Zenhouse Skrevet 21. januar 2024 #201 Del Skrevet 21. januar 2024 Crobern skrev (1 minutt siden): Først må jeg innrømme at jeg ante ikke hvem han var før han ble med på Farmen Kjendis. Men har nå fått med meg at han har vært med i flere realityprogram. I Farmen provoserer han meg. Og jeg har slått av programmet siden jeg har blitt oppgitt. Men jeg må komme med en innrømmelse til, jeg får sympati med gutten! For han må være veldig usikker på seg selv…og det er vondt. Han har sikkert andre sider som media ikke viser. Jeg har gått i «fella» og dømt en person etter hva jeg ser på Tv. Jeg skulle gjerne ha møtt han. Jeg er sikker på at han har mange gode sider dom ikke vises via skjermen. Det finnes en tråd om han under «Rampelys» ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karmaisabitch Skrevet 21. januar 2024 #202 Del Skrevet 21. januar 2024 Man behandler ikke andre nedverdigende fordi man har hatt en vanskelig oppvekst? Han er voksen. Å provosere ee hans måte å holde seg aktuell på 🫠 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crobern Skrevet 21. januar 2024 #203 Del Skrevet 21. januar 2024 Zenhouse skrev (Akkurat nå): Det finnes en tråd om han under «Rampelys» ☺️ Aaaah! Takk! Jeg så bare her inne.🥴 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 24. januar 2024 #204 Del Skrevet 24. januar 2024 Lillemy_87 skrev (1 minutt siden): Dette er lagt ut og delt av en person han traff i Thailand. Jeg bryr meg ikke med å se det, har ikke discord.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Anon Skrevet 25. januar 2024 #205 Del Skrevet 25. januar 2024 Han er rett og slett ett vemmelig menneske! Aldri likt han og kommer aldri til å like han heller. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 25. januar 2024 #206 Del Skrevet 25. januar 2024 Tråden er ryddet for henvisning til Discord. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 4. juli 2024 #207 Del Skrevet 4. juli 2024 Er han så dum at han virkelig tror det ikke er farlig å røyke hvis man trener ved siden av, fordi da blir det 'nullet ut'? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonyym97 Skrevet 4. juli 2024 #208 Del Skrevet 4. juli 2024 loffen skrev (6 minutter siden): Er han så dum at han virkelig tror det ikke er farlig å røyke hvis man trener ved siden av, fordi da blir det 'nullet ut'? Det vil jeg tro ja 🤣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 4. juli 2024 #209 Del Skrevet 4. juli 2024 Dessverre stokk dum..det viser han fram selv gang på gang!! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 5. juli 2024 #210 Del Skrevet 5. juli 2024 18 hours ago, loffen said: Er han så dum at han virkelig tror det ikke er farlig å røyke hvis man trener ved siden av, fordi da blir det 'nullet ut'? Faren hans er kirurg, altså en godt utdannet lege. Han burde ta en prat med sønnen. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 5. juli 2024 #211 Del Skrevet 5. juli 2024 loffen skrev (22 timer siden): Er han så dum at han virkelig tror det ikke er farlig å røyke hvis man trener ved siden av, fordi da blir det 'nullet ut'? Han la ut senere at det var ment som en spøk og at han var overrasket over hvor mange som beit på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 5. juli 2024 #212 Del Skrevet 5. juli 2024 12 minutter siden, Sirah said: Han la ut senere at det var ment som en spøk og at han var overrasket over hvor mange som beit på. Nice try 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 6. juli 2024 #213 Del Skrevet 6. juli 2024 Sirah skrev (8 timer siden): Han la ut senere at det var ment som en spøk og at han var overrasket over hvor mange som beit på. Haha...særlig...han var seriøs.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 6. juli 2024 #214 Del Skrevet 6. juli 2024 Nutz skrev (15 timer siden): Nice try Moongirl skrev (7 timer siden): Haha...særlig...han var seriøs.. Tja han la det nå ut på snapstoryen sin 🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 6. juli 2024 #215 Del Skrevet 6. juli 2024 7 minutter siden, Sirah said: Tja han la det nå ut på snapstoryen sin 🤷♀️ Mente av han 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 6. juli 2024 #216 Del Skrevet 6. juli 2024 Nutz skrev (1 minutt siden): Mente av han 😄 Haha ja mye mulig 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 6. juli 2024 #217 Del Skrevet 6. juli 2024 Sirah skrev (19 timer siden): Han la ut senere at det var ment som en spøk og at han var overrasket over hvor mange som beit på. Har null tro på att han spøkte 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 6. juli 2024 #218 Del Skrevet 6. juli 2024 Tråden er ryddet for spekulasjoner og krenkelser. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 10. oktober 2024 #219 Del Skrevet 10. oktober 2024 Jada, gjør nok en dårlig figur i 71. Snakk om "trent" 😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 10. oktober 2024 #220 Del Skrevet 10. oktober 2024 Hatsumomo skrev (3 timer siden): Jada, gjør nok en dårlig figur i 71. Snakk om "trent" 😂 Mannen er jo smålubben og i elendig form. Husker på nesten 50 år løper jo fra han. Christian har vært med på 71 selv, så veldig rart at han takker ja når han må vite at han ikke er i form til å bevege seg raskt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå