Gå til innhold

Cristian Brennhovd


Ciyara

Anbefalte innlegg

tøflusen skrev (52 minutter siden):

🎶Ikke mer trening, jeg tar det helt chill
Skal jeg få sommerkroppen som jeg vil
Så må jeg opereres
De har en klinikk for meg på Majorstua
De fikser meg så utrolig bra
Du kan stikke å trene noen squats, jeg skal opereres🎶

🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Laurabeauty skrev (På 10.12.2023 den 19.15):

Herrejesus hva ER det han holder på med.................................

Tja...tv gjør så godt de kan å gjøre han stuerein ihvertfall . 71 grader nord, og nå Kjendis Farmen..  Han blir nok lille kjæledeggen der og får masse TV-tid. Kanskje han får noen flere kunder på OnlyFans`en sin og ;) 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bittelitt fascinert av denne karen. Vet han er sønn (adoptert) av en flink lege og bor i en av leilighetene til faren. Gjorde en god figur i 71 og virket ganske oppegående. Skjønner imidlertid ikke prioriteringene hans. En kjekk og veltrent fyr i utgangspunktet men så gjør han så mye rart etter som jeg ser i media og her …

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Miss.Hol skrev (1 time siden):

Noen som vet hva han "heter" på insta? Prøvde å finne han, men klarte det ikke🙈😅

Pass på at du skriver cristian uten h 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cristian har en fin kropp som uten problemer kan trenes slik han vil ha den. Dette er bare latskap. Og i tillegg - hva skjedde med de slankepillene han gikk på? Ser ut som han har lagt på seg nå. Er dette kun for å kunne operere det bort igjen?

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Heldigvis tror jeg veldig få gutter/menn ser opp til Brennhovd. Kanskje ingen. Men sånt normaliseres jo for det.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

totti_1 skrev (1 time siden):

Heldigvis tror jeg veldig få gutter/menn ser opp til Brennhovd. Kanskje ingen. Men sånt normaliseres jo for det.

Men han er nok mange jenters drøm. Man kan si hva man mener om å ta operasjoner, men 90 % av kvinner hadde valgt en som så slik ut enn en vanlig mann.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DelvisPresley skrev (1 minutt siden):

Men han er nok mange jenters drøm. Man kan si hva man mener om å ta operasjoner, men 90 % av kvinner hadde valgt en som så slik ut enn en vanlig mann.

Tror veldig mange kvinner hadde valgt han slik han så ut, for han var faktisk vanvittig pen. Synes ikke han kler den nye nesen. Han blir nok færre kvinners drøm jo mer han opererer. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DelvisPresley skrev (5 minutter siden):

Men han er nok mange jenters drøm. Man kan si hva man mener om å ta operasjoner, men 90 % av kvinner hadde valgt en som så slik ut enn en vanlig mann.

😂😂😂😂

Okei, kilde?

  • Liker 17
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DelvisPresley skrev (57 minutter siden):

Men han er nok mange jenters drøm. Man kan si hva man mener om å ta operasjoner, men 90 % av kvinner hadde valgt en som så slik ut enn en vanlig mann.

Veldig vanskelig for meg å se for meg at mange jenter drømmer om en fyr som han. Verken når det gjelder utseende- eller personlighet.

  • Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

DelvisPresley skrev (1 time siden):

Men han er nok mange jenters drøm. Man kan si hva man mener om å ta operasjoner, men 90 % av kvinner hadde valgt en som så slik ut enn en vanlig mann.

Håhåhå, eh, nei!

  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, for 14-18åringe jenter så er han nok attraktiv.

Interessant hvor mye en nese har å si for utseendet, syntes han så mindre "pen" ut med den nye nesen. Han var aldri attraktiv for min del, men jeg kan skjønne at unge jenter syntes han er fin.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DelvisPresley skrev (8 timer siden):

Men han er nok mange jenters drøm. Man kan si hva man mener om å ta operasjoner, men 90 % av kvinner hadde valgt en som så slik ut enn en vanlig mann.

Ser jo feminin ut, nei takk.

  • Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korsihalsen skrev (5 timer siden):

Ser jo feminin ut, nei takk.

Liten dukkenese. Ser virkelig ikke bra ut. 

  • Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...