Gå til innhold

Missbumblebee's Bumblebaby

Missbumblebee

Anbefalte innlegg

Jeg fikk forresten brev fra legen i går om at jeg har hatt EL.... NO SHIT SHERLOCK!

Hehe, syns nok det svaret skulle ha kommet før jeg fikk positiv test kanskje... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk nettopp melding fra min superdupre homeopat. Hun lurte så fælt på om det hadde skjedd noe her, og da jeg gav henne glad-nyheten ble hun kjempegla og ikke minst overrasket! Tenk at det gikk så fort!! :) Fikk en time hos henne til neste uke, det blir koselig!

Endret av Missbumblebee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo en skikkelig glad-bok om dagen, selv om du er syk. Er bare så veldig glad på dine vegne, som har fått spiren på plass i maven. Derfor må jeg bare beklage at det blir lite sympati fra meg pga puppestyret... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Det er helt greit det Fjellrypa!

Jeg har egentlig ikke så mye imot det jeg heller, litt godt å kjenne at det skjer noe nytt i kroppen, for det er ikke så lett å forstå det uten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk forresten brev fra legen i går om at jeg har hatt EL.... NO SHIT SHERLOCK!

Hehe, syns nok det svaret skulle ha kommet før jeg fikk positiv test kanskje...  :ler:

:ler:

Litt i senest laget ja ;)

Når klaffa det rundt EL?

Er såå klar for baby.. :hjerte:

Men må være tålmodig fram til april....... :sjenert:

Hvor lenge prøvde dere forresten før det klaffa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Jeg har fått et nytt yndlingsuttrykk!! No shit Sherlock!!! Utrolig bra!!

Tror du kan prøve å skrive til moderatorne på ris og ros forumet,så kan vel de flytte deg over til nabolaget mitt!!! Det blir gøy! Da kan vi henge over gjerdet og skravle!

Får vondt av deg når du har blitt syk...Hater sykdom :frustrert: Det er jo så bortkastet!! Nei,du må bli fort frisk!!

*friskfriskriskfriskfrisk*

:klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Litt i senest laget ja ;)

Når klaffa det rundt EL?

Er såå klar for baby.. :hjerte:

Men må være tålmodig fram til april.......  :sjenert:

Hvor lenge prøvde dere forresten før det klaffa?

Hadde EL 28 januar, så det var nok da liten spire ble "laget". Vi brukte utrolig nok kun 2 pp fra p-pilleslutt til den satt, og med tanke på at jeg har PCOS så syns jeg det er ganske utrolig!

Må vel skifte dagbok, til Gravid... ? ;)

Ja, bør vel komme meg over dit, selv om jeg faktisk syns at det er litt skummelt(!)

:ler:  Jeg har fått et nytt yndlingsuttrykk!! No shit Sherlock!!! Utrolig bra!!

Tror du kan prøve å skrive til moderatorne på ris og ros forumet,så kan vel de flytte deg over til nabolaget mitt!!! Det blir gøy! Da kan vi henge over gjerdet og skravle!

Får vondt av deg når du har blitt syk...Hater sykdom :frustrert: Det er jo så bortkastet!! Nei,du må bli fort frisk!!

*friskfriskriskfriskfrisk*

:klem:  :klem:  :klem:

No shit Sherlock er et konge-uttrykk! :sjarmor:

Skal prøve meg på ris og ros, så kommer jeg nok inn til deg og resten av gjengen snart! :)

Jeg trodde faktisk at jeg var bedre i dag, men en kjapp tur ut som begynte med at jeg måtte måke bilen fri for snø motbeviste det gitt... :sur: Er veldig lenge siden sist jeg var syk nå altså, så jeg skal ikke klage!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, syns nok det svaret skulle ha kommet før jeg fikk positiv test kanskje...  :ler:

:ler::ler: Jeg tror jeg dør av latter...

Har dere forsøkt lenge eller kan man få testet om man har EL så tidlig man vil?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra da, med PCOS etter bare 2 pp!  :sjarmor:

Ja, det var en kjempepositiv overraskelse!

Innom med en :klem: ! Skal du se Idol i dag eller? ;)

Idol ja, det er obligatorisk her i huset! Min kjære blir helt fornærmet når jeg ikke viser fullt engasjement... :ler:

:ler:  :ler:  Jeg tror jeg dør av latter...

Har dere forsøkt lenge eller kan man få testet om man har EL så tidlig man vil?

:klem:

Det klaffet overraskende nok i andre PP, så lenge vil jeg ikke si at vi har prøvd. Fordi jeg har diagnosen PCOS så ba jeg om å få sjekket det. Jeg tok bare en blodprøve en uke etter at jeg hadde positiv EL test, og fikk svar på at det var sannsynlig at jeg hadde hatt det. (Og der kommer nok en gang uttrykket: "NO SHIT SHERLOCK!" inn... :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen favoritter i Idol i dag eller? ;)

Jeg likte hun som kom på tredje plass jeg, og hun som kom på andreplass.

Nettopp tatt meg en deilig lang dusj. :) En god start på en veldig snøfylt dag. I dag skal jeg holde meg hjemme, kanskje gå til og fra postkassen, men ellers blir jeg har.. Orker ikke engang å tenke på å måke snø sånn som det laver ned nå. Min kjære måkte gården i går da han kom hjem fra jobben, og nå er alt bare igjensnødd på nytt. :sur:

Tror ikke jeg har feber lengre, men halsen min prøver å ta knekken på meg hver gang jeg hoster... Det går vel over snart får jeg håpe.

Nå får jeg ta meg en liten dagbokrunde, og så skal jeg se en ny episode av frusterte fruer som jeg lastet ned i går. Litt kjedelig å ligge så langt forran det som går på norsk tv, men jeg klarer ikke vente så da får det bare være sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...