Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg kan ikke legge meg flat og inrømme dette for samboer - da drar hun. Det vet jeg. Selvfølgelig har jeg dårlig samvittighet både for henne og barnet vårt. Samtidig er det ikke «elskerinnen» som skal styre vår framtid. Hun har jo bare fått fordeler og ingen ulemper. Hun har hatt en venn som har støttet henne og lyttet til henne, og hun har fått nærhet og kos uten forpliktelser.

TS

Anonymkode: 6fa34...3d7

Men hva om hun gjør alvor av truslene om å fortelle samboeren din dette da? For om du ikke fortsetter å holde elskerinnen din varm så er det jo det hun kommer til å gjøre. Å du fortsetter å være et svin mot familien din som fortsetter kontakten med denne elskerinnen. Den kontakten må du bryte tvert! Åsså må du bare ta konsekvensene der etter, men tro meg! Det er større sannsynlighet for at din samboer tilgir deg om hun får høre det av deg og ikke henne.

Anonymkode: 5a69f...c18

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Men hva om hun gjør alvor av truslene om å fortelle samboeren din dette da? For om du ikke fortsetter å holde elskerinnen din varm så er det jo det hun kommer til å gjøre. Å du fortsetter å være et svin mot familien din som fortsetter kontakten med denne elskerinnen. Den kontakten må du bryte tvert! Åsså må du bare ta konsekvensene der etter, men tro meg! Det er større sannsynlighet for at din samboer tilgir deg om hun får høre det av deg og ikke henne.

Hun blir slettes ikke «holdt varm». Det siste jeg sa til henne var at hun aldri noen gang skal ta kontakt med meg eller min familie igjen.  Jeg har brutt all kontakt og blokkert henne på alle fronter. Bør ikke være veldig vanskelig å skjønne hva det betyr.

TS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hun blir slettes ikke «holdt varm». Det siste jeg sa til henne var at hun aldri noen gang skal ta kontakt med meg eller min familie igjen.  Jeg har brutt all kontakt og blokkert henne på alle fronter. Bør ikke være veldig vanskelig å skjønne hva det betyr.

TS

Er det slik at elskerinnen adlyder deg? Eller kan det tenkes at hun røper forholdet for din kone? Kanskje snart, kanskje om ett år. Du har sviktet din samboer over enormt lang tid. Du må regne med at den andre kvinnen også har følelser, etter et 5 år langt forhold med deg. Hun er vel også et menneske, selv om du nå ikke vil mer. Det at du har prøvd å få henne inn i kretsen rundt dere, gjør jo sviket, om mulig, ennå verre.

Anonymkode: dee24...aff

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg kan ikke legge meg flat og inrømme dette for samboer - da drar hun. Det vet jeg. Selvfølgelig har jeg dårlig samvittighet både for henne og barnet vårt. Samtidig er det ikke «elskerinnen» som skal styre vår framtid. Hun har jo bare fått fordeler og ingen ulemper. Hun har hatt en venn som har støttet henne og lyttet til henne, og hun har fått nærhet og kos uten forpliktelser.

TS

Kjære deg. Du er ikke helten i denne historien...uansett hvordan du prøver å vri det. "Jeg var lei meg, men hun trengte meg, og jeg ga henne kos osv.." Ærlig talt. Hent deg inn. 

Selvsagt føler hun seg forsmådd denne elskerinnen din! Hvis hun følte det som deg, så hadde hun jo ikke ønsket å røpe forholdet. Hun er bitter og sint for noe, og vil ikke gi slipp på deg. Dere har hatt fine samtaler, sex, oppmerksomhet, og nå vil du gjerne dumpe henne, og det synes ikke hun noe om. 

Hun er psykobitch nå, sier du. Vel, har hun alltid vært det? Er du så dårlig menneskekjenner? Eller ble hun slik? Hvilken fordel har denne dama fått av å bli holdt på gress av deg i så mange år? Så bra er du vel ikke i senga at en dame helst vil ha noe uforpliktende enn å finne en mann som faktisk elsker henne. Kjenner jeg damer rett, så er de ikke slik. Menn er slik. Du er slik. 

Men over til råd om hvordan du kan ro deg ut av situasjonen; Jeg tror du enten må snakke på nytt med denne dame og prøve å høre hva hun sier, møte henne på det. Innrømme at dine feil og legge deg nesegrus. Tigge og be. Går ikke det, så må du nesten komme denne dama i forkjøpet med en historie som er en lettversjon. DVS, lyve mer. Det kan jo, og vil gjerne bli avslørt. Så da er du fucked. 

Du er vel kanskje det. Fucked.

Nei, du har satt deg selv i en situasjon her... Men jeg synes jo synd på dama di og ungen, og deler av meg skulle ønske at de slapp å høre dette. 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet

Hadde du vært hakket smartere, så hadde du avsluttet på en bedre måte med elskerinnen. Da hadde hun kanskje vært mindre hevngjerrig. Hvis hun hele tiden har håpet du skal gå fra kona di og istedet fikk en «vi har aldri hatt noe forhold hvis du tror det, aldri snakk til meg igjen», så føler hun ikke akkurat at du viser henne respekt!

Jeg er ikke svart/hvit iforhold til utroskap, men i ditt tilfelle ser jeg lite gråsoner. FEM år! Og så er du kjip mot elskerinna når du ikke gidder mer! Og du VET at kona forlater deg hvis hun får vite det!

Nei, her har du virkelig tatt mange elendige valg! Denne tviler jeg på at du kommer deg ut av. Kommer det ikke nå, kan det når som helst komme senere i livet, via helt andre enn direkte fra elskerinnen. Du vet, hun du aldri har hatt et forhold med i FEM år.

Men nå kom jeg på at du vurderer å fri til hun du kaller kona, så dette er nok bare tull. Håper det for «kona» sin skyld!

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Det er samboeren min jeg elsker og henne jeg vil dele resten av livet med. Jeg har gitt «elskerinnen» grei beskjed om at vi aldri har vært i noe forhold, om hun tror det, og at det heller aldri blir noe mellom oss. Jeg har ingen følelser for henne og det har jeg vært tydelig på hele tiden. Jeg har også bedt henne om å holde seg unna og ikke kontakte meg eller min familie noen gang igjen. Dette sier hun at hun ikke kan love.

utgangspunktet for å gjenoppta kontakten med henne var at jeg syntes synd på henne. Jeg har lyttet til henne, støttet henne og jeg vet at hun har betrodd meg ting som ingen andre vet. Alt dette har forsåvidt gått begge veier. Hun har vært en uvurderlig støtte for meg i en tung periode. 

Det var vel kanskje også jeg som ivret mest for å ta det til et fysisk nivå. Likevel var dette noe vi var sammen om, og jeg var hele tiden tydelig på at jeg aldri kom til å forlate familien min for henne.

Hun vil ha et vennskap der vi kan snakke sammen på telefon og av og til treffes for en kaffe. Planen var en periode «å få henne inn i systemet» der vi kunne være venner i full åpen- og offentlighet. Jeg har tom. invitert henne hjem til oss noen ganger, men alltid avlyst i siste liten pga. dårlig samvittighet for min samboer. «Elskerinnen» har spurt meg om hva jeg tror skjer om hun kommer på besøk. Til det har jeg svart «ingenting». Jeg har stolt 100% på henne, men det hadde føltes feil for meg. Hun sier og at hun mest sannsynlig ikke hadde kommet, men har en forskrudd ide om å føle seg ønsket. Nå stiller hun ultimatum om at jeg skal ordne opp med henne ellers forteller hun alt til min samboer.

Jeg har siste tiden jobbet hardt for forholdet til min samboer skal bli bedre, og har lykkes med det. Vi har det veldig fint sammen og jeg har planlagt å fri ganske snart. Vi er lykkeligere enn noen gang, men om denne psyko «elskerinnen» gjør alvor av truslene sine er det «game over.» Det vil jeg ikke.

