Blåttvann Skrevet 2. november #321 Skrevet 2. november Fenomen skrev (1 time siden): Hvis hun ikke ønsket å dele det hadde hun gått for et helt annet kostyme. Hun ønsker jo åpenbart at folk skal spekulere. Det kan godt være, men på KG slettes det mye snillere ting som skrives om influencere, forstår ikke at det er ok å skrive om vektoppgang, større mage og pupper... Men er mye jeg ikke forstår av moderasjonen her. 2
Hallepalle2 Skrevet 2. november #322 Skrevet 2. november Fenomen skrev (6 timer siden): Hvis hun ikke ønsket å dele det hadde hun gått for et helt annet kostyme. Hun ønsker jo åpenbart at folk skal spekulere. Så fordi hun har et tettsittende kostyme så ønsker hun at folk skal spekulere i om hun er gravid eller ‘tykk’? Seriøst, er dere virkelig kvinner dere som driver med dette? 7 6
Spiralhefte01 Skrevet 2. november #323 Skrevet 2. november (endret) De skal visst dele noe «spennende» i morgen. Enn så lenge får alle smøre seg inn med tålmodighet. Endret 2. november av Spiralhefte01 2
Tough cookie Skrevet 2. november #324 Skrevet 2. november (endret) Enten så har de funnet drømmehuset, eller så skal de ha barn. Endret 2. november av Tough cookie 1
MzMe Skrevet 3. november #325 Skrevet 3. november Tough cookie skrev (1 time siden): Enten så har de funnet drømmehuset, eller så skal de ha barn. De har kjøpt leilighet på Majorstua.. Et lite oppussingsprosjekt. 1
Palmemor Skrevet 3. november #326 Skrevet 3. november Det er 9 timer siden de la på snap at de skulle dele noe og 14 timer siden nyheten om boligkjøp kom. Så tenker de skal dele noe helt annet 4
TanteBrun Skrevet 3. november #327 Skrevet 3. november (endret) Både i går og i dag har hun vist med tettsittende klær uten å holde noe foran magen, så jeg vet ikke... 🤷🏻♀️ ..ref de som kommenterte det... Endret 3. november av TanteBrun 1
Palmemor Skrevet 3. november #328 Skrevet 3. november TanteBrun skrev (2 timer siden): Både i går og i dag har hun vist med tettsittende klær uten å holde noe foran magen, så jeg vet ikke... 🤷🏻♀️ ..ref de som kommenterte det... Men det går jo greit? Da tok vi isåfall feil. Ingen krise det 🤣
Hallepalle2 Skrevet 3. november #329 Skrevet 3. november Palmemor skrev (1 time siden): Men det går jo greit? Da tok vi isåfall feil. Ingen krise det 🤣 Men du syns det er ok oppførsel å spekulere i graviditet pga en ikke helt paddeflat mage? Jeg syns det er unødvendig. 7 2
Palmemor Skrevet 3. november #330 Skrevet 3. november Hallepalle2 skrev (14 minutter siden): Men du syns det er ok oppførsel å spekulere i graviditet pga en ikke helt paddeflat mage? Jeg syns det er unødvendig. Nå var det ikke den «ikke helt paddeflate» magen som gjorde at jeg tenkte hun var gravid, men for all del. Jeg syns ikke det gjør no i at man spekulerer i verken graviditet eller kjøp av ny bil eller om man har extensions i håret eller farga bryna 5
Spiralhefte01 Skrevet 3. november #331 Skrevet 3. november Jeg synes ikke kommentarene her har vært respektløse, mer et uttrykk for vanlig nysgjerrighet. Alexandra har jo vært åpen om ønsket om barn, så det er naturlig at folk legger merke til ting og lurer. Det går an å diskutere sånt uten at det må bli spekulativt på en ufin måte, så lenge tonen holdes grei og ingen påstår noe som ikke er bekreftet. 10
Lul Skrevet 3. november #332 Skrevet 3. november Tror nok det er noe som er mer synlig live, så intervjuet med henne hvor de forteller om leilighetskjøpet hvor journalisten fisker etter om det er noe mer de vil dele 1
Fenomen Skrevet 3. november #333 Skrevet 3. november Lul skrev (2 minutter siden): Tror nok det er noe som er mer synlig live, så intervjuet med henne hvor de forteller om leilighetskjøpet hvor journalisten fisker etter om det er noe mer de vil dele Det var veldig synlig på en god del snaps også.
Finnwife Skrevet 3. november #334 Skrevet 3. november Litt skuffet over at det var leilighetskjøpet som ble avslørt, håper jo at hun får oppfylt baby-drømmen også! Men kanskje greit å få unna den verste oppussingen først evt 🤞🏼
Jobbermedbarn Skrevet 3. november #335 Skrevet 3. november Finnwife skrev (7 minutter siden): Litt skuffet over at det var leilighetskjøpet som ble avslørt, håper jo at hun får oppfylt baby-drømmen også! Men kanskje greit å få unna den verste oppussingen først evt 🤞🏼 Det kommer nok mer når hun er klar for det🙏 Unner henne alt det fine som skjer nå🙏 1
Amatariel Skrevet 6. november #336 Skrevet 6. november Hvis hun er gravid så forteller hun vel om det til sine følgere når hun er klar for det. Ellers er det absolutt ikke uvanlig med noen lykkekilo når man er i et relativt nylig forhold, kjøpt leilighet og alt. Når det er sagt så har jeg fulgt snappen hennes litt, og har overhodet ikke merket noe forandring på kropp/kilo. Men nå ser jeg kanskje ikke etter det heller som andre her kanskje gjør. 1 1
Palmemor Skrevet 6. november #337 Skrevet 6. november Amatariel skrev (1 time siden): Hvis hun er gravid så forteller hun vel om det til sine følgere når hun er klar for det. Ellers er det absolutt ikke uvanlig med noen lykkekilo når man er i et relativt nylig forhold, kjøpt leilighet og alt. Når det er sagt så har jeg fulgt snappen hennes litt, og har overhodet ikke merket noe forandring på kropp/kilo. Men nå ser jeg kanskje ikke etter det heller som andre her kanskje gjør. Det var kostymet på halloweenkvelden og det faktum at hun holdt foran magen hele tiden på videoer og bilder som gjorde at JEG tenkte i de baner. 3 2
bullfallto Skrevet 8. november #338 Skrevet 8. november Palmemor skrev (På 6.11.2025 den 11.44): Det var kostymet på halloweenkvelden og det faktum at hun holdt foran magen hele tiden på videoer og bilder som gjorde at JEG tenkte i de baner. Nå er det offentlig så da hadde er det ikke rart du tenkte det . Veldig koselig for dem😍 3 1
Palmemor Skrevet 8. november #339 Skrevet 8. november bullfallto skrev (6 minutter siden): Nå er det offentlig så da hadde er det ikke rart du tenkte det . Veldig koselig for dem😍 Åja så hyggelig! 🤩 har ikke sjekka snap i dag 😄
Coffee_lover Skrevet 8. november #340 Skrevet 8. november Palmemor skrev (9 minutter siden): Åja så hyggelig! 🤩 har ikke sjekka snap i dag 😄 Står på vg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå