Sansa20 Skrevet 27. oktober 2023 Forfatter #241 Del Skrevet 27. oktober 2023 non_stop skrev (1 minutt siden): Ja hva står det i grove trekk da, for oss som ikke har db+? Det står ovenfor 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 27. oktober 2023 #242 Del Skrevet 27. oktober 2023 solietta skrev (30 minutter siden): https://www.dagbladet.no/tema/dennis-poppesvarer-pa-ryktene/80389265 Nyeste intervju. Tenker mitt . Artig. Han har aldri vært så forelsket i noen før slik han er nå...Samme sier Kristin om sin nye kjæreste...😅🙈 Virker nesten som de prøver overgå hverandre 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carabilla Skrevet 27. oktober 2023 #243 Del Skrevet 27. oktober 2023 Hvorfor har han så behov for å snakke om Kristin om han aldri har vært lykkeligere? Noen mnd siden ville han dø og nå er han overlykkelig. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 27. oktober 2023 #244 Del Skrevet 27. oktober 2023 Carabilla skrev (2 minutter siden): Hvorfor har han så behov for å snakke om Kristin om han aldri har vært lykkeligere? Noen mnd siden ville han dø og nå er han overlykkelig. Det er isolert sett fint at han er lykkelig om dagen. Men med disse uttalelsene legger han samtidig et stort ansvar på skuldrene til den nye kjæresten. Det kan bli problematisk for de begge. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 27. oktober 2023 #245 Del Skrevet 27. oktober 2023 Tråden er ryddet for oppfordring til brudd på,opphavsrett. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 27. oktober 2023 #246 Del Skrevet 27. oktober 2023 M.H85 skrev (4 timer siden): Artig. Han har aldri vært så forelsket i noen før slik han er nå...Samme sier Kristin om sin nye kjæreste...😅🙈 Virker nesten som de prøver overgå hverandre Hva slags anklager svarer han om i db pluss artikkelen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 28. oktober 2023 #247 Del Skrevet 28. oktober 2023 totti_1 skrev (4 timer siden): Hva slags anklager svarer han om i db pluss artikkelen? Aner ikke,leste ikke hele eller var det plus side🤔 Leste hvertfall det jeg nevnte over her😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 28. oktober 2023 #248 Del Skrevet 28. oktober 2023 totti_1 skrev (14 timer siden): Hva slags anklager svarer han om i db pluss artikkelen? Jeg tror det gjelder de som anklager han for å være en dårlig far, fra artikkelen i Dagbladet: Sitat Det som treffer hardest, er de som handler om hans rolle som far. - «Hvorfor er du ikke mer sammen med sønnen din?», spør de. Jeg føler meg ikke som verdens beste far fra før av, som har vært innlagt og alt. Det eneste jeg vil er å gjøre sønnen min stolt, og da er det ikke noe gøy å få meldinger om at du er en dårlig far. - Det er de verste meldingene. Det har vært så mye stygt - som det har vært skikkelig tungt å bære på. Jeg vet innerst inne at jeg ikke er en dårlig pappa, men av og til på en dårlig dag så.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 28. oktober 2023 #249 Del Skrevet 28. oktober 2023 Turkis Sau skrev (21 timer siden): Det er isolert sett fint at han er lykkelig om dagen. Men med disse uttalelsene legger han samtidig et stort ansvar på skuldrene til den nye kjæresten. Det kan bli problematisk for de begge. Det er sant. Kanskje lurt være sammen noe år,få tryggheten og la forelskelsen legge seg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carabilla Skrevet 28. oktober 2023 #250 Del Skrevet 28. oktober 2023 Ja, det var selvsagt for mye å forvente å bruke en hel helg med sønnen uten fest og morro.... 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dingeldangel Skrevet 29. oktober 2023 #251 Del Skrevet 29. oktober 2023 Foreldre som snikfilmer «koselige øyeblikk» med barn, for å legge de ut på some for klikk. Det er altså så siste sort, og nedrig, og gjør meg oppriktig lei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HerKommerMummi Skrevet 29. oktober 2023 #252 Del Skrevet 29. oktober 2023 Dingeldangel skrev (5 timer siden): Foreldre som snikfilmer «koselige øyeblikk» med barn, for å legge de ut på some for klikk. Det er altså så siste sort, og nedrig, og gjør meg oppriktig lei. Ja, det er utrolig trist! Den ungen der er dessverre en av Norges mest eksponerte barn. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 29. oktober 2023 #253 Del Skrevet 29. oktober 2023 Dingeldangel skrev (6 timer siden): Foreldre som snikfilmer «koselige øyeblikk» med barn, for å legge de ut på some for klikk. Det er altså så siste sort, og nedrig, og gjør meg oppriktig lei. Det er noe med det dobbeltmoralske med å påståelig ikke eksponere barnet, men så blir barnets gyldne øyeblikk eksponert om og om igjen. Eksponering er ikke kun ansikt! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 29. oktober 2023 #254 Del Skrevet 29. oktober 2023 Dingeldangel skrev (7 timer siden): Foreldre som snikfilmer «koselige øyeblikk» med barn, for å legge de ut på some for klikk. Det er altså så siste sort, og nedrig, og gjør meg oppriktig lei. Jeg tenker også at dem som gjør det er ofte bare en "fasade" der ting er ikke så rosenrødt som det ser ut til. Jeg har selv ingen behov for å legge noe ut om hva jeg gjør med barna og kjæresten en lørdag, men vi gjør mye kjekt og ingen vet det om de følger meg🤷 Hvorfor skal jeg ha behov for det? Synes slikt er veldig påtatt... Jeg gjorde en del slikt for 10+ år siden. Jeg var i et svært dårlig forhold,men var viktig å "late" som ....heldigvis vokste jeg opp og kom meg ut fra helvete jeg var i..... Ikke at min situasjon er lik dette,men for meg er det påtatt med slikt uansett.... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carabilla Skrevet 29. oktober 2023 #255 Del Skrevet 29. oktober 2023 Hvem bare låner bort bilen sin til en "Å kjendis" på Instagram? Frekkere enn flatlusa, alle skal bare gi og gi og gi... 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 30. oktober 2023 #256 Del Skrevet 30. oktober 2023 Skrottefar skrev (På 28.10.2023 den 12.44): Jeg tror det gjelder de som anklager han for å være en dårlig far, fra artikkelen i Dagbladet: Tror han har misforstått litt… å ha vært innlagt gjør ikke at (oppegående) folk mener han er en dårlig far. Heller tvertimot. Det er heller øl, øl og partyføring i monitor at man tenker han nok burde hatt andre prioriteringer. 18 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 30. oktober 2023 #257 Del Skrevet 30. oktober 2023 Hva tror dere, har Poppe noen sjanse til å få toppjobben i NRK? Selvtilliten er i hvert fall tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janne1975 Skrevet 30. oktober 2023 #258 Del Skrevet 30. oktober 2023 Mollebolle skrev (5 minutter siden): Hva tror dere, har Poppe noen sjanse til å få toppjobben i NRK? Selvtilliten er i hvert fall tilbake. Hvilken toppjobb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 30. oktober 2023 #259 Del Skrevet 30. oktober 2023 4 minutter siden, Janne1975 said: Hvilken toppjobb? https://www.tv2.no/underholdning/god-kveld-norge/dennis-poppe-har-sokt-pa-lederstilling-i-nrk/16175356/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carabilla Skrevet 30. oktober 2023 #260 Del Skrevet 30. oktober 2023 (endret) Mollebolle skrev (39 minutter siden): Hva tror dere, har Poppe noen sjanse til å få toppjobben i NRK? Selvtilliten er i hvert fall tilbake. Søker toppjobb i NRK... Jobberfaring: deltager i paradise hotel og robinson for 11 år siden og uendelig mange timer på playstation opp gjennom... Profesjonell flanør og dranker.. Selvtilliten er det iallefall ikke noe i veien med 🤪 Endret 30. oktober 2023 av Carabilla 24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå