Minombre Skrevet 27. mai 2023 #161 Del Skrevet 27. mai 2023 Nillani skrev (26 minutter siden): Du synes det jeg sier/skriver er tull, og jeg synes det du mener er tull. Overforbruk er det hun representerer. Løper rundt på butikker veldig ofte. Kjøper, smaker og kaster. Ingenting er godt. Bare slutt å del overforbruk. Bruk sosiale medier til noe nyttig. Noe andre faktisk har nytte av. Ingen har nytte av shoppegalskap. Amen! Overforbruk kan så være, men da bør man i hvert fall gi kred for at hun har hatt shoppefri måned og at hun selger unna for heller å kjøpe en dyrere kjole. Når det er sagt er jeg enig i at veldig mange influensere, inkl Kine, kunne hatt mer fokus på gjenbruk og heller inspirert folk til å sette sammen klær de allerede har i forskjellige kombinasjoner. Poenget er at de fleste kommentarene dine her inne er særdeles negativt ladet, om alt fra utseende (nå sist at du skriver at øyenbrynene hennes er grusomme), at det psykiske spillet hennes kan hun dra lenger ut på landet med, at omtrent alt hun deler er flaut osv. Hold deg til sak og ikke person, samt drit i å kommentere utseende til folk. Vi trenger absolutt en diskusjon rundt hva mange influensere deler, men man bør holde seg for god til å kommentere alt som har med utseende å gjøre, samt å mistro folks sykdommer! 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nillani Skrevet 27. mai 2023 #162 Del Skrevet 27. mai 2023 Minombre skrev (29 minutter siden): Overforbruk kan så være, men da bør man i hvert fall gi kred for at hun har hatt shoppefri måned og at hun selger unna for heller å kjøpe en dyrere kjole. Når det er sagt er jeg enig i at veldig mange influensere, inkl Kine, kunne hatt mer fokus på gjenbruk og heller inspirert folk til å sette sammen klær de allerede har i forskjellige kombinasjoner. Poenget er at de fleste kommentarene dine her inne er særdeles negativt ladet, om alt fra utseende (nå sist at du skriver at øyenbrynene hennes er grusomme), at det psykiske spillet hennes kan hun dra lenger ut på landet med, at omtrent alt hun deler er flaut osv. Hold deg til sak og ikke person, samt drit i å kommentere utseende til folk. Vi trenger absolutt en diskusjon rundt hva mange influensere deler, men man bør holde seg for god til å kommentere alt som har med utseende å gjøre, samt å mistro folks sykdommer! Når hun kun har fokus på utseende og fasade, og kaller seg influenser må hun og du/dere tåle at det kommenteres. Å hadde hun kun fått positive kommentarer fra meg/oss så hadde du ikke hissa deg opp heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskopi Skrevet 27. mai 2023 #163 Del Skrevet 27. mai 2023 Minombre skrev (36 minutter siden): Overforbruk kan så være, men da bør man i hvert fall gi kred for at hun har hatt shoppefri måned Det er vel en sannhet med modifikasjoner 😅 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minombre Skrevet 27. mai 2023 #164 Del Skrevet 27. mai 2023 Nillani skrev (1 minutt siden): Når hun kun har fokus på utseende og fasade, og kaller seg influenser må hun og du/dere tåle at det kommenteres. Å hadde hun kun fått positive kommentarer fra meg/oss så hadde du ikke hissa deg opp heller... Hun har jo absolutt ikke det! Hun har jo snakket veldig mye om sin psykiske helse, om det å være sykmeldt, hatt samarbeid med Luna Anette hvor de har snakket om hjelpemidler og tilpasninger som kan gjøres for folk med ME eller andre kroniske sykdommer. Hun eksponerer heller ikke barna sine, framsnakker andre og tar jevnt og trutt opp temaer som er viktige. Så å si at hun bare viser fasade sier meg at det er det du har hengt deg opp i og unnlater å se det som faktisk er bra. Hun er en av få som viser litt av alt, synes jeg i hvert fall. I det siste har jeg ikke orket å følge med så mye, da jeg syns det har vært kjedelig innhold. Det fenger meg ikke og da følger jeg bare med sporadisk. Jeg er absolutt ikke ute etter at folk bare skal snakke fint om henne, men jeg syns kritikken skal være konstruktiv og ikke gå på utseende og slike ting. Jeg tror heller ikke at hun kommer til å bli en stor influenser, til det er innholdet for kjedelig og lite nyskapende. Det er for mange som gjør akkurat det samme. Men, jeg syns hun virker som en hyggelig person og håper jo for hennes del at hun finner sin nisje slik at hun kan leve av det hun drømmer om. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minombre Skrevet 27. mai 2023 #165 Del Skrevet 27. mai 2023 Maskopi skrev (8 minutter siden): Det er vel en sannhet med modifikasjoner 😅 Mulig det, jeg får ikke med meg alt som skjer på snap i løpet av en måned. Men, hun har sagt at hun skulle ha det og om man er opptatt av overforbruk så kan man jo gi kred for forsøket i hvertfall. Har hørt at gjerne får se mer av det man roser enn hva man kritiserer! ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 29. mai 2023 #166 Del Skrevet 29. mai 2023 Sofagris skrev (På 27.5.2023 den 20.35): Men altså, brynaaa🫣 Ser hun ikke selv at de ser helt unaturlig ut? Hadde nå bryna bare vært like... 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nillani Skrevet 29. mai 2023 #167 Del Skrevet 29. mai 2023 Minombre skrev (På 27.5.2023 den 22.52): Mulig det, jeg får ikke med meg alt som skjer på snap i løpet av en måned. Men, hun har sagt at hun skulle ha det og om man er opptatt av overforbruk så kan man jo gi kred for forsøket i hvertfall. Har hørt at gjerne får se mer av det man roser enn hva man kritiserer! ☺️ Da er det jaggu mange som roser sminke, hår, klær og fasade.. disse helt uvesentlige tingene.. Det er kun det hennes storyer omhandler.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 29. mai 2023 #168 Del Skrevet 29. mai 2023 Vil si hun viser frem så mye og forårsaker luksusfeller for mange med det forbruket hennes. Shoppefri måned og hun har reklamert som aldri før.. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMusa Skrevet 31. mai 2023 #169 Del Skrevet 31. mai 2023 mumrikk1 skrev (På 29.5.2023 den 16.48): Vil si hun viser frem så mye og forårsaker luksusfeller for mange med det forbruket hennes. Shoppefri måned og hun har reklamert som aldri før.. Den shoppefrie måneden holdt vel 2 eller 3 dager. Da bestilte hun jo intet mindre enn to skims… Til bunaden som skulle passe henne og ikke motsatt….🙈 Vær fornøyd med deg selv slik du er sier influencere som bruker skims for å forme kroppen, to timer på bader for å sminke seg på morgenen, kun filmer seg fra en spesiell vinkel for å se tynnest mulig ut, og som bytter antrekk sytten ganger for å kunne se bra nok ut til å reise på rema å handle. Dette er jo ikke unikt for Kine. Dette gjelder influencere jevnt over. Det tales med to tunger, og det virker som om to moraler er bedre enn ingen… 6 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva12 Skrevet 6. juni 2023 #170 Del Skrevet 6. juni 2023 Lillemor1982 skrev (På 11.4.2023 den 17.02): Tror ikke hun har grodd ut sine naturlige grå... tror det er farget slik Er rimelig sikker på at hun har en del grått/hvitt i front, også har hun bleket det rundt for at det ikke skal synes så godt. Lurt grep når man begynner å få en del grå/hvite hår og ikke orker å farge så ofte 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nillani Skrevet 9. juni 2023 #171 Del Skrevet 9. juni 2023 Eva12 skrev (På 7.6.2023 den 0.02): Er rimelig sikker på at hun har en del grått/hvitt i front, også har hun bleket det rundt for at det ikke skal synes så godt. Lurt grep når man begynner å få en del grå/hvite hår og ikke orker å farge så ofte 🙂 Hun farger og striper hun håret med jevne mellomrom ja. For hver gang reklamerer hun for frisøren hun bruker. Greit å få sponsa det sikkert, slik at det som spares kan brukes på enda mer shopping. 🤔😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskopi Skrevet 17. juni 2023 #172 Del Skrevet 17. juni 2023 Så ufint å utlevere naboene sine i så stor grad som hun gjorde i går 😭😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkedilla45 Skrevet 17. juni 2023 #173 Del Skrevet 17. juni 2023 Maskopi skrev (15 timer siden): Så ufint å utlevere naboene sine i så stor grad som hun gjorde i går 😭😭 Hva ble sagt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskopi Skrevet 18. juni 2023 #174 Del Skrevet 18. juni 2023 Strikkedilla45 skrev (1 time siden): Hva ble sagt? At hun hadde gamle naboer med hjemmeboende sønn, pluss snakk om bråk, hvilke hjelpeinstanser som var involvert etc. skikkelig ufint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet 18. juni 2023 #175 Del Skrevet 18. juni 2023 Maskopi skrev (19 timer siden): At hun hadde gamle naboer med hjemmeboende sønn, pluss snakk om bråk, hvilke hjelpeinstanser som var involvert etc. skikkelig ufint. Merkelig at hun føler hun kan legge ut slikt men samtidig gå i full krenk av en tråd på KG😏 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 21. juni 2023 #176 Del Skrevet 21. juni 2023 Tråden er ryddet for ryktespredning. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariie Skrevet 23. juni 2023 #177 Del Skrevet 23. juni 2023 Er hun muslim siden de trengte gelantinfritt godis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IVRIGMOBBER Skrevet 23. juni 2023 #178 Del Skrevet 23. juni 2023 mariie skrev (41 minutter siden): Er hun muslim siden de trengte gelantinfritt godis? Hun prøver og kutte ned på kalorier🙃. Viktig å gjøre tiltak når hold in trusa ikke klarer og gjøre jobben... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet 23. juni 2023 #179 Del Skrevet 23. juni 2023 Må jo bare elske de små stikkene til KG stadig vekk🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nillani Skrevet 23. juni 2023 #180 Del Skrevet 23. juni 2023 Hun sier hun ikke er inne å leser her og på Discord, men det tror jeg helt sikkert at hun er. Hun tar seg heller ikke nær av det som skrives. Det er nok bare noe hun sier for å høste sympati og røde hjerter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå