svin på skogen selv. Noen ons her og der, sånn som veldig mange andre. Min samboer vet ikke, men godt mulig det hadde gått bra om det kom frem. Utroskap er ikke alltid så svart hvitt. Men dette som ts beskriver, fem år, det er et forhold. Spiller ingen rolle hva du kaller det selv, for det er et forhold. Det er drøyt og et ubeskrivelig stort svik mot en du er glad i. Gå fra henne. Gjør det slutt. Spar henne for smerten ved å få vite, og spar henne fra et samliv sammen med deg. Anonymkode: b83ac...473 Mener du virkelig det du skriver her? Virker som du ikke evner å forstå alvorligheten i «noen ons her og der». Fy for noen motbydelige menn som finnes. Du er utrolig respektløs ovenfor din partner, og bagatelliserer det hele med «noen ons her å der». Du er utro på lik linje som ts. Det er utrolig at du gir ts råd. «Ubeskrivelig stort svik i en du er glad i»? Kanskje du skal se deg selv i speilet. Du må være et troll. For dette blir for dumt. «Spar henne for smerten ved å vite, og spar henne fra et samliv med deg»? Tuller du med meg 😄 Voks opp og ta ansvar. Følg dine egne råd for din samboer fortjener bedre. Forøvrig tror jeg ts er et troll å. Hvis ikke. Sannheten vil komme ut uansett hva du gjør ts. Ta ansvar. Anonymkode: 40ede...e88 3
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #69 Skrevet 19. april 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvilke logiske sammenhenger er det jeg ikke evner å se da? Jeg vil bare ha det perfekte livet mitt i fred for Psyko kjerringer!! TS Anonymkode: 6fa34...3d7 Psyko kjerringer? Her har du jo bidratt selv, du er like ille, eller verre faktisk som har gått bak ryggen på kona di. Se litt på deg selv før du kaller andre sånt🤷♀️ Anonymkode: 89af1...815 3 1
Carrot Skrevet 19. april 2023 #70 Skrevet 19. april 2023 Fan for en dust du er TS, fem år har du løyet og bedratt og så er ikke partneren din eller elskerinnen mer verdt enn "psyko kjærringer" når du risikerer bli outet?? 4 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #71 Skrevet 19. april 2023 Carrot skrev (43 minutter siden): Fan for en dust du er TS, fem år har du løyet og bedratt og så er ikke partneren din eller elskerinnen mer verdt enn "psyko kjærringer" når du risikerer bli outet?? Aldri har noen mann elsket dama si høyere enn jeg!! Det er hun andre som er Psyko. Dette har jeg også sagt til henne. I dag lå det brev fra henne i postkassa. Noe svada om å fortelle sannheten og at sannheten alltid kommer fram til slutt. Dette tolker jeg som en trussel. Kanskje jeg må minne henne på at hun gjennom disse åra også har betrodd meg en del personlige ting som kan skape trøbbel for henne om det kommer ut… Anonymkode: 6fa34...3d7
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #72 Skrevet 19. april 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvilke logiske sammenhenger er det jeg ikke evner å se da? Jeg vil bare ha det perfekte livet mitt i fred for Psyko kjerringer!! TS Anonymkode: 6fa34...3d7 Nettop, hadde du forstått sammenhengen så hadde du ikke bedratt kona di og alle løgnene det drar med seg. Ikke brukt hun andre til ditt eget beste heller. Som sagt, det går nok ikke så fort rundt. Anonymkode: 7ef8e...14a 2
FrkSolsikke Skrevet 19. april 2023 #73 Skrevet 19. april 2023 Jeg råder deg til å krysse fingrene for at elskerinnen ikke sladrer. Du kan ikke fortelle dette til din kone, for å være utro jevnlig i 5 år, kan ikke tilgis. Så bruk dette som en lærepenge og aldri gjør det igjen. Kommer det frem, blir det nok et helvete fra fruen!! 1
Gjest pop up bruker Skrevet 19. april 2023 #74 Skrevet 19. april 2023 (endret) Er det mulig å være mer egoistisk? Hun kom ut av et VOLDELIG forhold og det du skriver er: Sitat Jeg trengte noen å snakke med og hadde også behov for å gjøre opp for måten jeg behandlet henne på da jeg ble sammen med min samboer. Dere snakket sammen, og det du fokuserer på: Sitat For meg var det godt å snakke med noen som forstod meg. Altså, hun har nettopp komet ut av et voldelig forhold og du tar kontakt fordi DU hadde behov for å snakke med noen, og det var godt å snakke med henne. Du mener det er noe mellom dere, men ikke følelser, og du hatt det gående i 5 år nå, men så presterer du å skrive: Sitat Min elskerinne ønsker å beholde vennskapet vårt. Er dere elskere så er det ikke et reint vennskapsforhold, da er dere jo elskere. Så skriver du, at elskerinna di: Sitat Hun er glad i meg og minner meg stadig på løftet jeg gav om å ikke bryte kontakten en gang til. Noe du faktisk lovet, men som du nå 5 år etter ikke er så opptatt av siden du: Sitat elskerinna truer med å avsløre meg. Jeg har derfor blokkert henne på SoMe og telefon, men frykter at hun skal kontakte min samboer og fortelle alt. Det her er helt forferdelig oppførsel både ovenfor elskerinna di, og ovenfor samboeren din. Du fortjener å bli slaktet med denne oppførselen. Sånn oppfører du deg rett og slett ikke ovenfor levende mennesker. Dette er mennesker av kjøtt og blod med følelser, og de eksisterer IKKE for deg. Du har ikke rett til å behandle dem som du vil bare så du skal få det du ønsker. Tror aldri jeg har lest et så egosentrisk innlegg noen gang. Endret 19. april 2023 av pop up bruker
NewStart87 Skrevet 20. april 2023 #75 Skrevet 20. april 2023 Elsker du liksom. Ikke bruk store ord du tydeligvis ikke vet betydningen av. 4 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #76 Skrevet 20. april 2023 Tror ikke du elsker noen andre enn deg selv. Du kaller eks elskerinna psyko kjerring! Hva er du, en egoistisk selvopptatt person. Du tok opp igjen kontakten med henne, og hadde sex med henne i mange år. Hva med å ta ansvar for dine handlinger? Lurer på hva din virkelighets oppfatning er. Anonymkode: 63d09...bbb 3
Carrot Skrevet 20. april 2023 #77 Skrevet 20. april 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Aldri har noen mann elsket dama si høyere enn jeg!! Det er hun andre som er Psyko. Dette har jeg også sagt til henne. I dag lå det brev fra henne i postkassa. Noe svada om å fortelle sannheten og at sannheten alltid kommer fram til slutt. Dette tolker jeg som en trussel. Kanskje jeg må minne henne på at hun gjennom disse åra også har betrodd meg en del personlige ting som kan skape trøbbel for henne om det kommer ut… Anonymkode: 6fa34...3d7 Gaahd, kjenner du angsten ligge bite i ryggraden nå? Trusler mot trusler? For en vakker vei å fortsette livet med samboeren som "ikke noen mann har elsket så høyt" som du - bortsett fra den fillesaken om fem år`s ( FEM FUCKING ÅR) med utroskap?? Selvsagt fordi du elsket henne så høyt gikk du bak ryggen hennes, fordi du var så glad i henne fant du glede andre steder fordi når du fikk oppmerksomhet og sex og kos kunen du gi henne smulene hjemme slik hun var fornøyd? Og nå som hele korthuset er i ferd med å rase samme forsøker du redde stumepene med trusler selv? Innser du ikke t det eneste du kan håpe på her er å sette deg ned å snakke 100% ærlig med samboeren din og ta det som kommer som en mann? Ja du må krype, ja du må trygle og be på dine knær - og ja, kanskje kaster hun deg på hodet og ræva ut fort som faen.. Det hadde du nok også fortjent, men - for alt du vet kanskje hun er et bedre menneske og ønsker tilgi deg? 5
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #78 Skrevet 20. april 2023 Angrefristen varer ikke i 5 år. Anonymkode: 9435d...1f9 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #79 Skrevet 20. april 2023 Hvis du vanner naboens bed, så visner ditt eget. At hun kommer fra et vanskelig forhold, tenkte du å redde henne med staven din. Har hatt mange fine samtaler med mine venner av motsatt kjønn, men har da aldri lekt fekting med kjønnene våre av den grunn. Er du for feig til å bryte opp det du selv har. Fortjener ikke kona di bedre tenker du, enn at det er ok å gå bak ryggen på henne i 5år, bli sur på henne fordi du har en på si. Ok å holde på sånn når to i et forhold er enige om at det er ok. Men du svikter familien din, når du ikke har en slik avtale. Anonymkode: 9c2f0...0cf 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #80 Skrevet 20. april 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvis du vanner naboens bed, så visner ditt eget. At hun kommer fra et vanskelig forhold, tenkte du å redde henne med staven din. Har hatt mange fine samtaler med mine venner av motsatt kjønn, men har da aldri lekt fekting med kjønnene våre av den grunn. Er du for feig til å bryte opp det du selv har. Fortjener ikke kona di bedre tenker du, enn at det er ok å gå bak ryggen på henne i 5år, bli sur på henne fordi du har en på si. Ok å holde på sånn når to i et forhold er enige om at det er ok. Men du svikter familien din, når du ikke har en slik avtale. Anonymkode: 9c2f0...0cf Jeg er ikke sur på samboeren min. Jeg elsker henne høyere enn noen mann noen gang har elsket noen, men vi hadde en dårlig periode og jeg var ensom. Anonymkode: 6fa34...3d7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå