Missbumblebee Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #1701 Del Skrevet 27. oktober 2006 Da har jeg vært hos jordmor. Hun var veldig usikker på om det var fostervann eller slimproppen, sa omtrent det samme som du sier Epona. Problemet er bare det var først slim, og så en liten foss lissom.. Hun ville ikke sjekke om det var noe mere åpning på gang pga infeksjonsfaren, men sjekket bindet mitt (det tror jeg aldri jeg har latt noen gjøre før... Merkelig hva man tillater når man er gravid!), og det luktet ikke spesielt fostervann, men var hun litt usikker. Det er litt gul/grønt, så dersom det er fostervann er det muligens litt misfarget. Vel, det jeg fikk beskjed om var å ringe føden i firetiden, for da har det nettopp vært vaktskifte der. Jeg kjenner babyen bevege seg, men ikke så voldsomt mye som h*n pleier, så det kan være greit å få tatt en sjekk i ettermiddag/kveld. Frem til da skal vi bare slappe av her, gikk en runde i byen ista, men sambo er så rastløs og klar for litt action altså ikke noe å ha med seg på bytur... Så vi kjøpte litt mat og dro hjem istede. Håper det begynner å gjøre litt vondt jeg, er klar for det nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 27. oktober 2006 #1702 Del Skrevet 27. oktober 2006 Ojojoj!! Spennende saker på gang her :hoppe: Når har du termin egentli?? Det er vell rett rundt hjørnet syns jeg å kunne huske På tide å campe hos missmumblebee *rigger sei opp med telt og sovepose* Masse masse lykke til i dag. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 27. oktober 2006 #1703 Del Skrevet 27. oktober 2006 God foedehelg! Haaper paa rapport fra sladris Iss saa snart som mulig! Lykke til, Missbumblebee! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #1704 Del Skrevet 27. oktober 2006 Ojojoj!! Spennende saker på gang her :hoppe: Når har du termin egentli?? Det er vell rett rundt hjørnet syns jeg å kunne huske På tide å campe hos missmumblebee *rigger sei opp med telt og sovepose* Masse masse lykke til i dag. stor ← Hadde termin for tre dager siden jeg, så her er det bare å campe! Jordmor skrev i papirene at hun anbefalte sjekk i ettermiddag, så jeg håper de på føden er enige i det! Skal ringe dem nå snart... Ellers må jeg gå å vekke min kjære snart, han har ikke akkurat sovet mest i det siste, så nå som han hadde sjangsen, så er det jo greit om han får ladet opp litt energi, kan jo være at det blir dårlig med søvn i løpet av helgen.. (jeg håper hvertfall det!!) Kommer tilbake med rapport når jeg har snakket med føden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 27. oktober 2006 #1705 Del Skrevet 27. oktober 2006 Oi oi! Termin for 3 dager siden! Da kommer vel babyen snart. Masse lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #1706 Del Skrevet 27. oktober 2006 Da har jeg snakket med føden, og det var bare å ta en tur inn dit. Venter til rushet har gitt seg litt, så kjører vi innover. Sambo og jeg tok med voffsene ut i hagen og lekte litt med dem nettopp, og det var populært, de løp som gale og herjet værre. Godt å få ut litt energi når det endelig er fint vær. Sambo holder på å bli forkjølet nå, det passe jo bare max dårlig da... Men satser på at immunforsvaret mitt er såppas godt nå at jeg slipper unna. Er lov til å håpe på det hvertfall! Jeg kjenner ikke så mye til bumblebabyen som jeg pleier, så det skal bli godt å få sjekket ordentlig på sykehuset i dag kjenner jeg. Blir jo litt bekymret selv om jeg vet at det er helt vanlig med litt mindre aktivitet på slutten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 27. oktober 2006 #1707 Del Skrevet 27. oktober 2006 Og jeg som skal på "ting" om en time! Men sambo har meldt seg villig til å sladre Så her skal alle få beskjed uansett!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 27. oktober 2006 #1708 Del Skrevet 27. oktober 2006 Superspennende her om dagen, vennen! Ønsker deg masse lykke til når ting virkelig setter i gang... Tenk - det er det største i verden du skal oppleve snart! Blir spennende å høre oppdatering fra sjekken din på Føden (regner med at du kommer tilbake! )... alt er sikkert helt fint! Stooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #1709 Del Skrevet 27. oktober 2006 Ble en lang sjekk det gitt.. Men ingen baby på vei ennå nei.. Ikke var det vannet som hadde gått heller, selv om de syns at mengden var for stor til å være slimproppen alene. Så jeg har nok hatt en mystisk samling der oppe med et eller annet. Lå først med ctg i ca 40 minutter, og den så fin ut, så babyliten har det nok bra. Jordmor menet jeg hadde mye fostervann, og det kan nok stemme, iom at SF målet mitt har gått opp hele 2cm på under to uker. Så sjekket jordmor meg, og hun var veldig usikker, syns hun kjente en vannblære forran hodet til babyen. Etter undersøkelsen begynte jeg å blø som en foss, reiste meg opp, og dermed var gulvet helt rødt under meg... Pga det og vannblæren ville hun at legen skulle sjekke meg, så da ble vi sittende å vente på han i en god time hvertfall. Typisk nok ingen tegn til vannavgang, og ikke mer en litt åpning (han sa en finger, mener å ha lest at det er ca det samme som 1cm?). Så da er det bare å vente da... Men, slimproppen er hvertfall historie, og det er litt åpning, så jeg får trøste meg med det. Har litt mere murringer i magen enn tidligere, men det er kanskje ikke så rart etter at de har herjet rundt der inne... Nå skal vi bare slappe av her hjemme og lade opp energi. Kommer tilbake hvis noe skjer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 27. oktober 2006 #1710 Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Så spennende! Håper du snart får litt vondt, så dere får samle krefter så lenge... Ha en fin fredagskveld Edit: Glemte å skrve at det virka litt skremmende med blodet... Jeg hadde nok blitt redd! Men da var det nok hvertfall greit å være på sykehuset! Endret 27. oktober 2006 av Burpen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 27. oktober 2006 #1711 Del Skrevet 27. oktober 2006 Så spennende!! masse lykke til når det starter for fullt! Enig med Burpen med blodet, tror jeg hadde blitt skeptisk om jeg hadde begynt å blø sånn... Nå er det ikke lenge til du får møte nurket ditt, samle så mange krefter du kan før det blir virkelig vondt! Må forresten si at ditt forløp ligner litt på mitt... (får håpe du slipper en fødsel på 2 døgn da, det unner jeg INGEN) Igjen - masse lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #1712 Del Skrevet 27. oktober 2006 Hei Burpen og Skrållan! Jeg ble faktisk ikke redd for blodet, merkelig nok... Det sluttet heldigvis ganske raskt etterpå, og nå er det nesten ingentingen. Men jeg følger med da, vil ikke blø så mye uten at det blir passet på lissom. Jeg er ikke så veldig klar for 2 døgn med fødsel må jeg si, så jeg håper jeg slipper det. Men jeg har vel slått meg til ro med at det nok tar noen dager før jeg får møte nurket mitt. Sovnet på sofaen etter at jeg skrev her ista, og våknet for ikke så lenge siden av at bumblebabyen sparket og romsterte noe helt veldig.. Det gjør faktisk vondt, og det har jeg ikke opplevd før. Kanskje h*n ble irritert på alt som har skjedd i dag? Glemte forresten å si at under ctg`n ista, så merket vi at hjerterytmen ble raskere når jeg eller sambo snakket til magen! H*n hører oss og kjenner oss!! Vet jo at det er vanlig, men det var ganske rørende å oppleve det selv likevel. Nå skal jeg på sofaen igjen og slappe av. Håper liten har planer om å slutte å romstere så veldig der inne, for det er ikke godt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 27. oktober 2006 #1713 Del Skrevet 27. oktober 2006 Nå har sambo vært stand by i hele kveld, men ingen bumblebeebaby i kveld nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter #1714 Del Skrevet 28. oktober 2006 Ikke i går nei, iss, men kanskje nå? Jeg våknet av at vannet hadde gått, denne gangen er det ikke tvil! Trusa og bindet var klissvått og luktet ekkelt. Ringte føden og de vil ha meg inn til sjekk der. Skal bare spise litt frokost og dusje, så drar vi her. Tror egentlig vi blir sendt hjem igjen, men hvis ikke så får du beskjed iss!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 28. oktober 2006 #1715 Del Skrevet 28. oktober 2006 :hoppe: Masse lykke til! :hoppe: ...håper vi ikke hører fra deg før du har i armene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 28. oktober 2006 #1716 Del Skrevet 28. oktober 2006 Kan fortelle at Missb ligger på sykehuset og blir der til babyen har kommet. Fostervannet var lett missfarget, så de får ikke dra noe sted. Hun regner med at det tar lang tid, har bare litt småvondt foreløpig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 28. oktober 2006 #1717 Del Skrevet 28. oktober 2006 Så spennende Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 28. oktober 2006 #1718 Del Skrevet 28. oktober 2006 Åh så spännande. Snart är bumblebeebayn här! Lycka till, hoppas allt går bra för mor och baby (och far också så klart) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 28. oktober 2006 #1719 Del Skrevet 28. oktober 2006 Spennende, spennende! Sikkert kjedelig å bli bosatt på sykehuset, men da er man hvertfall i de beste hender Gleder meg til mer sladring og gode nyheter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 28. oktober 2006 #1720 Del Skrevet 28. oktober 2006 Mer sladring Missb har nå blitt mamma til ei nydelig Tulle med masse mørkt hår! Alt har gått fintm de er slitne men koser seg masse!!¨ Velkommen til verden lille !!!! Gratulere så med Tulla!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå