Viola712 Skrevet 14. juli #521 Del Skrevet 14. juli cerruti skrev (20 minutter siden): Mulig avsporing - men bare nysgjerrig: Har fått opp moren innimellom og synes hun og mannen er herlige og for noen besteforeldre! . - Men hvorfor har hun turkist hår? Jeg klarer ikke å dy meg for å tenke at hun hadde sett enda penere ut med en lang blond bob eller som brunette. Selvfølgelig opp til henne, som sagt lurer bare på om det har vært nevnt. Hun har sin egen tråd - Nina sprell levende. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tøttaa Skrevet 14. juli #522 Del Skrevet 14. juli cerruti skrev (6 timer siden): Mulig avsporing - men bare nysgjerrig: Har fått opp moren innimellom og synes hun og mannen er herlige og for noen besteforeldre! . - Men hvorfor har hun turkist hår? Jeg klarer ikke å dy meg for å tenke at hun hadde sett enda penere ut med en lang blond bob eller som brunette. Selvfølgelig opp til henne, som sagt lurer bare på om det har vært nevnt. Antagelig fordi hun har lyst. Og målet hennes i livet er kanskje ikke se finest mulig ut, men å føle seg vel i egen kropp og utseende. Dessuten er hva som ser finest ut her i verden helt subjektivt og det du synes er fint er kanskje ikke fint i mine øyne. Verden hadde óg vært rimelig grå og kjedelig om alle hadde det samme kjedelige og sosialt aksepterte utseende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 15. juli #523 Del Skrevet 15. juli cerruti skrev (22 timer siden): Mulig avsporing - men bare nysgjerrig: Har fått opp moren innimellom og synes hun og mannen er herlige og for noen besteforeldre! . - Men hvorfor har hun turkist hår? Jeg klarer ikke å dy meg for å tenke at hun hadde sett enda penere ut med en lang blond bob eller som brunette. Selvfølgelig opp til henne, som sagt lurer bare på om det har vært nevnt. Det er en egen tråd om moren Nina sprell levende 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 15. juli #524 Del Skrevet 15. juli tøttaa skrev (16 timer siden): Antagelig fordi hun har lyst. Og målet hennes i livet er kanskje ikke se finest mulig ut, men å føle seg vel i egen kropp og utseende. Dessuten er hva som ser finest ut her i verden helt subjektivt og det du synes er fint er kanskje ikke fint i mine øyne. Verden hadde óg vært rimelig grå og kjedelig om alle hadde det samme kjedelige og sosialt aksepterte utseende. Ja, selvfølgelig. Men nå er det da en gamg sånn at de fleste ikke har turkist hår, så derfor jeg lurte på om hun hadde nevnt det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå