Gjest Warrior Skrevet 30. mars 2023 #21 Skrevet 30. mars 2023 (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Man kan lese mye utifra hvem endel mennesker følger, og hvor ofte de liker..... Anonymkode: 8c07f...ce2 Folk kan helt sikkert det ja, men mange tar også feil og tror det verste, når det faktisk er langt i fra det de trodde. Det er helt normalt å like og følge andre selv om en er i et forhold. Det er helt normalt å være sosial og ha venner selv om en er i et forhold. Jeg synes det er trist når folk skal tenke det verste med en gang. Jeg tenker det er ingen grunn til å tenke det verste før det faktisk er en grunn til det. Endret 30. mars 2023 av Warrior
frøkna Skrevet 30. mars 2023 #22 Skrevet 30. mars 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ja, hun har likt noen bilder. Anonymkode: 49b8f...c33 Han virker jo til å være interessert i deg da han har tatt initiativ til å date. Sannsynligvis er han også interessert i denne andre damen. Kanskje de har utvekslet noe flørtende meldinger, kanskje hun har avvist han. Vanskelig å vite. Men jeg er overbevist om at han er interessert i hu andre også hvertfall. Opp til deg om det er dealbreaker. Kan jo være stressende og hele tiden være på vakt å følge med på den digitale kontakten han har med hu og potensielle andre 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #23 Skrevet 30. mars 2023 Så ei han kjenner kan han ikke like bilder til? Er det forbudt å like andre damers bilder selv om man dater andre? Er selv dame og aner ikke hvem eller hva min samboer gjør på alle appene han har. At du driver å stalker han på sosiale medier er for meg et mer rødt flagg enn at han trykker liker på en vanlig selfie 🤦♀️ Anonymkode: c3a60...f04 1
frøkna Skrevet 30. mars 2023 #24 Skrevet 30. mars 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Så ei han kjenner kan han ikke like bilder til? Er det forbudt å like andre damers bilder selv om man dater andre? Er selv dame og aner ikke hvem eller hva min samboer gjør på alle appene han har. At du driver å stalker han på sosiale medier er for meg et mer rødt flagg enn at han trykker liker på en vanlig selfie 🤦♀️ Anonymkode: c3a60...f04 Det er litt annerledes når man dater noen som man nettopp har møtt. Da er man litt mer obs på sånne ting enn om man er i et etablert samboerforhold syns jeg. Da jeg datet sjekket jeg skamløst alle sosiale medier til fyren samt evt ekser +++ Tror det er ganske vanlig selvom man ikke snakker høyt om det eller innrømmer det til fyren. 4
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #25 Skrevet 30. mars 2023 Mannen min likte alle bilder av en dame han hadde blitt kjent med. Der var lettkledde bilder også. Viste seg at han hadde sterke følelser for henne 😕 Men det er min erfaring. Anonymkode: 2b170...d26 3
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #26 Skrevet 30. mars 2023 frøkna skrev (1 time siden): Det er litt annerledes når man dater noen som man nettopp har møtt. Da er man litt mer obs på sånne ting enn om man er i et etablert samboerforhold syns jeg. Da jeg datet sjekket jeg skamløst alle sosiale medier til fyren samt evt ekser +++ Tror det er ganske vanlig selvom man ikke snakker høyt om det eller innrømmer det til fyren. Takk for at du forstår meg 😮💨 Anonymkode: 49b8f...c33 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #27 Skrevet 30. mars 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Mannen min likte alle bilder av en dame han hadde blitt kjent med. Der var lettkledde bilder også. Viste seg at han hadde sterke følelser for henne 😕 Men det er min erfaring. Anonymkode: 2b170...d26 Uff.. Hva gjorde du da? Anonymkode: 49b8f...c33
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #28 Skrevet 30. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så ei han kjenner kan han ikke like bilder til? Er det forbudt å like andre damers bilder selv om man dater andre? Er selv dame og aner ikke hvem eller hva min samboer gjør på alle appene han har. At du driver å stalker han på sosiale medier er for meg et mer rødt flagg enn at han trykker liker på en vanlig selfie 🤦♀️ Anonymkode: c3a60...f04 Han har innrømmet at han selv har stalket meg, det er ikke en uvanlig greie når man først begynner å date. For det andre, jeg hadde ikke reagert om det var flere jenter han likte bildene til. Det er kun en og spesifikt henne. Han nevner og snakker om sine jentevenner, men han har aldri nevnt henne. Anonymkode: 49b8f...c33
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #29 Skrevet 30. mars 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Uff.. Hva gjorde du da? Anonymkode: 49b8f...c33 Vi pratet om det og jeg valgte å bli. Angrer fortsatt ikke 😊 Anonymkode: 2b170...d26
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #30 Skrevet 30. mars 2023 Hva sier han når du spør om spesifikt henne da? For alt du vet kan det jo være en slektning🤷♀️ Anonymkode: b23a8...3dc
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #31 Skrevet 30. mars 2023 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Hva sier han når du spør om spesifikt henne da? For alt du vet kan det jo være en slektning🤷♀️ Anonymkode: b23a8...3dc Jeg har ikke spurt om henne. Vet ikke helt hvordan jeg skal ta det opp uten å virke dramatisk.. Anonymkode: 49b8f...c33
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #32 Skrevet 30. mars 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har ikke spurt om henne. Vet ikke helt hvordan jeg skal ta det opp uten å virke dramatisk.. Anonymkode: 49b8f...c33 Hvordan klarer du å se hvilke bilder han trykker liker på? Jeg er venn med min kjæreste på Insta, men med mindre jeg er venn med de samme, så ser jeg jo ikke hva han liker Anonymkode: 2a18d...830
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #33 Skrevet 30. mars 2023 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Hvordan klarer du å se hvilke bilder han trykker liker på? Jeg er venn med min kjæreste på Insta, men med mindre jeg er venn med de samme, så ser jeg jo ikke hva han liker Anonymkode: 2a18d...830 Han hadde lagt ut et bilde av seg selv og jeg bare sjekka hvem som likte bildet. Hun var en av de som likte det. Jeg gikk på profilen hennes og trykka meg inn på det første bildet, og der sto det med en gang «*navnet hans* og *antall* andre har likt bildet», når du blar nedover på bildene hennes så ser jeg det samme på alle «*navnet hans* og så så mange har likt bildet». Anonymkode: 49b8f...c33
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #34 Skrevet 30. mars 2023 9 minutter siden, AnonymBruker said: Han hadde lagt ut et bilde av seg selv og jeg bare sjekka hvem som likte bildet. Hun var en av de som likte det. Jeg gikk på profilen hennes og trykka meg inn på det første bildet, og der sto det med en gang «*navnet hans* og *antall* andre har likt bildet», når du blar nedover på bildene hennes så ser jeg det samme på alle «*navnet hans* og så så mange har likt bildet». Anonymkode: 49b8f...c33 Skjønner. Er det annet han gjør som gir deg grunn til mistenksomhet? Jeg skjønner deg godt. Det er ikke alltid lett å skille mellom intuisjon og "angst" Anonymkode: 2a18d...830
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #35 Skrevet 31. mars 2023 Jeg ville ha fulgt med en stund til for å se om det dabber av, men jeg har tro på at når man får en dårlig magefølelse, så er det noe som ikke stemmer. Hvis du spør ham, vil du antagelig bare få en bortforklaring. Tror nok at han er litt opphengt i dama, det spørs bare om du tar over interessen hans, slik at han glemmer henne. Men, får dårlige vibber av en fyr som gir oppmerksomhet til en annen dame, og rart at han ikke sier noe om henne, samtidig som at han forteller om de andre kvinnelige vennene han har. Anonymkode: 729a0...fc6 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #36 Skrevet 31. mars 2023 Warrior skrev (10 timer siden): Det er helt normalt å like andres bilder på sosiale medier selv om en er i et forhold. Det er bare høflighet det. Så du kan slappe helt av tenker jeg. Kan ikke unngå andre mennesker av det motsatte kjønn så fort en er i et forhold. Det går ikke. Blir litt annerledes når en liker absolutt alle selfies som legges ut. Da er det ikke lengre bare normal høflighet, men flørting eller vise over gjennomsnittlig stor interesse. Ikke ok med kjæreste/eksklusiv date. Anonymkode: 08ba8...4c3 4
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #37 Skrevet 31. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ville ha fulgt med en stund til for å se om det dabber av, men jeg har tro på at når man får en dårlig magefølelse, så er det noe som ikke stemmer. Hvis du spør ham, vil du antagelig bare få en bortforklaring. Tror nok at han er litt opphengt i dama, det spørs bare om du tar over interessen hans, slik at han glemmer henne. Men, får dårlige vibber av en fyr som gir oppmerksomhet til en annen dame, og rart at han ikke sier noe om henne, samtidig som at han forteller om de andre kvinnelige vennene han har. Anonymkode: 729a0...fc6 Det er det jeg har tenkt selv. Har jo lagt merke til dette for lenge siden, det at han liker alle bildene hennes. Men tenkte kanskje han slutter med det og har prøvd å skyve vekk tankene. Nå nylig så har det jo skjedd igjen, så jeg vet ikke jeg. En annen rar sak er at når jeg på tull nevnte at jeg syntes en annen mann var kjekk, så ble han sjalu og synlig berørt. Han trodde virkelig jeg hadde noe på gang med denne mannen etter det.. Anonymkode: 49b8f...c33
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #38 Skrevet 31. mars 2023 frøkna skrev (6 timer siden): Det er litt annerledes når man dater noen som man nettopp har møtt. Da er man litt mer obs på sånne ting enn om man er i et etablert samboerforhold syns jeg. Da jeg datet sjekket jeg skamløst alle sosiale medier til fyren samt evt ekser +++ Tror det er ganske vanlig selvom man ikke snakker høyt om det eller innrømmer det til fyren. Det er fortsatt stalker aktig og et rødt flagg. Jeg gjorde det ikke og har hvert med manne i 7 år. Syns det vitner om lite selvtillit og detvå faktisk kunne stole på folk. Anonymkode: c3a60...f04 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #39 Skrevet 31. mars 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det er fortsatt stalker aktig og et rødt flagg. Jeg gjorde det ikke og har hvert med manne i 7 år. Syns det vitner om lite selvtillit og detvå faktisk kunne stole på folk. Anonymkode: c3a60...f04 Surprise surprise. Jeg har lite tillit til folk dessverre. Anonymkode: 49b8f...c33
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #40 Skrevet 31. mars 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det er fortsatt stalker aktig og et rødt flagg. Jeg gjorde det ikke og har hvert med manne i 7 år. Syns det vitner om lite selvtillit og detvå faktisk kunne stole på folk. Anonymkode: c3a60...f04 Som pen og singel i mange år, så kan jeg si at om endel kvinner hadde fulgt litt mer med på mannen sin i sosiale medier, så hadde de ikke vært sammen lenger Anonymkode: 8c07f...ce2 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå