Gå til innhold

Dennis Poppe (splittet)

Sansa20

Anbefalte innlegg

Hjertestein skrev (2 timer siden):

Er typisk offerrolle å si slikt han sier "har mistet alt. Har ingenting". Han har da et hjem? Han har en sønn. Mor og far. Øvrig familie. Han har venner. Bajobben venter på han. Han har mye, men klarer ikke se det.

Han har ikke noe bar lengre.  Der ble han vist nok skvist ut.  Hvor vidt han har ett hjem er jeg heller ikke sikker på. Han flytte ut av leiligheten for litt siden. Mulig han bor hjemme hos mor ?  Han har vel også sakt han føler seg svikter av venner. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mio-lio skrev (17 minutter siden):

Han har ikke noe bar lengre.  Der ble han vist nok skvist ut.  Hvor vidt han har ett hjem er jeg heller ikke sikker på. Han flytte ut av leiligheten for litt siden. Mulig han bor hjemme hos mor ?  Han har vel også sakt han føler seg svikter av venner. 

Nja, kameraten/eieren (?) sa at han hadde trukket seg litt tilbake fordi han trengte det nå, men at han car velkommen tilbake når han ønsket det?

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jolanda skrev (1 minutt siden):

Nja, kameraten/eieren (?) sa at han hadde trukket seg litt tilbake fordi han trengte det nå, men at han car velkommen tilbake når han ønsket det?

Artikkelen sier; 

Nå er han dessuten helt ut av styret til baren, viser en kunngjøring fra Brønnøysundregisteret.

Poppe Thorsen har fremdeles aksjer i selskapet, men har trukket seg tilbake som styrets leder.

– Jeg og kompisen min ble enige om at jeg tar meg en pause nå. Jeg har ikke noe med driften å gjøre, sier Poppe Thorsen til God kveld Norge.

Han sier at planen er å komme tilbake når helsen tillater det og han er klar.

God kveld Norge har vært i kontakt med daglig leder Øyvind Sørensen, som bekrefter at Poppe Thorsen er kjøpt ut av selskapet. Han opplyser at bestekompisen gjennom en årrekke fortsatt er ansatt i baren, og at han kan komme tilbake og jobbe når han kjenner seg klar for det.

https://www.tv2.no/underholdning/god-kveld-norge/drommen-brast-for-dennis-poppe-sitter-her-som-et-stort-sporsmalstegn/15628441/

• Liker 2
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo veldig selvmotsigende det som står her.

-Han har trukket seg ut av styret men har fortsatt aksjer mens daglig leder bekrefter at han er kjøpt ut? Det er jo to vidt forskjellige ting.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

moroklompen skrev (4 minutter siden):

Det er jo veldig selvmotsigende det som står her.

-Han har trukket seg ut av styret men har fortsatt aksjer mens daglig leder bekrefter at han er kjøpt ut? Det er jo to vidt forskjellige ting.

Ifølge Proff.no er Dennis ute av styret, men han er fremdeles aksjonær:

Screenshot_20230409_191958.thumb.jpg.c234a1329307820559874e636920ac29.jpg

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mio-lio skrev (41 minutter siden):

Hvor har du det i fra? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Henikka skrev (8 minutter siden):

Ifølge Proff.no er Dennis ute av styret, men han er fremdeles aksjonær:

Screenshot_20230409_191958.thumb.jpg.c234a1329307820559874e636920ac29.jpg

Det tar jo en stund før proff blir oppdatert.

Merkelig om daglig leder sier han er kjøpt ut om han bare er ute av styret.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mio-lio skrev (43 minutter siden):

Han har et hjem om han bor hos foreldrene. Leste artikkel som var ute nå der de som jobbet der sa han var velkommen tilbake når han var klar over det. Hvem har ikke opplevd kjipe venner? Kan garantere at han i hvertfall har en venn. 

så nei, han har ikke mister alt. Han har mye. Han har mer enn uteliggerne jeg ofte serverer mat til flere ganger i uken, de har mistet alt de.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mio-lio skrev (1 time siden):

Spekulasjoner om at han ble skvist ut av baren og sviktet av venner 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

moroklompen skrev (1 time siden):

Det tar jo en stund før proff blir oppdatert.

Merkelig om daglig leder sier han er kjøpt ut om han bare er ute av styret.

Ja, men det ser ut som styresammensetningen er oppdatert. Mulig aksjonærbiten oppdateres senere 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kraftwerk skrev (8 timer siden):

Og bare det er jo utrolig merkelig, for sist jeg sjekket så satt Dennis i leiligheten deres i Oslo og bare spilte PlayStation, brukte pengene sine på snus og Fortnite. Det var Kristin som hadde ansvar for inntekten deres osv, så han byttet jo ut moren sin med Kristin 😅🚩.

Inntrykket mitt av han er at han er en forvokst tenåring, som ikke klarer å stå til ansvar for eget liv. Det er ganske uattraktivt og patetisk egentlig, han graver seg ned i et dypt hull fordi han er selvmedliden. Hva gjør han selv for at hverdagen skal bli lettere og positiv? Det hjelper ikke å se tilbake på det du hadde og ødela selv. Hallo, liksom. At han er deprimert kan godt hende, men det er faktisk selvforskyldt - og han er nok sist på ventelista for en innleggelse (det kommer ikke til å skje)

Synes man skal være forsiktig med å si at depresjon er selvforskyldt. Det er jo ofte ikke det. Og man vet heller ikke hva som kom først, depresjonen eller den selvsaboterende levestilen. 

• Liker 9
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
Centimeteren skrev (På 7.4.2023 den 23.11):

Stakkars, stakkars mann. Håper Kristin tar til fornuft og får Dennis opp på beina igjen og familien gjenforenes.

Dersom han har vært utro, så tror jeg det dreier seg om at Kristin har vært ekstremt mye opptatt med jobb og gitt lite oppmerksomhet til Dennis sine behov.

Koselig trolling i påsken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man vet ikke hva man har og hvor heldig man er før man mister det er et ordtak……og det Dennis opplever nå. Gresset var ikke grønnere i Stavanger med barlivet, andre damer og å leve som man er fri og frank når man er i et etablert forhold

Ja; han har mistet det livet han hadde pga valg han tok. Han har redd sin egen seng og nå må han ligge i den. 

• Liker 20
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kraftwerk skrev (20 timer siden):

Og bare det er jo utrolig merkelig, for sist jeg sjekket så satt Dennis i leiligheten deres i Oslo og bare spilte PlayStation, brukte pengene sine på snus og Fortnite. Det var Kristin som hadde ansvar for inntekten deres osv, så han byttet jo ut moren sin med Kristin 😅🚩.

Inntrykket mitt av han er at han er en forvokst tenåring, som ikke klarer å stå til ansvar for eget liv. Det er ganske uattraktivt og patetisk egentlig, han graver seg ned i et dypt hull fordi han er selvmedliden. Hva gjør han selv for at hverdagen skal bli lettere og positiv? Det hjelper ikke å se tilbake på det du hadde og ødela selv. Hallo, liksom. At han er deprimert kan godt hende, men det er faktisk selvforskyldt - og han er nok sist på ventelista for en innleggelse (det kommer ikke til å skje)

Du er nok ganske så korrekt inne på hele kjernen her ja.

Han forstår ingenting fordi han ikke har hatt modenhetsnivået til å forstå. 

Kristin Gjelsvik derimot, hun er ei dame som er ansvarlig - tar tak i dritten når den kommer og får selvinnsikt som følge av erfaringer. Hun har og gjort feil i sitt liv, men hennes respons er å ta tak i det bit for bit (som pengeproblemene), forsøke å forstå «hva ledet til dette som JEG kan gjøre noe annerledes med fremover). Stabler seg på beina igjen. 

Han er jo som et slags forvokst ungdom.

Og den døra pleier smelle noe sykt hardt i trynet på den type folk nettopp fordi:

De får seg gjerne partner og ett barn med sjarmen og «alt ordner seg», men så stopper det jo der. 

Jeg tror han er en ganske fin og snill fyr sånn i bunn og grunn, men at han nå har fått den døra i trynet og ikke helt vet hvordan han skal gripe det an.

Fordi han aldri har gjort det før. 

Noen bare ER veldig umodne av seg på alt praktisk/ansvarstunge oppgaver - de vil, men får ikke til og tar ikke imot råd heller på hvordan få det til når man fortsatt har en mulighet. 

Han slår meg som en sånn 🤷‍♀️ Alt skal være gøy/lett/fest. 

Og fallhøyden blir jo stor da når ikke livet funker sånn. 

Men angående det å være utro over tid med forskjellige osv - noen ganger er det jo bare uempatisk drittsekkoppførsel, andre ganger er det en form for selvskading/destruktiv oppførsel mot en selv egentlig. Kjenner enkelte sånne, og de er bare fucked up emosjonelt. Et evig rot. 

• Liker 28
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jolanda skrev (På 9.4.2023 den 11.44):

Det hadde stått mye mer respekt av om han faktisk var ærlig og la alle kortene på bordet.

Enig . Podcasten heter helt ærligt. Men han var alt annet enn helt ærlig . 

• Liker 21
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertestein skrev (20 timer siden):

Er typisk offerrolle å si slikt han sier "har mistet alt. Har ingenting". Han har da et hjem? Han har en sønn. Mor og far. Øvrig familie. Han har venner. Bajobben venter på han. Han har mye, men klarer ikke se det.

Han sitter helt fast i offerrollen . Mistet alt kan man si hvis man ufrivillig  har vært utsatt for en brann , ulykke eller andre ukontrollerbare ting . Han har valgt bort alt . Valgt bort å være trofast , valgt bort å prioritere familie . Alle valg man tar , får en konsekvens . At han sier han ikke husker siste gang han så sønnen , betyr at han i tillegg er plaget med korttidsminne . De fleste mennesker husker langt bak i tid . Å særlig husker man sist man såg barnet sitt sist . 

• Liker 25
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sharp75! skrev (19 timer siden):

Hvor har du det i fra? 

Baren har han sakt selv at han er ute fra.  Skvist ut er bare rykter så vet ikke om det stemmer.  Leiligheten har han dokumenter selv at han har flyttet ut av. Å han har sakt han føler seg sviktet av flere venner. 

Endret av Mio-lio
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor føler folk at de må ta parti med den ene eller andre her?

Man kan da ikke leve så mye i kjendiser at man skal henge seg opp i hevm som er syndebukken i to mennesker sitt forhold, som dere ikke engang kjenner.

Selvfølgelig uansett hvor åpne de velger å være eller ikke, så er det jo mye ingen får vite, selv om feks kristin skulle ønske å gi tilsvar på evnt feil han sier og omvendt. 

Alle som kjenner folk i brudd , vet jo at etterpå, er det ofte en sverte kampanje, og en kamp om sympati og venner. Så hva den ene og andre lirer av seg rett etter et brudd, har jeg aldri tatt for god fisk. Og kommer aldri til å gjøre heller. 

Å lese at Kristin mottar dritt meldinger fra ukjente folk,  for av private grunner, er for meg en gåte på hvordan verden er blitt. 

Hun har jo rett til å gå uten grunn også om hun ønsker det, uten at noen har noe med det å gjøre.

Verden er blitt gal.

Håper ting løser seg for henne og han, og ikke minst ungen deres. Han har iallefall i tillegg til en god mor også da gode besteforeldre på far sin side, han kommer til å sette stor pris på

• Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig med Krokenguri. Vi må slutte med å lure, sverte den ene parten, dikte opp "sannheter" osv. Ingen har noe med å tro og tenke på noe som helst om andres samlivsbrudd. De som trenger å vite, de aller nærmeste innen familie/venner, får nok høre hva som gikk galt i forholdet. Vi helt fremmede har ikke noe med det!

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for ryktespredning, persondebatt og brukerdebatt. 

Sol,admin. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...