TS

Du viste at en en dame hadde blitt mishandlet og hadde det vanskelig, og tok derfor kontakt og «ivret for er fysisk forhold». Jeg tror du er en av de mest kyniske TS jeg har lest her inne! Du har eglet deg inn på og utnyttet et menneske i en vond situasjon for kun egen vinning, og nå fremstiller du det som om hun er psyko. Her synes jeg du skal ha minst like dårlig samvittighet ovenfor begge kvinner!

Selvfølgelig grusomt for samboeren din også! Du sier at du distanserte deg fra henne i 5 år men at forholdet er bedre nå, er du sikker på det? Kanskje du skal forsøke terapi, det ville kanskje hjulpet deg til å se andre menesker.

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Mange kvinner her inne som bastant mener at din kone aldri vil tilgi deg og at du mest sannsynlig kommer til å bli kastet på hue og rævva ut. Mange av disse har nok aldri opplevd utroskap på kroppen. Ja det er jævlig, ja det er forkastelig, men det går absolutt ann å jobbe seg gjennom. Ingen er perfekte. Jeg synes du skal ha tro på kvinnen du elsker! Det er mange som jobber seg gjennom tillitsbrudd og utroskap og står enda sterkere og nærmere hverandre på den andre siden. Samtidig som du forteller din kone hva du har gjort, må du samtidig også fortelle at du har bestilt time til dere på familiekontoret! Å at du er villig til å gjøre ALT! Det er lettere å tilgi en angrende synder enn å oppdage en sviker på annen måte. Jeg heier på dere! Men dun kone må få ta dette valget og styre denne prosessen. Du må bare legge til rette.

Har du tatt med i beregningen at TS har «distansert» seg fra dama i 5 år? Eller at han utnytte et menneske som nettopp kom ut av et voldelig forhold uten å ta noen selvkritikk for det?

Skal man kunne jobbe seg gjennom noe som dette må man nesten ha evne til å reflektere over egne handlinger og hvordan de påvirker andre. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Tiden er overmoden for skåning dessverre. Du får ta konsekvensene. Argumentet er elendig. Du trengte noen å snakke med? Det finnes noe som heter VENNER. Det er dem man snakker med om sånt. Lykke til, veike dude.

Anonymkode: 54da5...f7f

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Det er samboeren min jeg elsker og henne jeg vil dele resten av livet med. Jeg har gitt «elskerinnen» grei beskjed om at vi aldri har vært i noe forhold, om hun tror det, og at det heller aldri blir noe mellom oss. Jeg har ingen følelser for henne og det har jeg vært tydelig på hele tiden. Jeg har også bedt henne om å holde seg unna og ikke kontakte meg eller min familie noen gang igjen. Dette sier hun at hun ikke kan love.

utgangspunktet for å gjenoppta kontakten med henne var at jeg syntes synd på henne. Jeg har lyttet til henne, støttet henne og jeg vet at hun har betrodd meg ting som ingen andre vet. Alt dette har forsåvidt gått begge veier. Hun har vært en uvurderlig støtte for meg i en tung periode. 

Det var vel kanskje også jeg som ivret mest for å ta det til et fysisk nivå. Likevel var dette noe vi var sammen om, og jeg var hele tiden tydelig på at jeg aldri kom til å forlate familien min for henne.

Hun vil ha et vennskap der vi kan snakke sammen på telefon og av og til treffes for en kaffe. Planen var en periode «å få henne inn i systemet» der vi kunne være venner i full åpen- og offentlighet. Jeg har tom. invitert henne hjem til oss noen ganger, men alltid avlyst i siste liten pga. dårlig samvittighet for min samboer. «Elskerinnen» har spurt meg om hva jeg tror skjer om hun kommer på besøk. Til det har jeg svart «ingenting». Jeg har stolt 100% på henne, men det hadde føltes feil for meg. Hun sier og at hun mest sannsynlig ikke hadde kommet, men har en forskrudd ide om å føle seg ønsket. Nå stiller hun ultimatum om at jeg skal ordne opp med henne ellers forteller hun alt til min samboer.

Jeg har siste tiden jobbet hardt for forholdet til min samboer skal bli bedre, og har lykkes med det. Vi har det veldig fint sammen og jeg har planlagt å fri ganske snart. Vi er lykkeligere enn noen gang, men om denne psyko «elskerinnen» gjør alvor av truslene sine er det «game over.» Det vil jeg ikke.

TS

Her har du virkelig fått i pose og sekk. Du tar en 180 turn nå som du er lei av elskerinnen din etter 5 år og hun truer med å avsløre deg. 

Her tar du fullstendig ansvarsfraskrivelse. Det er krevende å drive med dobbeltspill i 5 år. Dette er ikke et ONS du angrer på etter fylla liksom. Så at du nå plutselig ikke liker denne elskerinnen i det hele tatt og egentlig aldri har gjort det virker mest som om du er livredd for å miste kona di og at du har fått det som er å få av elskerinnen. Det er ikke interessant eller spennende lenger. Du er redd for å bli tatt rett og slett og den store stygge ulven som kan avsløre deg er nettopp denne elskerinnen og dermed så liker du liksom ikke henne noe mer. Det virker veldig bruk og kast. 

Egentlig så er det du som er litt psyko her. Du kontakter en svært sårbar person som har opplevd samlivsbrudd etter vold og det er også barn i bildet. Du har tidligere ghostet henne så du har ikke vært videre redelig eller snill med henne. Så ser du ditt snitt når hun er på det mest sårbare og skaffe deg både pose og sekk. Vinner tillitt, tar inititativ til sex og lover henne å aldri forlate henne. 

Seriøst? Du har driti på draget!

Du kan ikke skylle på henne for å være psyko. Det er en hersketeknikk og du gjør det nok for å beskytte deg selv og ikke ta ansvar. Hvis du gir henne egenskaper som umenneskeliggjør henne så blir det lettere for deg. For nå vil du bare ha den fine kona di. 

Først og fremst bør du kanskje snakke med elskerinnen på en ok måte. Ta på deg skylda og ikke blokk og ghost henne. Avslutt på en redelig måte. Du har satt deg selv i denne situasjonen, ingen andre. 

Så får du bare krysse fingre på at du ikke blir avslørt. Men syns du må ta en runde meg deg selv her. Du er dritten rett og slett. 

Anonymkode: 45119...7f0

• Liker 4
  • Nyttig 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

TS

Du må fortelle det hvis du skal fortsette å være sammen med henne. Du kan ikke finne på å fri til henne når du har en slik hemmelighet. Du må gi henne et valg. Jeg har opplevd utroskap selv og tilgitt. Det aller viktigste er ærlighet. Hvis du både er utro og uærlig, så er det enda verre. Sannheten kommer for en dag om det er neste uke eller om noen år, og da er det best at du har fortalt det, ikke noen andre.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

TS

Her det det kun du, og ingen andre som har fått fordeler OG i pose og sekk. Din elskerinne fikk ulempen. Du har levd et luksusliv i 5 år. Elskerinnen vil ha deg, og da dumper du henne??? I dette trekantdramaet er det kun en idiot, og det er deg. Jeg heier på at elskerinnen din forteller! Du har ødelagt for henne, nå ødlegger hun for deg. Og din samboer blir endelig kvitt idioten hun bor sammen med. 

Anonymkode: 6a066...50a

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet

Hadde du elsket henne hadde du ikke vært utro. Enkelt og greit. Man ønsker ikke en man virkelig elsker så vondt. 

Du fremstiller deg selv som en helt, som liksom har sett lyset, men selvfølgelig er du ingen helt. Du har brukt to kvinner på en vond måte, og prøver å fortelle deg selv at du ikke har gjort noe galt.

Selvfølgelig må du si noe til din samboer, om du har et snev av samvittighet. Du tok valget med å være utro, du må stå i det valget. Det er din samboer som må få ta valget om hun ønsker å være sammen med en patetisk løgner og bedrager, eller gå. For hennes egen del håper jeg hun går.

Snakk om å fremstille seg i et bedre lys enn det du fortjener. Du fortjener ikke å ta fra henne muligheten til å ta et informert valg. Du har egentlig ikke fortjent henne i det hele tatt.

Lev med konsekvensene. Vis at du faktisk angrer ved å stå i det. Det er det minste du kan gjøre.

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er jeg som må leve med den dårlige samvittigheten overfor min samboer hver dag resten av livet. Hun andre fikk noen å snakke med, som lyttet til henne, støttet henne i en vanskelig tid og hun fikk nærhet. Jeg lovet henne aldri noe mer. Hun kan bare gå videre uten å tenke noe mer over det. 
Jeg håper at min samboer kan få lov til å beholde illusjonen om at vi er lykkelige. Noe annet vil knuse henne - og meg. Det man ikke vet noe om har man ikke vondt av. 

TS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror du at elskerinnen din klarer å holde kjeft da? Nå som du har dumpa henne.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tror du at elskerinnen din klarer å holde kjeft da? Nå som du har dumpa henne.

Jeg håper at hun skjønner at hun i såfall knuser meg og hele min familie.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Enkelte her er for strenge med ts.

Ødelagt for elskerinnen? Å bli avvist, forlate et forhold, gi noen kjærlighetssorg er ikke det samme som å ødelegge noen. Par splitter opp hele tiden, det er å være ærlig mot seg selv og partneren. Hevn er å ødelegge.

Her må dere ikke umyndiggjøre elskerinnen, hun evner å ta ansvar for eget liv! Tvert i mot har ts hjulpet henne igjennom en vanskelig tid.

Ts har vært tydelig med elskerinnen om hvilket type forhold de innledet, elskerinnen må ta ansvar for sine egne følelser. Kvinner, skjerp dere, vi er ikke så hjelpesløse at vi må legge vår andel av ansvaret over på mannen!

Når det er sagt, er utroskap forferdelig gjort, umodent og uederlig. Ts, du har hatt i pose og sekk over flere år og forsøker nå å rette opp i begått urett, men ta ansvar for egne valg og stå i konsekvensene. Husk at det går over, man skal ikke bøte for resten av livet.

Og hvis elskerinnen bryr seg det snev om deg og ikke ønsker deg kun vondt med å ta hevn, så legger hun ballen død.

Anonymkode: 239d3...9f0

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest Bombasi
Skrevet

Håper elskerinnen din gjør jobben for deg med å gi samboeren din den informasjonen hun fortjener og burde ha fått, fordi du ikke er mann nok til å ta ansvar for dine handlinger selv, og at samboeren da dumper deg momentant. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

TS

Som du har knust henne? Karma is a bitch. Men lykke til. Som man reder ligger man.

• Liker 7
Skrevet
Pippi Lotta skrev (15 timer siden):

Du viste at en en dame hadde blitt mishandlet og hadde det vanskelig, og tok derfor kontakt og «ivret for er fysisk forhold». Jeg tror du er en av de mest kyniske TS jeg har lest her inne! Du har eglet deg inn på og utnyttet et menneske i en vond situasjon for kun egen vinning, og nå fremstiller du det som om hun er psyko. Her synes jeg du skal ha minst like dårlig samvittighet ovenfor begge kvinner!

Selvfølgelig grusomt for samboeren din også! Du sier at du distanserte deg fra henne i 5 år men at forholdet er bedre nå, er du sikker på det? Kanskje du skal forsøke terapi, det ville kanskje hjulpet deg til å se andre menesker.

Signerer denne!! 

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

TS

Du har knust familien din, hun vil jo hjelpe samboeren din til å gå videre og få et bedre liv.

• Liker 6
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...