Gå til innhold

Alexandra Joner

bewe

Anbefalte innlegg

Gakkepus skrev (1 minutt siden):

Spotify 

IMG_8793.png

Åja, tenkte ikke på å sjekke Spotify😂 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for krenkelser.

Måne, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Har Alexandra fylt opp leppene sine for å få de enda større?

Hun har jo så fine naturlige store lepper fra før av, men jeg synes de ser enda større ut nå?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
binders11 skrev (21 minutter siden):

Har hun flyttet inn til nye typen?

Tror jeg ikke, de er visstnok ikke kjærester enda 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hun er så usjarmerende som det går an å få blitt! Har så høye krav til andre, men hva gir hun tilbake?  Når man hører hun snakke så skulle man trodd hun har bodd under en stein de siste 20 årene.  Hun lever tydeligvis i sin egen lille boble. Rett og slett flaut å vite at den dama er 30 år 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

baremeg skrev (1 time siden):

Hun er så usjarmerende som det går an å få blitt! Har så høye krav til andre, men hva gir hun tilbake?  Når man hører hun snakke så skulle man trodd hun har bodd under en stein de siste 20 årene.  Hun lever tydeligvis i sin egen lille boble. Rett og slett flaut å vite at den dama er 30 år 

Hva mener du?

Hva har hun sagt eller gjort?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom til å tenke på mymuse. Ekssamboeren kjøpte seg inn der så hun hadde det som en slags deltidsjobb i flere år. Han solgte seg ut igjen ikke så lenge før det ble slutt.

De gikk konkurs nå nylig men hun hadde fortsatt den stående på jobb i seks år eller noe på LinkedIn for noen dager siden .

Endret av Justlooking
Tilføyelse
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (5 minutter siden):

Hva mener du?

Hva har hun sagt eller gjort?

At hun krever vesker til X-antall tusen av kjærester når det er bursdager, jubileum etc. Hun er kravstor når det kommer til reiser og fester. Hun får ikke med seg store ting som skjer i verden. Da det tidligere forholdet hennes var over så visste hun ikke hvordan hun betaler regninger. Hun klagde på at hun ikke hadde råd til møbler i leiligheten sin, men brukte ,hva var det? 6000 kr på klær fordi hun skulle på festival. Kunne sikkert dratt frem mange flere ting, men det var det jeg kom på nå

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

baremeg skrev (1 time siden):

At hun krever vesker til X-antall tusen av kjærester når det er bursdager, jubileum etc. Hun er kravstor når det kommer til reiser og fester. Hun får ikke med seg store ting som skjer i verden. Da det tidligere forholdet hennes var over så visste hun ikke hvordan hun betaler regninger. Hun klagde på at hun ikke hadde råd til møbler i leiligheten sin, men brukte ,hva var det? 6000 kr på klær fordi hun skulle på festival. Kunne sikkert dratt frem mange flere ting, men det var det jeg kom på nå

Hun var godt vant etter å ha vært sammen med en milliardær i 10 år, men hun betaler vel for sine egne vesker nå?

Hun tjener jo penger og sa hun aldri mer skulle være avhengig av "gamle rike menn".

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (1 time siden):

Hun var godt vant etter å ha vært sammen med en milliardær i 10 år, men hun betaler vel for sine egne vesker nå?

Hun tjener jo penger og sa hun aldri mer skulle være avhengig av "gamle rike menn".

Høres ikke sånn ut hvis man hører henne snakke. Hun skal ha en mann som skal forsørge henne ja 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

baremeg skrev (7 timer siden):

Det går jo bare ut over henne selv at hun prioriterer klær fremfor møbler. Det må hun få velge selv.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Alexandrine skrev (31 minutter siden):

Kjenner at jeg blir provosert: https://www.nettavisen.no/kjendis/alexandra-joner-reagerer-pa-omstridt-slankemedisin-eksepsjonelt-tynne-over-natta/s/5-95-1861718

Influensere som er verst i klassen når det gjelder å lure følgerne sine uttaler seg om en medisin som har gitt mange overvektige et nytt liv. 

Det samme tenkte jeg. Reklamerer selv for billige kremer som gjør ingenting når en selv tyr til medisinsk hudpleie og injeksjoner. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alexandrine
cerruti skrev (Akkurat nå):

Det samme tenkte jeg. Reklamerer selv for billige kremer som gjør ingenting når en selv tyr til medisinsk hudpleie og injeksjoner. 

Ja, ikke sant? Så mange influensere og andre kjendiser benytter seg av medisinsk hudpleie. 

Igår så jeg på en snap fra en kjent influenser (jeg hater å gjøre det, men falt for fristelsen). Vedkommende begynte å rakke ned på de som bruker Ozempic og sa at de fikk Ozempic-fjes fordi legemiddelet fører til at man mister 40% av muskler i ansiktet ved å ta medisinen. Sykeste jeg har hørt - rett etterpå forteller hun at hun tar botox over øynene og fillers i leppene. Og selvsagt "får hun spørsmål om hvor hun gjør det" og forteller villig vekk om stedet hun bruker. Merkes selvsagt ikke med reklame. 

Dersom man får mer rynker etter Ozempic og Wegovy er det fordi man går ned i vekt - det har ingenting med selve legemiddelet å gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Ref. video på Alex' insta fra frokostshowet...... Altså, er det morsomt at et voksent menneske ikke vet hva et landslag er? Det går jo ikke på interesse for eller kunnskap om fotball, det er jo allmennkunnskap? Kjenner mange jeg som hverken er interessert i eller kan noe som helst om fotball, men de vet jo hva et landslag er? Alexandra fremstår jo som stokk dum i den videoen🫣🫣🫣😵😵

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Granneman82 skrev (20 minutter siden):

Ref. video på Alex' insta fra frokostshowet...... Altså, er det morsomt at et voksent menneske ikke vet hva et landslag er? Det går jo ikke på interesse for eller kunnskap om fotball, det er jo allmennkunnskap? Kjenner mange jeg som hverken er interessert i eller kan noe som helst om fotball, men de vet jo hva et landslag er? Alexandra fremstår jo som stokk dum i den videoen🫣🫣🫣😵😵

Reagerte også litt på det - landslag brukes jo i mange sammenhenger og ikke bare innen sport. Så tror vel kanskje hun forh. spilte litt der 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malmfrid
Granneman82 skrev (40 minutter siden):

Nå har ikke jeg sett denne videoen. Men har inntrykk av at mange kvinner tror det er søtt og sjarmerende når de fremstår dumme som et brød. 

Det er jo så innlysende at det er skuespill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er tilfelle at hun bare spiller, noe jeg ikke er helt sikker på, så gjør jo det henne bare enda dummere......... Hun er rimelig blåst hvis hun tror det er morsomt eller søtt å fremstå som totalt hjernedød😵😵😵😵

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Granneman82 said:

Hvis det er tilfelle at hun bare spiller, noe jeg ikke er helt sikker på, så gjør jo det henne bare enda dummere......... Hun er rimelig blåst hvis hun tror det er morsomt eller søtt å fremstå som totalt hjernedød😵😵😵😵

Så utrolig flaut om det er skuespill! En del damer har en merkelig tro på at å virke blåst er søtt og sexy, litt det samme som å gjøre til stemmen sin totalt, ala Linni Meister, blir flau på deres vegne.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...