AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #181 Del Skrevet 21. april 2023 Der jeg trener er mange av de unge damene veldig lettkledde, ingen menn går med så lite klær. Det er regler på senteret for bekledning, men mange av damene bryter disse. Har aldri sett en mann bryte klesreglene, enda menn har strengere regler (kvinner har lov å bruke singlet, menn har ikke). Kvinner er og blir ofre. Hadde det vært menn som var lettkledde ville det og vært kvinnene som hadde vært offer. Uansett hva er kvinner offer. Anonymkode: fdd42...f7b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PURE/HONEY Skrevet 21. april 2023 #182 Del Skrevet 21. april 2023 Noen jenter er jo eksperter på å seksualisere seg selv da, ved måten de kler seg på. Da snakker jeg ikke om de som bare har på seg tights og en topp, men de som bruker sånne tights der sømmen med vilje dras lenger inn i rompesprekken for å skape en illusjon om at man har en større rumpe. I tillegg så har de gjerne kun på seg en sports-BH. Også står de gjerne foran speilet og tar et IG-bilde der de viser frem den veltrente rumpa si. Da tenker jeg, hva faen forventer du? Dette betyr ikke at det rettferdiggjør ekkel, uønsket adferd fra menn, men man må nok forvente noen blikk fra dem, ja. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meltzer Skrevet 24. april 2023 #183 Del Skrevet 24. april 2023 AnonymBruker skrev (På 21.4.2023 den 17.49): Følte deg truffet av det hun skrev tenker jeg. Anonymkode: 40962...482 Hvis med truffet, så mener du provosert, så er svaret ja. Men utover at jeg følte irritasjon, så føler jeg meg ikke videre truffet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå