bewe Skrevet 31. mars 2023 #1 Del Skrevet 31. mars 2023 Noen som vet hvorfor det ble slutt mellom Alexandra Joner og Runar Vatne? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TooGoodToGo Skrevet 31. mars 2023 #2 Del Skrevet 31. mars 2023 Ser ut til at de vil holde grunnene privat. Lurer på hva hun gjør med Porschene sine nå😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Røkla Skrevet 31. mars 2023 #3 Del Skrevet 31. mars 2023 Denne så jeg ikke komme..😳 Hun svarte i desember at hun ønsket seg to barn, og at det var godt å få savne hverandre litt da hun var på Maskorama. 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bewe Skrevet 31. mars 2023 Forfatter #4 Del Skrevet 31. mars 2023 Hun var så public med forholdet og snakket om at hun skulle slutte på prevensjon osv i desember. Så ble litt overrasket 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TooGoodToGo Skrevet 31. mars 2023 #5 Del Skrevet 31. mars 2023 Røkla skrev (Akkurat nå): Denne så jeg ikke komme..😳 Hun svarte i desember at hun ønsket seg to barn, og at det var godt å få savne hverandre litt da hun var på Maskorama. I Bloggerne har hun stadig snakket om at det var så deeeilig at han var bortreist, for da kunne de savne hverandre. Jeg har alltid tenkt at han var mer sugar daddy enn kjæreste for henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet 31. mars 2023 #6 Del Skrevet 31. mars 2023 Han er straks 50, kanskje ikke en ny runde med småbarn fristet og hun vil ha egen familie nå? Ikke uvanlig med en sånn aldersforskjell 21 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Røkla Skrevet 31. mars 2023 #7 Del Skrevet 31. mars 2023 (endret) TooGoodToGo skrev (7 minutter siden): I Bloggerne har hun stadig snakket om at det var så deeeilig at han var bortreist, for da kunne de savne hverandre. Jeg har alltid tenkt at han var mer sugar daddy enn kjæreste for henne. Ahh, det har jeg ikke sett på, men det kan godt være. Jeg hører podden til Synnøve og Vanessa, og bet meg merke i at Vanessa sa at hun anbefalte å styre unna finansfolk, for erfaringsmessig er de utro. Da begynte jeg å lure litt på om det kunne ha vært tilfelle nå med Joner (Vanessa var gift med R og de har barn sammen). Men det blir spekulasjoner. Endret 31. mars 2023 av Røkla Glemte en setning 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 31. mars 2023 #8 Del Skrevet 31. mars 2023 Spennende om han tar en Petter Stordalen eller om det blir en annen livsstil framover.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Røkla Skrevet 31. mars 2023 #9 Del Skrevet 31. mars 2023 Glufseguri skrev (4 minutter siden): Han er straks 50, kanskje ikke en ny runde med småbarn fristet og hun vil ha egen familie nå? Ikke uvanlig med en sånn aldersforskjell Dette er ikke utenkelig. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bewe Skrevet 31. mars 2023 Forfatter #10 Del Skrevet 31. mars 2023 Røkla skrev (2 minutter siden): Dette er ikke utenkelig. Tror helller mer på dette ja 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet 31. mars 2023 #11 Del Skrevet 31. mars 2023 Røkla skrev (20 minutter siden): Dette er ikke utenkelig. Hun er en kul dame og finner sikkert en flott fyr på sin egen alder. Han finner sikkert en 23 åring😏 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blakecarrington Skrevet 31. mars 2023 #12 Del Skrevet 31. mars 2023 Røkla skrev (40 minutter siden): Ahh, det har jeg ikke sett på, men det kan godt være. Jeg hører podden til Synnøve og Vanessa, og bet meg merke i at Vanessa sa at hun anbefalte å styre unna finansfolk, for erfaringsmessig er de utro. Da begynte jeg å lure litt på om det kunne ha vært tilfelle nå med Joner (Vanessa var gift med R og de har barn sammen). Men det blir spekulasjoner. Hvis noen har sett på Exit, så var rollene basert på det miljøet som Vatne er en del av. Finansmiljøet er slik på ekte. Exit er ikke en overdrivelse dessverre. Utroskap i dette miljøet er like vanlig som å spise pizza Grandiosa . Det betyr ikke at det er utroskap som er grunnen. Exit dreide seg ikke bare om gutta boys, men ga oss litt innsyn i hvordan de behandlet kjærestene og konene sine. Kan ikke namedroppe, men det er nok av godt voksne menn som får seg mye yngre kjærester og noen får kull nr to. Eller slår opp når kjæresten vil ha barn eller begynner å sette litt krav. Når Vanessa sier det hun sier, så er vel det kanskje et bra hint hvorfor det ble slutt mellom henne og Vatne? Hvis de går ut og sier vi er såå gode venner( det er vel helst dem som har barn sammen, som sier påfallende mye det) da vil jeg ikke tro på det. De sier grunnen er privat, og da er det noe kjipt som har skjedd. Da kan det være utroskap, som involverer også andre. Eller de kanskje bare har gått lei. 20 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blakecarrington Skrevet 31. mars 2023 #13 Del Skrevet 31. mars 2023 Glufseguri skrev (51 minutter siden): Hun er en kul dame og finner sikkert en flott fyr på sin egen alder. Han finner sikkert en 23 åring😏 Jeg synes hun er kul. Det er bestandig damene som får gjennomgå. Det er han som har vært heldig. Hun kan få hvem som helst. Hun har jo it- faktor. Penger har han, men han har den ikke. Tenker at flere står i kø og hun kan velge og vrake. Go girl!! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sacramone Skrevet 31. mars 2023 #14 Del Skrevet 31. mars 2023 Oi, dette så jeg ikke komme. Men igjen, aner ikke hvem han er. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møkkalei Skrevet 31. mars 2023 #15 Del Skrevet 31. mars 2023 Det er vel ingen som aner. Jeg kjenner jo ikke Alexandra Joner, men hun hadde jeg blitt sliten av å være sammen med over tid. Virker som hun prater non stop og med veldig høy stemme, hadde gått meg på nervene. Men så er vi forskjellige og takk Gud for det. Noe supermodell og så voldsomt vakker er hun ikke, men det som en gang ble ansett som vakker ( 90 talls modellene f.eks) er bytta ut med lave kvinner med store rumper og lepper og ti tonn sminke. Alexandra Joner er jo nok en kardashian wannabe. Når du føler du kan bruke malingsskrape for å fjerne sminken er det ikke fint. Denne finansmannen likte henne vel da over flere år, de hadde jo ikke barn, så de var vel sammen fordi de trivdes sammen. Så dabbet det vel av for en av dem, mest sannsynlig den godt voksne finansmannen. Hun var jo verpeklar, men det skjønte nok han at kom i veien for forretningene. Har ikke han en unge med den helt vanvittig oppskrytte vanessa Rudjord? Så henne i tights og uten sminke på Majorstuen, la først merke til henne fordi hun så ut som et vrak. Var det ikke det hun kalte andre kvinner som ikke tok vare på seg selv? Vel uten sminken og med den avmagra kroppen må hun nok gå i seg selv først. Hun var definitivt ikke noe Ferrari eller Lamborghini. denne finansmannen har dårlig smak i damer. Ønsker de begge to lykke til videre med prosjektene sine, Joner som promper og bæsjer på tv. Og Vatne som kjører i ruset tilstand. Flotte folk. 14 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kinder Skrevet 31. mars 2023 #16 Del Skrevet 31. mars 2023 blakecarrington skrev (26 minutter siden): Jeg synes hun er kul. Det er bestandig damene som får gjennomgå. Det er han som har vært heldig. Hun kan få hvem som helst. Hun har jo it- faktor. Penger har han, men han har den ikke. Tenker at flere står i kø og hun kan velge og vrake. Go girl!! Helt enig i at hun er kul og har it-faktor. Om hun blir singel lenge nå, er det fordi hun har lyst til å være singel. Han aner jeg ikke hvem er, men jeg er særdeles lite interessert i finansverden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Hønemor91 Skrevet 31. mars 2023 Populært innlegg #17 Del Skrevet 31. mars 2023 Møkkalei skrev (8 minutter siden): Det er vel ingen som aner. Jeg kjenner jo ikke Alexandra Joner, men hun hadde jeg blitt sliten av å være sammen med over tid. Virker som hun prater non stop og med veldig høy stemme, hadde gått meg på nervene. Men så er vi forskjellige og takk Gud for det. Noe supermodell og så voldsomt vakker er hun ikke, men det som en gang ble ansett som vakker ( 90 talls modellene f.eks) er bytta ut med lave kvinner med store rumper og lepper og ti tonn sminke. Alexandra Joner er jo nok en kardashian wannabe. Når du føler du kan bruke malingsskrape for å fjerne sminken er det ikke fint. Denne finansmannen likte henne vel da over flere år, de hadde jo ikke barn, så de var vel sammen fordi de trivdes sammen. Så dabbet det vel av for en av dem, mest sannsynlig den godt voksne finansmannen. Hun var jo verpeklar, men det skjønte nok han at kom i veien for forretningene. Har ikke han en unge med den helt vanvittig oppskrytte vanessa Rudjord? Så henne i tights og uten sminke på Majorstuen, la først merke til henne fordi hun så ut som et vrak. Var det ikke det hun kalte andre kvinner som ikke tok vare på seg selv? Vel uten sminken og med den avmagra kroppen må hun nok gå i seg selv først. Hun var definitivt ikke noe Ferrari eller Lamborghini. denne finansmannen har dårlig smak i damer. Ønsker de begge to lykke til videre med prosjektene sine, Joner som promper og bæsjer på tv. Og Vatne som kjører i ruset tilstand. Flotte folk. Lurer på hvordan du ser ut selv, siden du er så jævli flink til å kommentere hvordan andre ser ut 49 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møkkalei Skrevet 31. mars 2023 #18 Del Skrevet 31. mars 2023 bewe skrev (1 time siden): Hun var så public med forholdet og snakket om at hun skulle slutte på prevensjon osv i desember. Så ble litt overrasket Muligens det som ble spikeren i kista. Spørs om han syntes det var helt innafor 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møkkalei Skrevet 31. mars 2023 #19 Del Skrevet 31. mars 2023 Hønemor91 skrev (Akkurat nå): Lurer på hvordan du ser ut selv, siden du er så jævli flink til å kommentere hvordan andre ser ut Har fått høre hele livet at jeg er pen. Men så er jeg sunn og naturlig også, liker ikke fake skjønnhet. Det har jeg aldri gjort. Og jeg idealiserer hverken avmagra damer ( som Rudjord) eller oversminka damer (som Joner). Jeg synes de er skammelige forbilder. Hadde aldri sagt at noen er stygge basert på sitt naturlige utseende. Men jeg synes Vanessa Rudjord burde være litt forsiktig med å gå ut og oppfordre til å bruke tusenvis på skjønnhetssalong , når sannheten er at jeg faktisk helt ærlig sperret opp øynene da jeg så henne først og fremst fordi hun så ut som et veldig slitent menneske og var så tynn at det var vondt å se på. Avmagret. Ikke noe forbilde i mine øyner. Gidder ikke holde tilbake 21 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemor91 Skrevet 31. mars 2023 #20 Del Skrevet 31. mars 2023 Møkkalei skrev (2 minutter siden): Har fått høre hele livet at jeg er pen. Men så er jeg sunn og naturlig også, liker ikke fake skjønnhet. Det har jeg aldri gjort. Og jeg idealiserer hverken avmagra damer ( som Rudjord) eller oversminka damer (som Joner). Jeg synes de er skammelige forbilder. Hadde aldri sagt at noen er stygge basert på sitt naturlige utseende. Men jeg synes Vanessa Rudjord burde være litt forsiktig med å gå ut og oppfordre til å bruke tusenvis på skjønnhetssalong , når sannheten er at jeg faktisk helt ærlig sperret opp øynene da jeg så henne først og fremst fordi hun så ut som et veldig slitent menneske og var så tynn at det var vondt å se på. Avmagret. Ikke noe forbilde i mine øyner. Gidder ikke holde tilbake Du høres ut som et forferdelig dømmende menneske. Håper ikke du lærer barna dine at man snakker sånn om andre. 34 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå