Cathie Skrevet 14. april 2006 Forfatter #121 Del Skrevet 14. april 2006 Peony:Tusen takk!! Håper det går bra med lillemannen din å Cr@sh: Det var helt fantastisk gøy Vil mere!! *MissS* Gled deg masse!!! Kanskje vi skal lage en sånn underskriftskampagne for flere UL'er søndagsengel?: Jeg har også hele tiden trodd det har vært en jente!! Så det er litt omstilling da! Men gleder meg til å bli guttemamma Er så få gutter på min side av familien! Fikk en liten knekk på kvelden etter UL... Jeg var jo så helt sikker på at det var en liten jente inni magen min, sånn at når jeg fikk vite at det faktisk var en liten gutteknert så var det så rart... Ble absolutt ikke lei meg for at det er en gutt, ikke i det hele tatt! Men den jenta som jeg hadde fått et forhold til var plutselig ikke mere Det var litt vondt, men det begynner å komme seg nå Vet at jeg ikke har noe å klage over! vi fikk jo se en sunn og frisk gutt, og det lille jeg så av ansiktet hans så såååå nydelig ut!!! Det var bare så rart! Nå sparker han skikkelig! Kjenner krafige dult, også utenpå magen!! Men det er bare ganske langt ned jeg kjenner de! Ligger på senga med laptopen støttet litt på magen, og da ble det bråk Mannen kjennte det også kjempegodt!! Det er så gøy!!!!! Nå skal jeg begynne å pusse opp barnerommet Kjøpte noen sånne panelplater før påsken startet, så da er det bare å komme igang!! *19+2* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathie Skrevet 14. april 2006 Forfatter #122 Del Skrevet 14. april 2006 Puh... Nå har jeg satt opp panelplater på halve barnerommet... Måtte rive opp det gulvbelegget som var der først... 2 lag med sånn linolium, måtte ha litt hjelp av mannen til å få vekk det ja Mamma og pappa kom opp en tur og hjalp til litt også. Mamma hjalp meg med platene, også hjalp pappa mannen med den ene veggen som først måtte rives, så flyttes 13cm for så og settes opp igjen Men det var en sånn liten dør der også som også måtte vekk (var et innebygget skap der før som ikke gjorde annet enn å ta masse plass) Er litt sliten nå, men er så gøy å se at det skjer noe! Skulle egentlig tatt kjøkkenet nå, men får se om vi får begynnt på det i morra eller søndag! Det er så rart, nå som jeg først har kjennt skikkelig spark så kjenner jeg det hele tiden Arrgggg, holder på å klø ihjel av isolasjon på hele meg blir sprø... tror nok jeg må ta en Tror jeg skal skifte på senga også, det er så godt å legge seg nydusja i nytt sengetøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 14. april 2006 #123 Del Skrevet 14. april 2006 Gratulere med en liten prins!! Så morro at dere så det tydelig selv da!! Flink du er som spikrer plater og greier! Håper du får en fin fin påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 15. april 2006 #124 Del Skrevet 15. april 2006 ...det er så godt å legge seg nydusja i nytt sengetøy! ← Åhh.... det er det beste jeg vet! Vel, nesten da.... Flink du er som står på med oppussing. Fint å få litt hjelp innimellom da... Men pass på kroppen og deg selv... må ikke slite deg helt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathie Skrevet 16. april 2006 Forfatter #125 Del Skrevet 16. april 2006 iss:takk skal du ha Håper du koser deg og har fint vær Cr@sh: Takk takk I dag har jeg tatt meg en "delvis fri dag"... er litt sliten og kvalm. Satt opp resten av panelplater i går, mannen og en kamerat fiksa det øverste trinnet i trappa. Spennende å se hva de skal gjøre idag. Selv så slapper jeg av litt, er ikke helt i toppform, har en sånn dal av de bølgene som de kjære hormonene forårsaker tror jeg. Driver å tenker litt på navn til knerten da... Hadde jo egentlig verdens fineste jentenavn klart, men det får jeg jo ikke bruk for Guttenavn er så mye vanskeligere Har ett navn jeg lurer litt på... Vil egentlig ha dobbelnavn, men finner ikke noe som passer helt til det. Hadde et dobbelnavn, men en bekjent av meg fikk akkurat en gutt og kallte han det mellomnavnet jeg hadde tenkt å bruke... Så da vet jeg ikke om jeg skal bry meg om det eller ikke... Hva hadde dere tenkt om det? Har nevnt det for henne, og det virket ikke som hun syns det var no krise... (det er hans "hovednavn" som jeg vil bruke som mellomnavn) Har fortsatt litt tid på meg heldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 16. april 2006 #126 Del Skrevet 16. april 2006 Hvis det er hans hovednavn dere vil ha som mellomnavn, ser jeg ingen problemer med det! Det vil jo alltid finnes noen som heter det samme... Bra det ordnet seg med turen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathie Skrevet 16. april 2006 Forfatter #127 Del Skrevet 16. april 2006 Bra det ordnet seg med turen!! ← :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 16. april 2006 #128 Del Skrevet 16. april 2006 Panelplatene skulle det stå!! Var noen som forstyrra meg når jeg skrev, så aner ikke helt hvor det kom fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathie Skrevet 16. april 2006 Forfatter #129 Del Skrevet 16. april 2006 Jaja, sånn kan det gå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathie Skrevet 16. april 2006 Forfatter #130 Del Skrevet 16. april 2006 Nå her jeg fått scannet inn UL bildene... Her er lille knertegull!! Noen som tror dette ikke er en gutt Fikk bare et bilde av kroppen i 3D, siden morkaka var så i veien for ansiktet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 16. april 2006 #131 Del Skrevet 16. april 2006 Kjempeflottebilder! Hvilket jentenavn hadde dere tenkt på? Ang guttenavn, synes jeg ikke at dere bruker det samme navnet som mellomnavn, som de har som hovednavn! Ha en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 16. april 2006 #132 Del Skrevet 16. april 2006 Flotte bilder! Ser virkelig ut som en flott liten kar! Gleder meg til vi skal på UL... tl torsdag. Litt skrekkblandet fryd, men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathie Skrevet 17. april 2006 Forfatter #133 Del Skrevet 17. april 2006 I morgen har jeg egentlig også time til UL Siden ene legen min søkte meg til AHUS, og den andre til Kongsvinger... Prøvde å ringe og avbestille den timen på AHUS på lørdag, men da fikk jeg bare beskjed om at det ikke var noen der som kunne ta imot den avbestillingen og fikk ringe igjen på tirsdag... Men det er jo den dagen jeg har timen!! Uansett, hvis de sier at jeg da må betale siden jeg ikke har avbestillt så kommer jeg heller og tar den timen jeg!! Gjør absolutt ikke meg noe å hilse på knerten min igjen!! Nå holder vi på med taket i 1.etg, legger panel. Eller dvs foreløpig driver mannen og fikser på noen lekter som var der fra før... Så vi skal begynne å panele snart. I dag var det skikkelig grill-vær, kanskje vi skal grille på onsdag hvis det er fint vær Det savner jeg skikkelig fælt, grillspyd med marinert kjøtt og litt grønnsaker, peppersaus, bakt potet og hvitløksbrød! SOMMER!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 17. april 2006 #134 Del Skrevet 17. april 2006 I dag var det skikkelig grill-vær, kanskje vi skal grille på onsdag hvis det er fint vær Det savner jeg skikkelig fælt, grillspyd med marinert kjøtt og litt grønnsaker, peppersaus, bakt potet og hvitløksbrød! SOMMER!!!!!!! ← Det hørtes digg ut! Vi er av typen som tar frem grillen før noen andre rundt her har tenkt tanken ... Elsker grilling... Bakte poteter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 17. april 2006 #135 Del Skrevet 17. april 2006 Grilla for et par uker siden vi.. Veldig godt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathie Skrevet 17. april 2006 Forfatter #136 Del Skrevet 17. april 2006 Sitter bare å fantaserer om grillmat jeg nå Mannen jobber fortsatt, han er såååå flink assa! Jeg ble svimmel og fikk litt vondt i magen så jeg slapper av litt... Må prøve å få sett topmodel nå... Kjenner jo faktisk en av finalistene *skryte* Neida, kjenner ikke, men gikk i klasse med henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 17. april 2006 #137 Del Skrevet 17. april 2006 Vi kjøpte grill i dag vi :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathie Skrevet 17. april 2006 Forfatter #138 Del Skrevet 17. april 2006 Misunner deg!!! Tror det blir engangsgriller en stund framover ja... Sitter og ser på top model, spent på hva de sier, vet jo hvem som går ut Hun camilla fra danmark var jo ikke pen da.. syns jeg i alle fall! Hun Freja var skikkelig pen! Spennende å se hvem som vinner denne gangen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 17. april 2006 #139 Del Skrevet 17. april 2006 Enig! ho dansken var ikke spes pen synes jeg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathie Skrevet 18. april 2006 Forfatter #140 Del Skrevet 18. april 2006 Ringte AHUS for å avbestille UL timen i dag, sa at jeg hadde fått time på to sykehus og at jeg allerede har hatt timen på det andre sykehuset... Men jeg ga litt uttrykk for at "gjør jo ikke meg noe å gå på en UL til" Og da sa dama bare, ja hva vil du da?? Vil du ha timen eller skal jeg stryke den... Vi får jo ikke noen andre til å ta den, på så kort varsel. Jeg sa bare at jeg kommer jo gjerne! Så sa hun greit, også la hun på! Er jo kjempegøy med en ekstra UL!! Men jeg syns nesten at jeg "snylter" på systemet litt! Har nesten litt dårlig samvittighet for å gå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå