Rosa Sitron Skrevet 4. september 2023 #221 Del Skrevet 4. september 2023 On 8/1/2023 at 7:36 PM, M.H85 said: Ja det er nok dyrt parkere der og🤔 Men er noe med den friheten allikevel😅 Haha....😬🙈 Jeg kjørte ikke bil de 10 årene jeg bodde i Oslo. Savnet det ikke. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 4. september 2023 #222 Del Skrevet 4. september 2023 Jordbærpike99 skrev (6 timer siden): Gifta han seg eller bare PRkåt? Bare sykt PR-kåt ..han skriver at han ikke skjønner hvorfor alle trodde han hadde giftet seg!! Han hadde ikke lagt opp til det, hahahaaa...dumt å takke for gratulasjonene da! Såå på tide å roe ned på festingen! Håper han får seg en jobb da, i en sunn bransje! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chrisssi Skrevet 4. september 2023 #223 Del Skrevet 4. september 2023 Lurer på hva slags jobb man kan søke når man er profesjonell flanør. Heller ikke denne gangen kom det lille mennesket først. Fyren virker som en bortskjemt drittunge, snakk om å lage seg et dårlig image. 33 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 5. september 2023 #224 Del Skrevet 5. september 2023 14 hours ago, Chrisssi said: Lurer på hva slags jobb man kan søke når man er profesjonell flanør. Heller ikke denne gangen kom det lille mennesket først. Fyren virker som en bortskjemt drittunge, snakk om å lage seg et dårlig image. Det la jeg også merket til. Det lille mennesket ble levert til besteforeldre straks de ankom Hgsund. Men, på insta la han de frem som kjernefamilien skulle på tur sammen. Vet ikke helt hva jeg synes om det. Heldigvis har mini verdens fineste besteforeldre. De stiller virkelig opp, når sønnen i huset driter på draget. 30 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 5. september 2023 #225 Del Skrevet 5. september 2023 Mollebolle skrev (12 timer siden): Det la jeg også merket til. Det lille mennesket ble levert til besteforeldre straks de ankom Hgsund. Men, på insta la han de frem som kjernefamilien skulle på tur sammen. Vet ikke helt hva jeg synes om det. Heldigvis har mini verdens fineste besteforeldre. De stiller virkelig opp, når sønnen i huset driter på draget. Han flytter jo nå til oslo. Lurer på om han skal ha 50% samvær da eller om annet prioriteres. Virker noe "stressende" dette nye forholdet hans,snakker som om han har funnet the love of his life, i vår ville han ikke leve mer...nå er livet en drøm...virker en smule ustabilt🤔 fort i svingende.... 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HerKommerMummi Skrevet 6. september 2023 #226 Del Skrevet 6. september 2023 Dennis er mest opptatt av å dokumentere poden på nett, så overlater han resten av jobben til foreldrene sine. 29 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 9. september 2023 #227 Del Skrevet 9. september 2023 Tråden er ryddet for krenkelser og spekulasjoner. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 11. oktober 2023 #228 Del Skrevet 11. oktober 2023 Tråden er ryddet for persondebatt. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Whitesnake69 Skrevet 12. oktober 2023 #229 Del Skrevet 12. oktober 2023 Syns synd på den nye dama hans. Tror hun bare er et verktøy for Dennis til å komme over Kristin. Det skurrer litt når det er såå fort gjort å komme ut av tung depresjon til å synes livet er heeerlig.. 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duskelapp Skrevet 13. oktober 2023 #230 Del Skrevet 13. oktober 2023 Whitesnake69 skrev (22 timer siden): Syns synd på den nye dama hans. Tror hun bare er et verktøy for Dennis til å komme over Kristin. Det skurrer litt når det er såå fort gjort å komme ut av tung depresjon til å synes livet er heeerlig.. Trenger ikke å være .. jeg ble singel etter 7 år og samboer etter 6 år.. jeg i november måned og han i mars måned Vi er på 10ende året nå - så av og til klaffer det Men jeg er helt for å komme under noen for å komme over noen 🤭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ebbeliten Skrevet 21. oktober 2023 #231 Del Skrevet 21. oktober 2023 Whitesnake69 skrev (På 12.10.2023 den 17.17): Syns synd på den nye dama hans. Tror hun bare er et verktøy for Dennis til å komme over Kristin. Det skurrer litt når det er såå fort gjort å komme ut av tung depresjon til å synes livet er heeerlig.. Han er jo garantert bipolare, så da kan det svinge fort. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miaiai Skrevet 21. oktober 2023 #232 Del Skrevet 21. oktober 2023 Jeg håper han får den hjelpen han trenger, ha la seg inn og var på raden, og Vipps hadde han aldri hatt det bedre, og selvfølgelig fått seg kjæreste. Men hvor lenge kan man sveve på en rosa sky, om man ikke tar tak i problemene sine. Han gråt og høstet stor sympati fra dem fleste etter bruddet, for og få seg til og se bra ut og Kristin skulle få skylden. Han gråt og gråt over at han ikke fikk se sønnen sin, men han er jo hos besteforeldre ved samvær og det ganske mye også, om det var så grusomt hvorfor bruker han ikke tiden med han? Klarer han ikke alene nå, så kunne han vel vært der med foreldrene og barnet. Ser Kristin fikk spørsmålet også, men hun sa ta det med Dennis noe som er helt riktig. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstrålen. Skrevet 21. oktober 2023 #233 Del Skrevet 21. oktober 2023 Moren hans la akkurat ut på Instagram at hun skal bli bestemor igjen. Lurer på om det er hans. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bella90 Skrevet 21. oktober 2023 #234 Del Skrevet 21. oktober 2023 Solstrålen. skrev (18 minutter siden): Moren hans la akkurat ut på Instagram at hun skal bli bestemor igjen. Lurer på om det er hans. Nei, det er den andre sønnen hennes som skal bli pappa 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miaiai Skrevet 21. oktober 2023 #235 Del Skrevet 21. oktober 2023 Solstrålen. skrev (2 timer siden): Moren hans la akkurat ut på Instagram at hun skal bli bestemor igjen. Lurer på om det er hans. Det håper jeg inderlig ikke, fordi han bør stille opp for det barnet han allerede har. Og lage en til er jo bare idioti. Bella90 skrev (2 timer siden): Nei, det er den andre sønnen hennes som skal bli pappa Pelle håper det er han, sier ikke Dennis ikke bør få flere barn, men bør vente litt til ting er mere på plass. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carabilla Skrevet 27. oktober 2023 #236 Del Skrevet 27. oktober 2023 Hvor mange intervjuer har han gitt om livet sitt i år? 6-7 snart... Hvor pr kåt er det mulig å være? Hvem er han? Kun kjent for å være ex'n til Kristn G. 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 27. oktober 2023 #237 Del Skrevet 27. oktober 2023 Miaiai skrev (På 21.10.2023 den 17.09): Det håper jeg inderlig ikke, fordi han bør stille opp for det barnet han allerede har. Og lage en til er jo bare idioti. Pelle håper det er han, sier ikke Dennis ikke bør få flere barn, men bør vente litt til ting er mere på plass. Tviler på at det er Dennis. Er nok andre sønnen ja. Tviler på Dennis og denne unge dama ønsker barn nå,ser ut som livet dems består av det urbane fest livet i oslo, og hundene er barna✌🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sansa20 Skrevet 27. oktober 2023 Forfatter #238 Del Skrevet 27. oktober 2023 https://www.dagbladet.no/tema/dennis-poppesvarer-pa-ryktene/80389265 Nyeste intervju. Tenker mitt . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carabilla Skrevet 27. oktober 2023 #239 Del Skrevet 27. oktober 2023 solietta skrev (23 minutter siden): https://www.dagbladet.no/tema/dennis-poppesvarer-pa-ryktene/80389265 Nyeste intervju. Tenker mitt . Syntes synd på Kristin... Hun har valgt å holde kjeft mens han gir 7ende intervjuet bare i år. 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 27. oktober 2023 #240 Del Skrevet 27. oktober 2023 Ja hva står det i grove trekk da, for oss som ikke har db+? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå