liv Skrevet 15. januar 2006 #41 Del Skrevet 15. januar 2006 Kaster masse babystøv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nominella Skrevet 15. januar 2006 Forfatter #42 Del Skrevet 15. januar 2006 *lage babystøv-engler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 16. januar 2006 #43 Del Skrevet 16. januar 2006 Teste snart ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nominella Skrevet 16. januar 2006 Forfatter #44 Del Skrevet 16. januar 2006 Jeg var faktisk på apoteket da du skrev meldingen i går liv Kjøpte slik digital test, ja. Testet da jeg kom hjem. "Ikke/inte gravid" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nominella Skrevet 17. januar 2006 Forfatter #45 Del Skrevet 17. januar 2006 Rare ting som skjer. Var hjemme fra jobben i dag med sinnsykt vondt i ryggen. Har hatt vondt hele helgen. Mannen har vært en engel og smurt meg med isgele. Snille! I kveld har jeg blitt bedre i ryggen, men har fått tilbake kvalmen og smerter/murring i magen. Gikk på do og oppdaget brun/lyserød utflod... Usikker på om det er mens eller bare en liten "festeblødning" Vi har lovet hverandre å vente til helgen med å teste. Har ikke så god råd for tiden at vi har råd til å kjøpe så mange tester. Om det er mensen som kommer nå, så trenger vi jo ikke det da. Men om mensen ikke er kommet før helgen er det jo verdt å teste da.. *krysse* Dagene går så sakte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 17. januar 2006 #46 Del Skrevet 17. januar 2006 Hei! Krysser for at det er festeblødninger du har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nominella Skrevet 17. januar 2006 Forfatter #47 Del Skrevet 17. januar 2006 Lyserødt blod på papiret da jeg var på do på jobben. Men ikke blod mer en den ene gangen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nominella Skrevet 18. januar 2006 Forfatter #48 Del Skrevet 18. januar 2006 I dag kom mensen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 18. januar 2006 #49 Del Skrevet 18. januar 2006 Dritt au... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nominella Skrevet 30. januar 2006 Forfatter #50 Del Skrevet 30. januar 2006 Vi prøver igjen, vettu. Kan ikke gi oss på tap så snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zenta Skrevet 1. februar 2006 #51 Del Skrevet 1. februar 2006 hei Gratulerer med dagbok og velkommen hit blir spennende å følge med her fremover. Synd det ikke klaffet denne måneden da, så får satse på at neste måned gir full klaff for dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. februar 2006 #52 Del Skrevet 15. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 15. februar 2006 #53 Del Skrevet 15. februar 2006 Men det er vel omtrent ikm tid nå. Har du sett noe til mensen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nominella Skrevet 15. februar 2006 Forfatter #54 Del Skrevet 15. februar 2006 Bare et par dager igjen til IKM nå. Satser på at mensen ikke kommer Men har ingen symptomer og egentlig ikke noen tro på at det skjer noe spennende i magen min, heller. Takk for besøk AnneBeth og veslo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nominella Skrevet 15. februar 2006 Forfatter #55 Del Skrevet 15. februar 2006 Der hadde jammen liv sneket seg innom mens jeg skrev. til deg. Som jeg nettopp skrev så er det et par dager igjen. Det er en liten murring i magen min, men det er nok mensmurring, tror jeg. Veldig pessimistisk i dag, ja.. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 15. februar 2006 #56 Del Skrevet 15. februar 2006 Gratulerer med prøvedagbok! Her kommer jeg til å følge med. Håper det klaffer for dere denne gangen! Spennende! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nominella Skrevet 18. februar 2006 Forfatter #57 Del Skrevet 18. februar 2006 Hei Kakao, takk for besøk. Skal nok ta meg en tur innom deg etterpå. ... Vi venter fremdeles på mensen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nominella Skrevet 19. februar 2006 Forfatter #58 Del Skrevet 19. februar 2006 Testet i morges. På den flotte digitale testeren vår. Der stod det "gravid" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 19. februar 2006 #59 Del Skrevet 19. februar 2006 Gratulerer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 20. februar 2006 #60 Del Skrevet 20. februar 2006 Gratulerer så masse! Da får du flytte boka di inn til de supre jentene på gravid M-Å Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå