Gjest gjest1 Skrevet 31. mars 2006 #141 Del Skrevet 31. mars 2006 Snille dokke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 31. mars 2006 #142 Del Skrevet 31. mars 2006 Håper dagen bringer mye fint i din vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 31. mars 2006 #143 Del Skrevet 31. mars 2006 God helg til deg og magen! Deilig å komme over på tosifret uketall, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 2. april 2006 #144 Del Skrevet 2. april 2006 Hei hei Hvordan er formen? Gikk den sympatihodepinen over i går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 2. april 2006 #145 Del Skrevet 2. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nominella Skrevet 2. april 2006 Forfatter #146 Del Skrevet 2. april 2006 Så koselig med så mye besøk nå som det er så lenge siden sist jeg var innom. Snille dokke! ← Tihi Håper dagen bringer mye fint i din vei! ← Tusen takk, håper du har det fint! God helg til deg og magen! Deilig å komme over på tosifret uketall, eller? ← Ja, det var godt å komme over på tosifret. Har egentlig ikke tenkt over det før du spurte, men kom frem til at, jo det er det! Håper du har og har hatt en fin helg, også. Hei hei Hvordan er formen? Gikk den sympatihodepinen over i går? ← Formen er opp og ned. Har ikke lyst å klage. Og ja, den forsvant og så kom min egen hodepine i stedet. ← Hei på deg! Ja, så burde man vel legge til noen ord om hvordan man har det for tiden. liv kunne fortelle meg at det jeg har i halsen som jeg trodde var halsbrann, ikke er halsbrann likevel. Ble glad da jeg fikk vite det, men bekymret da hun sa at det var stressastma i stedet. Har kanskje vært litt mye i det siste, med ny jobb, mye på hjemmefronten og graviditeten. Bra det snart er påske, så man kan få slappe av litt. Skal også ta alt litt mer med ro på jobbfronten frem til påske har eg bestemt meg for. Skal ikke la meg stresse. Må passe på meg selv nå med foster i magen. *Bestemt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. april 2006 #147 Del Skrevet 2. april 2006 Bra vennen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nominella Skrevet 2. april 2006 Forfatter #148 Del Skrevet 2. april 2006 Takk for klem Her er en tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nominella Skrevet 2. april 2006 Forfatter #149 Del Skrevet 2. april 2006 Har forresten avtalt med en venninne at vi skal gå tur sammen en dag i uken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 2. april 2006 #150 Del Skrevet 2. april 2006 Det hørtes godt ut. Tur er deilig for kropp & sjel. God søndagskveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nominella Skrevet 3. april 2006 Forfatter #151 Del Skrevet 3. april 2006 Har fått UL-time i dag! 29. mai! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 5. april 2006 #152 Del Skrevet 5. april 2006 Så deilig med UL-time!!! Jeg må ringe og ordne med det jeg også når jeg tenker meg om!! Håper dagen din er kjempefin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 5. april 2006 #153 Del Skrevet 5. april 2006 Så spennende med UL! Det går fort fram til 29. mai! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. april 2006 #154 Del Skrevet 5. april 2006 Spennande med UL!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 8. april 2006 #155 Del Skrevet 8. april 2006 (endret) Hei & Hopp! Innom for å ønske deg en riktig god påske! Endret 8. april 2006 av Cr@sh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nominella Skrevet 11. april 2006 Forfatter #156 Del Skrevet 11. april 2006 God påske allesammen! Jeg er bare innom for å litt for 12 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 12. april 2006 #157 Del Skrevet 12. april 2006 Innom og litt for deg også! Nå er vi over "kneika" begge to! Håper du har en strålende fin påske!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nominella Skrevet 12. april 2006 Forfatter #158 Del Skrevet 12. april 2006 Jaaa! Jippi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 12. april 2006 #159 Del Skrevet 12. april 2006 12 uker! Tida flyr.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. april 2006 #160 Del Skrevet 13. april 2006 Tida flyyyyr ja!!! Er det lov å begynne å kjøpe baby-klede snart....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå