Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hadde holdt armen foran meg med den lille trusa jeg æv😂 hadde aldri stolt på at den lappen holdt. Elsker at hun alltid går all in på kostymer 

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke sikkert hun er gravid. Hun har lagt på seg noen kledelige kilo, og har i utgangspunktet eplefasong og rett i kroppen, men veldig trent. Men veldig hyggelig om hun skal ha baby, da :)

• Nyttig 4
Skrevet

Enig i at det kan se ut som en gravidmage, men det kan også være en helt vanlig mage som ikke er paddeflat. 

Når jeg har spist havre ser jeg ut som da jeg var 4 måneder på vei… 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
Finnwife skrev (13 timer siden):

Hun er vel gravid nå?? Hvis man ser henne i helfigur i halloween-kostymet?🥰

Hun hadde noe pålimt på magen som gjorde at den bulet mer utover, men det kan jo hende hun er i lykkelige omstendigheter

• Liker 1
Skrevet

Tja hva tror dere? Ut ifra Halloween festen så tror jeg hun kanskje er gravid. Eller hva tror dere

• Liker 1
Skrevet
Vålull skrev (2 timer siden):

Tja hva tror dere? Ut ifra Halloween festen så tror jeg hun kanskje er gravid. Eller hva tror dere

Jeg tror det. Ser kostymet er pålimt ett eller annet, men det tror jeg ikke hun hadde valgt om hun hadde flat mage. Og at hun har henda foran på alle bilder. For all del, kan ha lagt på seg eller vært oppblåst, men ser ut som kostyme er tilpassa 

Skrevet

Kvinner er virkelig kvinner verst. Dere spekulerer i om hun er gravid basert på at magen tydeligvis ikke er heeelt flat! Herlighet, skjerp dere! Det er ikke rart at det florerer med spiseforstyrrelser slik dere driver. 

• Liker 14
  • Nyttig 20
Skrevet
Hallepalle2 skrev (13 minutter siden):

Kvinner er virkelig kvinner verst. Dere spekulerer i om hun er gravid basert på at magen tydeligvis ikke er heeelt flat! Herlighet, skjerp dere! Det er ikke rart at det florerer med spiseforstyrrelser slik dere driver. 

Amen! Dette er noe av det verre jeg har lest. Kvalmt. 

• Liker 1
  • Nyttig 10
Skrevet (endret)

Hvis dere ser på bilder på Jodel eller som andre har tatt, og ikke de offisielle bildene i media, så handler dette IKKE om at hun ikke har helt flat mage. Hun har tydelig babymage. Man ser det også godt på 3. siste reel på P5 Hits sin Instagram. Hun sitter også med buksa kneppet opp (og vet at hun blir filmet). 

Endret av Fenomen
Skrivefeil
  • Liker 5
Skrevet
Fenomen skrev (3 minutter siden):

Hvis dere ser på bilder på Jodel eller som andre har tatt, og ikke de offisielle bildene i media, så handler dette IKKE om at hun ikke har helt flat mage. Hun har tydelig babymage. Man ser det også gått på reels på P5 sin Instagram. Hun sitter også med buksa kneppet opp (og vet at hun blir filmet). 

Ja den er jeg enig i etter å ha sett den.  Veldig koselig om det stemmer 🥰

• Liker 2
Skrevet

Er dette virkelig ok å spekulere i på KG? Ettersom det får stå...

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Hallepalle2 skrev (2 timer siden):

💯

Er ikke første tråden for slike spekulasjoner heller ei den siste. Forstyrrende hvordan enkelte er helt sykelig opptatt av andres graviditet her på KG. 

• Nyttig 3
Skrevet
Hallepalle2 skrev (3 timer siden):

Jeg så det primært på brystene, da hun ikke har nevneverdig mye fra naturen sin side. I sommer var hun mye i bikini og uten særlig pupper. I tillegg har hun hånda tydelig under magen, jeg gir det ut neste uke på P5 før hun går ut offisielt. Om det skulle holdes skjult, hadde hun ikke hatt kroppsmaling som kostyme..

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Fenomen skrev (3 timer siden):

Hvis dere ser på bilder på Jodel eller som andre har tatt, og ikke de offisielle bildene i media, så handler dette IKKE om at hun ikke har helt flat mage. Hun har tydelig babymage. Man ser det også godt på 3. siste reel på P5 Hits sin Instagram. Hun sitter også med buksa kneppet opp (og vet at hun blir filmet). 

Finnwife skrev (55 minutter siden):

Jeg så det primært på brystene, da hun ikke har nevneverdig mye fra naturen sin side. I sommer var hun mye i bikini og uten særlig pupper. I tillegg har hun hånda tydelig under magen, jeg gir det ut neste uke på P5 før hun går ut offisielt. Om det skulle holdes skjult, hadde hun ikke hatt kroppsmaling som kostyme..

Det er ufattelig tragisk å kommenter slik på andres kropper uansett! Om hun er gravid vil hun dele det når hun er klar. Å sitte her å diskutere magen og brystene til en anne kvinne er så tacky og lite modent at jeg blir helt oppgitt 

• Liker 11
  • Nyttig 6
Skrevet
Hallepalle2 skrev (5 timer siden):

Jeg for min del ser en dame som holder seg foran magen på ethvert bilde og video som blir tatt. En dame som ikke pleier det, samtidig med at kostymet gir en veldig «gravid» look. Jeg hadde ikke tenkt tanken engang om ikke hun så åpenlyst «skjulte» den med armen/hånda 

• Liker 4
Skrevet
Palmemor skrev (27 minutter siden):

Jeg for min del ser en dame som holder seg foran magen på ethvert bilde og video som blir tatt. En dame som ikke pleier det, samtidig med at kostymet gir en veldig «gravid» look. Jeg hadde ikke tenkt tanken engang om ikke hun så åpenlyst «skjulte» den med armen/hånda 

Og så? Mulig hun har lagt litt på seg og føler seg ukomfortabel med det? Vi har vel alle vært der. 

Og det er én ting å tenke noe, og noe helt annet å faktisk skrive om det på et åpent forum. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Å spekulere i andres graviditet er ufint. MEN! Når hun kommer i kroppsmaling på et arrangement for en gjeng som lever av å dokumentere alt så legger hun jo litt opp til det selv.  Hun har jo kalt seg for mother på IG story nå. Møll=moth… men mother? Blir jo ikke mer tydelig enn det 😆 

• Liker 7
Skrevet
Tudaisies skrev (Akkurat nå):

Å spekulere i andres graviditet er ufint. MEN! Når hun kommer i kroppsmaling på et arrangement for en gjeng som lever av å dokumentere alt så legger hun jo litt opp til det selv.  Hun har jo kalt seg for mother på IG story nå. Møll=moth… men mother? Blir jo ikke mer tydelig enn det 😆 

Vel det kan også være en auto correct, tross alt. 

Skrevet
Hallepalle2 skrev (17 minutter siden):

Og så? Mulig hun har lagt litt på seg og føler seg ukomfortabel med det? Vi har vel alle vært der. 

Og det er én ting å tenke noe, og noe helt annet å faktisk skrive om det på et åpent forum. 

Ja for all del. Men alt mulig diskuteres jo på dette forumet så det blir for dumt å mene at alle sier hun er gravid for hu har blitt feit 

Skrevet
Hallepalle2 skrev (1 time siden):

Det er ufattelig tragisk å kommenter slik på andres kropper uansett! Om hun er gravid vil hun dele det når hun er klar. Å sitte her å diskutere magen og brystene til en anne kvinne er så tacky og lite modent at jeg blir helt oppgitt 

Hvis hun ikke ønsket å dele det hadde hun gått for et helt annet kostyme. Hun ønsker jo åpenbart at folk skal spekulere. 

• Liker 2
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...