Gå til innhold

Cristian Brennhovd


Ciyara

Anbefalte innlegg

Slik startet det for Johnny Depp & Amber Heard også

Endret av Tough cookie
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvitmargeritt skrev (18 timer siden):

Driver visst å slår dama si nå. Ref insta storyen hennes. 

Tja, kan være selvforsvar det. Når noen biter deg alt du kan i fingeren.

Fortsatt ville jeg aldri rørt en kvinne, men juridisk er det ikke sikkert det var vold 🤔

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happylife82 skrev (5 timer siden):

Hun dama hans har tilgitt han og de har fått pratet ut. Helt sinnsykt spør du meg. 

Kanskje de skulle satt noe av all denne alkoholen som de tyller i seg hver eneste dag på hylla.. de har fått pratet ut helt til neste fyllekule..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mio-lio skrev (På 10.4.2023 den 15.48):

Foreldrene hans er leger. Å hvilke sykdommer/diagnoser han eventuelt har eller grunnlag han har for å få diverse medisiner vet du ingen ting om å har heller ingen ting med.  

Hvordan vet du at foreldrene hans er leger? Kanskje du har misforstått med Caroline Nitter, for begge hennes er og var leger. 

Medisinen er det snakk om får man kun utskrevet ved en viss BMI, men er fult mulig å kjøpe disse legemidlene "svart" - og uten resept i f.eks Thailand.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blåttvann skrev (På 13.4.2023 den 9.22):

Klasking kan skje fort og være ganske hardt. Når noen biter så kan man reagere fort og instinktivt og da står ikke forsiktighet fremst i bevisstheten.

Jeg aner ikke, jeg var ikke der.

Men Christian er stor, Paow er bitte liten og det virker jo som en ekstrem overreaksjon, men det trenger altså ikke være det. Treffer man riktig så kan en blodåre sprekke ganske lett.

Tror uansett ikke de er bra for hverandre hvis hun biter han til blods og han reagerer sånn. Det er ikke et forhold jeg ville vært i hvertfall.

Det jeg skrev var også et svar på innlegget jeg siterte, hvor det bare står at han driver og slår dama si. Det er jo sant at han slo henne, men hun bet han også. De var begge voldelige, skal vi tro på det lille vi har fått presentert.

Men vi var ikke der, kanskje han bet seg selv eller at fingeren begynte å blø da han slo Paow, men uansett er det for tidlig å fremstille det som om at Christian slår dama si og det er det.

Noe så dysfunksjonelt. Håper virkelig disse menneskene blir kansellert og må finne på noe annet… 

Krysser fingrene for at flertallet av følgerne deres er oppegående nok, til å ikke bli påvirket. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kraftwerk skrev (1 time siden):

Noe så dysfunksjonelt. Håper virkelig disse menneskene blir kansellert og må finne på noe annet… 

Krysser fingrene for at flertallet av følgerne deres er oppegående nok, til å ikke bli påvirket. 

Neida, de er fortsatt sammen. ❤️❤️❤️

 

 

 

 

😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kraftwerk skrev (3 timer siden):

Hvordan vet du at foreldrene hans er leger? Kanskje du har misforstått med Caroline Nitter, for begge hennes er og var leger. 

Medisinen er det snakk om får man kun utskrevet ved en viss BMI, men er fult mulig å kjøpe disse legemidlene "svart" - og uten resept i f.eks Thailand.

Mener jeg har lest ett sted at en eller begge hans foreldre er lege men kan ta feil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (3 timer siden):

Mener jeg har lest ett sted at en eller begge hans foreldre er lege men kan ta feil

Mener det er i ex and the city det kom frem. er ganske sikker på det jeg og. at han kommenterte at han var med på ex og begge foreldrene er leger, men støtter han i alt han gjør uansett ...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hmmm noen som har vært å sitt på storyen til kattpaow på insta???Hva er det for noe😱😱😱😱😱😱😱😱de hadde jo en greie… men…

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk ut Kattpaow sin Insta nå, hun outer C veldig.

Og skal vi tro det som kommer frem av laaaange samtaler så har Lene Alexandra hatt seg masse med C og tror hun kan være gravid med barnet hans. 😳 Og så prater de om all sexen de har hatt og skal ha. I samtalen deler C nakenbilder med LA, som Kattpaow dermed deler videre nå uten hans samtykke, håper hun vet hva hun gjør.

Kattpaow viser også flere dype sår som måtte sys i armen med en kryptisk tekst. Og blåveisen hun fikk etter at C slo henne med flasken.

Caroline Nitter sier jo også ganske negative ting om han, selv om han ikke har gjort straffbare handlinger mot henne så vidt jeg vet?

Og dette er en profil de ønsker på 71° og på Farmen?

Endret av Blåttvann
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåttvann skrev (16 minutter siden):

Sjekk ut Kattpaow sin Insta nå, hun outer C veldig.

Og skal vi tro det som kommer frem av laaaange samtaler så har Lene Alexandra hatt seg masse med C og tror hun kan være gravid med barnet hans. 😳 Og så prater de om all sexen de har hatt og skal ha. I samtalen deler C nakenbilder med LA, som Kattpaow dermed deler videre nå uten hans samtykke, håper hun vet hva hun gjør.

Kattpaow viser også flere dype sår som måtte sys i armen med en kryptisk tekst. Og blåveisen hun fikk etter at C slo henne med flasken.

Caroline Nitter sier jo også ganske negative ting om han, selv om han ikke har gjort straffbare handlinger mot henne så vidt jeg vet?

Og dette er en profil de ønsker på 71° og på Farmen?

Jaiks asså …… eg så dette😱😱😱 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blåttvann skrev (42 minutter siden):

Sjekk ut Kattpaow sin Insta nå, hun outer C veldig.

Og skal vi tro det som kommer frem av laaaange samtaler så har Lene Alexandra hatt seg masse med C og tror hun kan være gravid med barnet hans. 😳 Og så prater de om all sexen de har hatt og skal ha. I samtalen deler C nakenbilder med LA, som Kattpaow dermed deler videre nå uten hans samtykke, håper hun vet hva hun gjør.

Kattpaow viser også flere dype sår som måtte sys i armen med en kryptisk tekst. Og blåveisen hun fikk etter at C slo henne med flasken.

Caroline Nitter sier jo også ganske negative ting om han, selv om han ikke har gjort straffbare handlinger mot henne så vidt jeg vet?

Og dette er en profil de ønsker på 71° og på Farmen?

Men hva med Lene Alexandra 😅😅 FLAUT slik de skriver til hverandre . Dette blir det sikkert mye bråk av…. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lotti__s skrev (8 minutter siden):

Men hva med Lene Alexandra 😅😅 FLAUT slik de skriver til hverandre . Dette blir det sikkert mye bråk av…. 

Får inntrykk av at hun er 14 år hvis man ser bort i fra temaet og bare ser på formuleringene. 😅 Først tenkte jeg det ikke kunne være henne fordi hun er 40år isj, men så bekrefter jo C mye av det som blir sagt, så tydeligvis er det jo henne. What the actual fuck. 🤣

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåttvann skrev (16 minutter siden):

Får inntrykk av at hun er 14 år hvis man ser bort i fra temaet og bare ser på formuleringene. 😅 Først tenkte jeg det ikke kunne være henne fordi hun er 40år isj, men så bekrefter jo C mye av det som blir sagt, så tydeligvis er det jo henne. What the actual fuck. 🤣

Hahah ja sjukt.. han er på farmen han nå? Så han får ikke dette med seg😅😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

lotti__s skrev (2 timer siden):

Hahah ja sjukt.. han er på farmen han nå? Så han får ikke dette med seg😅😅

Han får det med seg hvis TV2 er tøffe nok til å kaste han ut. 😅 Men tviler på at de gjør det, han er jo ønsket nettopp pga skandalene...

Og han har ingen dom, så TV2 trenger ikke ta hensyn til rykter. All den tid det er rykter at han slo Kattpaow med flake når han har innrømmet det på tape...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er oppsiktsvekkende her? At CB har sex med en dame? At denne damen kanskje er gravid?

 

Gimme a break. Dere faller for grepet til denne svenske influenseren.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nei, CB ville jeg ikke inviterte på reality selv, men denne "kanselleringen" tilbyr ikke noe nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåttvann skrev (2 timer siden):

Får inntrykk av at hun er 14 år hvis man ser bort i fra temaet og bare ser på formuleringene. 😅 Først tenkte jeg det ikke kunne være henne fordi hun er 40år isj, men så bekrefter jo C mye av det som blir sagt, så tydeligvis er det jo henne. What the actual fuck. 🤣

Hva med å være kritisk til krenkelse av privatliv? Du er den rare her...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...