Gjest gjesta Skrevet 11. september 2006 #261 Del Skrevet 11. september 2006 Nyyydelig badekar! Jeg har også kjempelyst på men .. pengene strekker ikke til! *lese* OI....... ER du blitt mamma nå??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 11. september 2006 #262 Del Skrevet 11. september 2006 På snartmamma.com står det å lese at Cathie ble lagt inn i halv 5-tida i natt med 5 cm åpning og at lillegullet ble født kl. 11:13! GRATULERER MED BABYEN DIN CATHIE! Håper det står bra til! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. september 2006 #263 Del Skrevet 11. september 2006 Grattis vennen!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 12. september 2006 #264 Del Skrevet 12. september 2006 Gratulerer så mye!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 12. september 2006 #265 Del Skrevet 12. september 2006 Gratulerer masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 12. september 2006 #266 Del Skrevet 12. september 2006 Gratulerer så masse med babyen din!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathie Skrevet 18. september 2006 Forfatter #267 Del Skrevet 18. september 2006 Takk skal dere ha!! Lille M ble født 11.September kl 11.13.. 3300g og 50cm lang Og selvfølgelig er han den vakreste babyen i hele verden Jeg har ikke orket å skrive ned "fødselshistorien" enda, vet ikke helt hvorfor. Tror egentlig jeg hadde en veldig grei fødsel, men det føles alikevel så fælt! Åpningsriene syns jeg egentlig ikke var så ille (selvfølglig var det vondt, men det var absolutt overkommelig) jeg ville ikke ha noe smertestillende siden jeg følte at det da kom til å bli en "ny situasjon", da trivdes jeg mer med den vonde men "vante situasjonen". Men å presse han ut, det var helt forferdelig!! Det føltes så umulig, som om det aldri i verden skulle gå! Men alikevel bare sprengte det seg ut... Æsj..orker ikke tenke på det!! Ihvertfall så har jeg nå en nydelig sønn som smelter hjertet mitt totalt!!! (og som ikke har så lyst til å sove i natt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 18. september 2006 #268 Del Skrevet 18. september 2006 Gratulerer nok en gang med en nydelig sønn! Håper du får sove litt i natt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 19. september 2006 #269 Del Skrevet 19. september 2006 Gratulerer så mye!!!! Også på bursdagen min, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 19. september 2006 #270 Del Skrevet 19. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 19. september 2006 #271 Del Skrevet 19. september 2006 Gratulerer så masse Cathie!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 30. september 2006 #272 Del Skrevet 30. september 2006 GRATULERER!!! :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathie Skrevet 30. september 2006 Forfatter #273 Del Skrevet 30. september 2006 Tusen takk for enda flere gratulasjoner!! I dag har vi vært på boligmesse og sett litt, men fant ikke noe spesiellt. Lurer litt på om vi skal ut og kjøpe printer nå så jeg kan begynne å printe ut litt babybilder Det er så dårlig vær så det er ikke noe bra "trille-tur-vær" så da blir det "trille-på-shopping" dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå