Gå til innhold

Cathies lille store sjokk!


Cathie

Anbefalte innlegg

Cr@sh: Takk for oppussingsoppmuntring ;):klem:

Ligger i senga enda, ble litt sent i går...

Var hos noen venner, og mannen tok et par pils bare, ikke noe drikking liksom, men han er skikkelig dårlig i dag :forvirret: helt merkelig.

Så han er ute og går seg en tur for å få litt luft og sol. Jeg orka ikke å bli med ut siden jeg fryser så utrolig fælt om dagen... har alltid hørt at man skal bli varm når man går gravid, syns det er motsatt jeg.

Kom godt over halvveis opp på den ene veggen med flisene i går. Det går litt sakte, men det er litt knot å da, mannen er jo sååå nøyaktig med laservater og alt. Men da blir det pent i alle fall! Han skulle egentlig ha fortsatt i dag, men jeg har mine tvil på at han er så klar for det egentlig :ler:

Søndager er deilige dager!! Allt er så rolig, og man behøver ikke stresse med noen ting! Fikk forresten brev fra fødeavdelingen i går :hoppe: det var gøy!! Nå er jeg ordentlig gravid på en måte, jeg skal faktisk føde og sånn :ler:

Er jo litt skummelt å da... :sjokkbla:

Men det tenker vi ikke på ;)

Må få i meg litt frokost jeg... Ha en strålende søndag alle sammen :vinke:

*14+3*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjesta

Deilig å være forbi de 3 første mnd ;)

:klappe:

Ja, litt skummelt å tenke på det med å føde..

Nærmer seg nå! :sjarmor:

Håper formen holder seg bra :klem:

Endret av Epica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epica: Veldig deilig å være ferdig med de tre første ja.., Syns tiden plutselig raser avgårde nå, mye fortere enn før jeg nådde de 12 :overrasket:

iss: Ut nei!!! skal ligge inni magen min tiil den er 20 år og kan passe på seg selv :ler:

Nei huff, det hørtes slitsomt ut :overrasket:

Var hos jordmor i går, hun var kjempehyggelig!

Hun ville at jeg skulle søke meg inn på kongsvinger sykehus til fødselen da.. Siden jeg faktisk gruer meg mer til at mannen må dra hjem fra sykehuset enn til selve fødselen. Så da prøver vi det... Hørte at de har 3D UL på ordinær der... det hadde vært gøy det!! Ellers så fant hun fosterlyden i alle fall (i motsettning til legen) også hadde hun en student der som hun forklarte litt for da... Også sa hun "vi pleier å lytte etter fosterlyd vanligvis sånn fra uke 12-14" så så hun på meg og sa "men på hun som er så slank hadde jeg prøvd i uke 10" :sjarmor:

Da var jeg stolt da!! Levde på den kommentaren hele dagen og fortsatt litt i dag. :danse:

I dag har jeg skikkelig vondt i hodet!! Er så veldig plaget av det om dagen! Er tilogmed kvalm igjen :forvirret: og det har jeg ikke vært på en stund!

Kjenner at jeg er skikkelig trøtt også, enda jeg nesten sov 10 timer i natt.

Var ganske flink i dag da, gikk litt lang tur sammen med en venninne..

Men kjenner at jeg blir veldig sliten av det.. Huff, føler meg i dårlig form! Men vet ikke helt hva eller hvordan jeg skal trene.. Har jo ikke trent noe særlig fra før... Må prate litt med jordmor om det der tror jeg...

Nå fikk jeg skikkelig lyst på varm kanelbolle med vaniljeis :sikle: kanskje jeg skal prøve å få tak i det :ler:

*14+5*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er hjemme hos mamma en tur i dag. Mannen er på jobb, og skal i møte til rundt 18, så da spiser jeg middag her, deilig ;)

Satt og så på akutten i dag tidlig, og det skulle jeg jo absolutt ikke gjort! Var en komplisert fødsel, hvor mamma'n døde til slutt. Huff!! Kan jo ikke se sånnt jeg! :grine:

Og nå klarer jeg ikke se på gode & onde dager uten å :grine: heller!

Hormoner sa du??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sett den episoden før jeg, så jeg skrudde over på noe annet før hun døde.. Er ikke gravid jeg, men av sånne ting bare starter jeg å tute...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Ja tiden raser nok avgårde etter de første 12..

For da slapper man mer av og tenker ikke såmye ;)

Så spennende... nærmer seg mer og mer..

Uffda, må ikke se sånt på tv! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Huff, jeg er dårlig på å oppdatere dagboka!! :klaske:

Tusen takk for hilsner jenter :klem:

Helga var litt treg, mannen ble syk på torsdag med feber og hele pakka og var hjemme på fredag. Egentlig veldig kos at han var hjemme da, men han sov nesten hele tiden. På lørdag var han såpass i form at vi klarte å flislegge littegrann, men på søndagen var vi helt skutt begge to. Bare lå i senga hele dagen.

I natt drømte jeg at babyen min var død inne i magen min...

Jeg var så letta når jeg våkna over at det bare var en drøm!! Men var fortsatt skikkelig shaky, lå og skalv, var kvalm og klarte ikke å slappe av... Så jeg måtte finne fram Babywatcher'n og sjekke om alt var som det skulle. Problemet var bare at jeg var så trøtt at jeg ikke tenkte helt over hva jeg gjorde, så jeg lå på siden mens jeg prøvde å lete, og da fant jeg selvfølgelig ingenting. Men da ble jeg redd og våkna skikkelig så jeg la meg ordentlig på ryggen, og der var den med en gang...

135 :hjerte:

Litt lav puls i forhold til hva h*n pleier å ha, kanskje det er gutt alikevel ;)

Lurer litt på hva vi skal spise i kveld... Er ikke så lett å lage mat uten kjøkken! Mulig vi skal få henta opp kjøleskapet nå, la det stå i kjelleren så vi hvertfall kan oppbavare litt drikke og litt pålegg... Håper vi blir ferdig med veggene på badet over helga... Hvertfall nesten! De ytterhjørnene er så vanskelige! :sur:

Sånn er det når man ikke har råd til å få noen til å gjøre det for seg!!

En og en halv time til mannen kommer hjem... Tror jeg må ta meg et knekkebrød imens jeg... Er litt sulten!

Jo forresten... Jeg fikk brev fra Kongsvinger sykehus, jeg har fått plass der :hoppe:

Skal på UL 12.April, og det er bare 2 uker til :hoppe: Og der har de 3D UL ;)

DET blir gøy det!!!

Pluss at de har familierom!

*16+5*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

*MissS*: Håper du hadde en fin helt du også :klem:

Cr@sh og liv :klem: Det er utrolig gøy med 3D ul!! Vet ikke om det er 4D, altså 3D i bevegelser, men er hvertfall 3D bilder...

Håper virkelig de ser om det er gutt eller jente! Hadde vært så deilig å kunne si hun eller han! Føler på en måte at det kanskje er lettere å få et mer forhold til den der inne når man vet litt om den...

Nå driver det å kiler og bobler litt inni der :ler:

Er blitt litt vant til den boblinga nå, litt trist! Siden jeg legger ikke så mye merke til den lenger... Så nå venter jeg bare på tydlige spark!

Må dra å hente mannen nå, vi må innom megaflis å kjøpe litt mer flislim og litt mer fliser. Kommer en kamerat av pappa som skal hjelpe oss med ytterhjørnene. Kanskje vi blir ferdig med flisene snart :hoppe:

Sånn at vi kan begynne på kjøkkenet

*Savner virkelig et kjøkken nå*

Men nå må jeg stikke :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sparkene er rett rundt hjørnet, lover deg!

Så gøy at du du fikk plass der dere ønsket og gled deg masse til UL. Det er så sinnsykt gøy! Jeg er med i Stork-prosjektet ved Riksen og skal på UL igjen 27. april. Helt utrolig gøy :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...