Gå til innhold

Alexandra Joner

bewe

Anbefalte innlegg

Alexandra Joner syns det er urettferdig at kvinner har en kortere tidsfrist på seg til å få barn enn menn.

Dette må leger og folk innen medisin ta på alvor og endre på. Slik at Alexandra Joner ikke blir lei seg..

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Malmfrid
DelvisPresley skrev (2 timer siden):

Alexandra Joner syns det er urettferdig at kvinner har en kortere tidsfrist på seg til å få barn enn menn.

Dette må leger og folk innen medisin ta på alvor og endre på. Slik at Alexandra Joner ikke blir lei seg..

Ja, det er kjempeviktig. Og hun mente også tidligere at de som har fått utlevert resept på "slankespørøyter" av legen sin må fortelle henne det for hun er så lei av å bli lurt av alle som går så raskt ned i vekt uten å fortelle at de går på Wegovy eller Saxenda.

Det er jammen ikke lett å være Alexandra Joner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malmfrid skrev (42 minutter siden):

Ja, det er kjempeviktig. Og hun mente også tidligere at de som har fått utlevert resept på "slankespørøyter" av legen sin må fortelle henne det for hun er så lei av å bli lurt av alle som går så raskt ned i vekt uten å fortelle at de går på Wegovy eller Saxenda.

Det er jammen ikke lett å være Alexandra Joner. 

Og attpåtil sier hun "hva med menn, skal ikke de ha noen problemer" som om alt handler om barn.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malmfrid
DelvisPresley skrev (2 minutter siden):

Og attpåtil sier hun "hva med menn, skal ikke de ha noen problemer" som om alt handler om barn.

Forstår ikke at hun vil gjøre seg så dum. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DelvisPresley skrev (På 7.9.2024 den 18.43):

Virker ikke heeelt opplest akkurat. Statistikken idag er nedadgående, det er flere og flere menn i Norden som får dårligere "svømmere" for hvert år som går, det er også en årsak til at listene for IVF har gått opp. Sædkvaliteten blir dårligere for hvert år og flere trenger hjelp. Det er blitt skrevet mye om i media siste 15 årene så rart hun ikke har fått med seg noe av dette.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malmfrid
Fantorangen-Oslo skrev (På 9.9.2024 den 11.10):

Virker ikke heeelt opplest akkurat. Statistikken idag er nedadgående, det er flere og flere menn i Norden som får dårligere "svømmere" for hvert år som går, det er også en årsak til at listene for IVF har gått opp. Sædkvaliteten blir dårligere for hvert år og flere trenger hjelp. Det er blitt skrevet mye om i media siste 15 årene så rart hun ikke har fått med seg noe av dette.

Og kvinner venter ofte for lenge. Fruktbarheten synker raskt, men det e jo sånn alle vet.

Endret av Malmfrid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Kan noen svare meg på hvilken leppegreie hun hadde på seg på dagens snapstory? Hun la ut hva den het,men jeg finner den ikke. Råfin! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

evybergen skrev (17 timer siden):

Kan noen svare meg på hvilken leppegreie hun hadde på seg på dagens snapstory? Hun la ut hva den het,men jeg finner den ikke. Råfin! 

Den stiften var fra Milk og hun sa den var geleaktig, men jeg husker ikke hvilken farge hun sa det var.

Lip-lineren husker jeg ikke navnet på.

Kanskje du kan sende en melding til henne på Snap?

Endret av Tough cookie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alexandra er så nydelig med sine naturlige krøller. Hun trenger virkelig ikke extensions. 

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bonsaijenta skrev (27 minutter siden):

Alexandra er så nydelig med sine naturlige krøller. Hun trenger virkelig ikke extensions. 

Enig i det - liker også den mørke fargen 

Tror hun trives om dagen - virker jo som hun har fått seg en bra kjæreste og at de har det fint sammen 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...