Gå til innhold

Cathies lille store sjokk!

Cathie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

!!!!!!!!!HALVVEIS I DAG!!!!!!!!!

:danse::tommel::hjerter_rundt::hoppe::tommelsmil::hoppe::hjerter_rundt::tommel::danse:

Og jeg ligger hjemme med vondt i ryggen, og sliter med å røre meg! :tristbla:

UL på tirsdag var jo kjempegøy da! Fikk bekreftet at dette helt sikkert var en liten gutt :)

I går så grilla vi :sikle:

Grillspyd med potetsalat og peppersaus! Det var dødsgodt!!

Ellers har det ikke skjedd så mye spennende, gleder meg til helga, siden vi skal jobbe med gulv og tak nede i 1.egt!

Kanskje det blir kjøkken på meg om ikke så allt for lenge! :sjarmor:

Det hadde ikke gjort noe!

Må prøve å hinke meg ned i kjelleren for å få tak i noe mat jeg...

Kanskje se litt på gode og onde dager på veien :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja det er godt noen er halvveis, jeg er det om 1 uke og noen dager. Ville vært det på onsdag hadde det ikke vært for at jeg ble satt tilbake 5 dager på UL. Er 18+3 i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liv: :troest: skjønner at det er kjipt å bli satt tilbake!!

Jeg skulle være flink i dag jeg, og vaske litt klær... Har bare sånn litt midlertidig vaskemaskin "oppsett" i kjelleren... Maskinen er koblet til en vask der og det røret der vannet kommer ut henger over den samme vasken (hvis noen skjønnte noe av den forklaringen :ler: )

Så har det vannrøret klart og hoppe av, sånn at isteden for at maskinen tømte seg i vasken, tømte den seg utover hele gulvet der!!! :grine:

Det var helt basseng der nede når jeg kom ned! En cm med vann opp fra gulvet! Da var det bare å finne fram bøtte og håndklær og vri opp! Holdt på ca halvtime- 3kvarter før mannen kom hjem, og da fikk han ta litt, siden jeg har skikkelig vondt i ryggen fra før :tristbla: Tar en liten pause nå før jeg går ned og hjelper han litt mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det endte med at mannen rev opp det gulvbelegget som var der nede...

Var så masse sprekker og sånn i det, så vannet seg under! Like greit å få det vekk, var så skittent uansett!

Og i dag prøver vi oss på en vask igjen (litt bedre festet denne gangen)

Jeg har så lyst til å dra på 3D-UL om noen uker og se lille gutten min, men føler at jeg ikke har råd til det :sur:

Vi har så lite penger nå, og det lille vi har må gå til oppussing..

Må jo ha et fint sted for han å bo!

Kanskje jeg skal selge babywatcheren min?? Bruker den jo ikke så mye nå! Kjenner jo flere spark minimum en gang om dagen!

Men den er jo grei å ha til en evt. nestemann da!

Mamma kommer innom med middag til oss i dag! Utrolig deilig, så får vi gjort en del og ikke brukt tiden på "matskaffing"... Jo mer vi får gjort, jo fortere får jeg kjøkken!!

Nå begynner buksene mine for alvor å stramme! Så nå går det bare i kosebukser, og jeg føler meg som et vrak! Må få kjøpt meg hvertfall en mammabukse nå!

Prøve å komme meg innom en butikk i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror dere det funka bedre i dag, NEIDA!!! :sur::sur::frustrert:

Jeg som festa slangen så godt og greier :grine:

Men i dag var jeg litt obs på det så jeg hørte at det skjedde! Men fy så mye vann som kommer ut av en sånn maskin på de 20sekundene jeg brukte på å komme meg ned dit :overrasket:

Tror nok jeg må gå til innkjøp at noe kraftig tape! :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Jeg er fullstendig klar over problemet!! Hadde slangen opp i kjøkkenvasken i den tidligere leiligheten.. Tror jeg aldri har vært så kjapp da jeg hørte lyden av at den stratt ut av vasken.... Ble mange håndkler på gulvet da for å tørke opp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

iss: Det er bra vi er flere :erter:

Liv: Nei, det er ikke sluk der nede :sur: Skal få lagt opp etterhvert (siden det er greit å ha hvis det blir noe lekkasje en gang) men det er så dyrt og omfattende siden vi må pigge opp gulvet der nede...

Cr@sh: Ja, var vel ikke noe annet å forvente :tristbla:

Nå er mamma og pappa her og hjelper til litt! Måtte ta en liten pause, siden det er ganske slitsomt å stå og legge panel i taket over lengre tid! Tar på magen kjenner jeg! Ellers så er det full aktivitet nede ;)

Mannen fikser gulv og vegger på kjøkkenet :hoppe:

Det er en sånn hus og hage messe på lillestrøm i helga... Lurer på om de har noe tilbud på parketgulv der?? Siden nå kan jeg snart kjøpe det :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var helga over, igjen :tristbla:

Den går så altfor fort!! :sur:

Messa var en eneste stor skuffelse!! Var svindyrt å komme inn, pluss at det ikke var noe interessant der! Ikke en eneste sånn gulv utstilling! Alloc hadde noe greier, men skikkelig dårlig!

Men mannen har fått tak i sånn VIP kort til exporara via jobben hans, sånn at vi kommer gratis på foreldre og barn messa :danse::hoppe:

Gleder meg skikkelig!!

Fikk noe helt vanvittig vondt i ryggen i går... skjønner ikke hva det kommer av at jeg har så vont i ryggen! Klarte nesten ikke å gå en gang!

Og i natt våkna jeg av at det svei i magen igjen!! Syns det er litt skummelt! Men har kjent liv fra jr. i dag, så vet han lever hvertfall! ;)

Har tenkt masse på navn nå, og tror vi kanskje har funnet et, men må tenke litt til før vi bestemmer oss helt føler jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

*MissS*: PM sendt ;)

Murmelmy: Tusen takk :klem: Det er gøy :Nikke:

Nå har vi vært og henta dør til badet!! Endelig litt privacy ;)

Også har vi kjøpt inn det vi mangla av spon til gulvet så et blir ferdig i dag!

Også kommer svigermor opp og hjelper mannen litt med tak siden jeg ikke orker!

Har hatt voldsomt vondt i brystet i dag, akkurat som om vondten gikk opp under kragebeinet også! Også trodde jeg kanskje jeg hadde feber siden jeg frøys så fælt, men febermålet viste 35.8 :forvirret:

Prøvde et par målinger til og kom opp på 36.1 som maks.

Tok i munnen..

Syns det var rart... pleier jo alltid å ha opp mot 37 hvertfall da...

Får spise litt og se om det hjelper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er litt bedre i dag, veldig vondt i hodet og litt slapp, men går greit!

Lillesøstra mi kommer en tur til oss i dag, mamma skal i møte på jobben sin så vi blir barnevakt!

Drømte helt merkelig når jeg våkna i dag! Drømte at jeg var en plass sammen med 4 andre (aner ikke hvem da var) også kom det en sånn tornado

(det var vanlig at det kom der visstnok)

Så vi hadde rutiner for hva vi skulle gjøre og sånn da, men akkuat da tok alt så himla lang tid. Tre av de andre gikk i forveien, og jeg og en til skulle ta med oss resten

(vet ikke helt hva vi skulle ha med men).

Når vi kom ut av døra så MÅTTE vi låse døra, men nøkkelen gikk ikke inn i låsen (skjønner ikke hvorfor vi absolutt måtte låse døra men det måtte vi alså)

Holdt helt vanvittig lenge på med den låsen, og nøkkelen var lilla med leopardprikker på :ler:

Til slutt så fikk jeg låst, så vi skulle begynne å løpe mot bilen :klø:

Men i drømmen kan man jo bare glemme å løpe!! Skulle tro jeg løp i vann, så sakte gikk det! Så fant jeg ut at tornadoen kom nærmere og nærmere så vi hadde ikke sjans til å overleve, så jeg måtte ringe mamma (mamma faktisk :overrasket: ) og ta farvel!

Var helt sykt stressa når jeg våkna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21+1 i dag!

Så nå er jeg halvveis selv om jeg går på overtid :ler:

Drømmer alt for mye om nettene nå! Får jo ikke slappet ordentlig av om natta ;)

Var ute i hele går, handla litt mamma klær, også bytta jeg den ene buksa jeg kjøpte på svangerskapet. Kjøpte str 38, men når jeg kom hjem syns jeg den var litt stor, og når jeg var der i går for å prøve mindre endte jeg opp med 34 :sjarmor: stolt.. litt så :sjenert:

Veide meg hos svigers i går, men det var med en del klær da 67,5 :overrasket:

litt rart å gå opp så mye så fort!

Prøver å ikke tenke så mye på vekta siden jeg ikke har noe særlig problemer med vekta fra før! Men etter fødselen skal jeg ned på 55! Det er målet! Hvertfall under 60!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...