Gå til innhold

Han liker ALLE hennes bilder..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du skal stalke folk på nett før en date.

Det er faktisk en fordel vi har i disse tider.

En venninne av meg matchet med en fyr på Tinder. Virket som drømmetypen for henne.

Etter å ha sett på hans Instagram og Facebook, fant vi dessverre ut at han ikke var noe å samle på. Og det etter at de hadde chattet en god stund, og vært på en vellykket date. 

Anonymkode: 8c07f...ce2

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sosiale medier er fra hel*ete. Meldt meg ut av alt og har aldri vært lykkeligere. Lever ikke store deler av livet gjennom en skjerm lenger, men befinner meg i virkeligheten og alt den har å by på. 
 

Anbefales! 

Anonymkode: 0ee89...44c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du skal stalke folk på nett før en date.

Det er faktisk en fordel vi har i disse tider.

En venninne av meg matchet med en fyr på Tinder. Virket som drømmetypen for henne.

Etter å ha sett på hans Instagram og Facebook, fant vi dessverre ut at han ikke var noe å samle på. Og det etter at de hadde chattet en god stund, og vært på en vellykket date. 

Anonymkode: 8c07f...ce2

Folk kan forandre seg. Spesielt hvis de møter den store kjærligheten. Fortiden er forbi, fremtiden er alt vi har og mange ønsker et nytt liv. 

Anonymkode: 0ee89...44c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frøkna skrev (17 timer siden):

Det er litt annerledes når man dater noen som man nettopp har møtt. Da er man litt mer obs på sånne ting enn om man er i et etablert samboerforhold syns jeg. Da jeg datet sjekket jeg skamløst alle sosiale medier til fyren samt evt ekser +++

Tror det er ganske vanlig selvom man ikke snakker høyt om det eller innrømmer det til fyren. 

Hele Du er jo et stort rødt flagg. 

Nei, dette er unormalt. De som gjør slik før det er noe seriøst, de blir gjerne enda mer kontrollerende når de blir sammen. 

Hadde jeg datet noen og det kom frem at hun skamløst hadde gått gjennom alt jeg har på sosiale medier så hadde jeg blitt livredd. Dette er stalking. 

 

Anonymkode: a3774...817

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan slå litt begge veier og du må nesten føle og kjenne litt på det selv. 

Ofte tenker jeg de damene som en mann faktisk er veldig interessert i. De, holder de seg veldig distanse fra offentlig. 

Det kan være så "enkelt" som at han bare synes hun er pen, og thats it. Men, er det mange bilder ? 

Om han har likt veldig mange bilder, så er det jo et rødt flagg. 

Men, følg med, og kjenn på mage følelsen, hva sier han om henne? hvem er hun ?

 

Anonymkode: 34d00...6fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.3.2023 den 4.13):

Spesifikt selfies. Holder på med en som egentlig tok kontakt og initiativ først. Han er den som alltid har vært etter meg. Tar alltid intitiativ, ringer og vil finne på noe. Vi har holdt på ganske lenge. En ting jeg har lagt merke til: det er ei jente han følger på insta som han liker hvert bilde til. Det er ikke lettkledde bilder eller noe sånt, hun virker som en seriøs jente. De er fra samme land og snakker samme språk. Jeg er også fra utlandet, men en annen kultur enn han. Uansett, jeg tulla med han en gang og sa at han følger mange jenter der. Han sa bare at han henger ikke så mye på instagram i det hele tatt. Jeg ser likevel at hver gang hun legger ut noe, spesielt selfies, så liker han de. Jeg lurer egentlig på hvorfor en mann som holder på med noen som han tilsynelatende liker veldig godt, føler at han må like ei annen jentes bilder? Man gjør jo ofte dette om man er interessert eller vil ha oppmerksomhet fra noen. Jeg vet hva dere tenker, at jeg virker obsessed. Men jeg har store problemer med å stole på folk, og er noe jeg jobber med. Er derfor jeg er oppriktig nysgjerrig, og ønsker å se en annen side av en sak.

Hva tenker dere?

Anonymkode: 49b8f...c33

Du tar det opp med han. Du forteller han det du forteller her. Hvis han ikke forstår det, dump han og spar deg for mye vondt.

Anonymkode: 8a43c...de0

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Dette kan slå litt begge veier og du må nesten føle og kjenne litt på det selv. 

Ofte tenker jeg de damene som en mann faktisk er veldig interessert i. De, holder de seg veldig distanse fra offentlig. 

Det kan være så "enkelt" som at han bare synes hun er pen, og thats it. Men, er det mange bilder ? 

Om han har likt veldig mange bilder, så er det jo et rødt flagg. 

Men, følg med, og kjenn på mage følelsen, hva sier han om henne? hvem er hun ?

 

Anonymkode: 34d00...6fa

Det er mange selfier ja, og han liker hvert eneste et.. 

Anonymkode: 49b8f...c33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.3.2023 den 4.13):

Spesifikt selfies. Holder på med en som egentlig tok kontakt og initiativ først. Han er den som alltid har vært etter meg. Tar alltid intitiativ, ringer og vil finne på noe. Vi har holdt på ganske lenge. En ting jeg har lagt merke til: det er ei jente han følger på insta som han liker hvert bilde til. Det er ikke lettkledde bilder eller noe sånt, hun virker som en seriøs jente. De er fra samme land og snakker samme språk. Jeg er også fra utlandet, men en annen kultur enn han. Uansett, jeg tulla med han en gang og sa at han følger mange jenter der. Han sa bare at han henger ikke så mye på instagram i det hele tatt. Jeg ser likevel at hver gang hun legger ut noe, spesielt selfies, så liker han de. Jeg lurer egentlig på hvorfor en mann som holder på med noen som han tilsynelatende liker veldig godt, føler at han må like ei annen jentes bilder? Man gjør jo ofte dette om man er interessert eller vil ha oppmerksomhet fra noen. Jeg vet hva dere tenker, at jeg virker obsessed. Men jeg har store problemer med å stole på folk, og er noe jeg jobber med. Er derfor jeg er oppriktig nysgjerrig, og ønsker å se en annen side av en sak.

Hva tenker dere?

Anonymkode: 49b8f...c33

Det spørs hvem land de er fra? Og kulturer. Hvem land er denne mannen fra?

Anonymkode: 11913...04a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det spørs hvem land de er fra? Og kulturer. Hvem land er denne mannen fra?

Anonymkode: 11913...04a

Du må iallfall være fra Moss

Anonymkode: 2a18d...830

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det spørs hvem land de er fra? Og kulturer. Hvem land er denne mannen fra?

Anonymkode: 11913...04a

Det er et muslimsk land.

Anonymkode: 49b8f...c33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hele Du er jo et stort rødt flagg. 

Nei, dette er unormalt. De som gjør slik før det er noe seriøst, de blir gjerne enda mer kontrollerende når de blir sammen. 

Hadde jeg datet noen og det kom frem at hun skamløst hadde gått gjennom alt jeg har på sosiale medier så hadde jeg blitt livredd. Dette er stalking. 

 

Anonymkode: a3774...817

Dette mener jeg bare er tull.

Det er veldig lurt, og kan redde mange fra å rote seg bort i trøbbel, å sjekke det man kan om personen man skal møte, eller nettopp har møtt. Hvis du har så mange svin på skogen at du ikke tåler at noen undersøker litt rundt din person, så er du heller ikke en person det er verd å bruke tid på.

Leser stadig om kvinner som fortvilet forteller at de plutselig fant ut at karen som hadde sjekket dem opp var gift eller samboer, og mange havner i forhold med ustabile personer som både er voldelige og som har en kriminell fortid. Det er ikke dumt å sjekke litt rundt et nytt menneske, det er smart å ha en sunn skepsis.

Anonymkode: 729a0...fc6

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Made4u

At folk klikker liker på diverse er fullstendig meningsløst, fatter ikke at mennesker gidder å bedrive slik toskeskap, ei heller hvorfor noen er så opptatt av noe slik.

Personlig kunne jeg ikke hatt et mer avslappet forhold til liker-klikk enn hva jeg har, selv styrer jeg unna liker-knapper og jeg blir bare irritert når noen forventer at jeg skal like ting, altså når andre ber meg klikke liker på noe (eller når noen klager over mangel på liker klikk)...

Hva feiler det folk? Hvorfor klikker de på meningsløse liker-knapper og med det opprettholdes toskeskapet, hvis alle styrer unna så forsvinner idiotien og kanskje vil det ende med at nettsteder kartlegger oss mindre enn hva tilfellet er i dag, for slik det er nå så vil en som liker et bilde av en sportsbil, han vil motta mye bilrelatert reklame. En annen som liker et bilde av en artist/gruppe, han vil få mer reklame om salg av musikk etc.

Stopp idiotiet, start å tenke, jobb aktivt mot uvesenet dere også....

At du legger så mye som du gjør i noe så banalt, det sier sitt om deg (og han som ukritisk åpenbart klikker liker på mange bilder)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du burde spørre han hvem hun er. Siden du sier de er fra samme land, så kan det vel like gjerne være en slektning. 

Anonymkode: 18730...c9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 30.3.2023 den 8.14):

Og kanskje ta det videre at dette blir du usikker på.

Og forstår ikke kjæresten din dette, så hadde jeg tatt igjen med samme mynt så han skulle føle på usikkerhet. Liket i hytt og pine. 

Anonymkode: a5de2...482

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Made4u skrev (1 time siden):

 

At du legger så mye som du gjør i noe så banalt, det sier sitt om deg (og han som ukritisk åpenbart klikker liker på mange bilder)...

At du har behov for å få ut sinnet ditt her på kg og trykke andre ned sier sitt om deg. 

Anonymkode: a5de2...482

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Og forstår ikke kjæresten din dette, så hadde jeg tatt igjen med samme mynt så han skulle føle på usikkerhet. Liket i hytt og pine. 

Anonymkode: a5de2...482

Han er faktisk veldig sjalu når det gjelder meg, fordi andre har vist interesse for meg foran han i «det virkelige liv» flere ganger. Jeg begynner å tro at han ønsker å beholde meg som en premie, men egentlig er ute etter noe seriøst med noen andre.. 

Anonymkode: 49b8f...c33

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har opplevd dette med to ulike menn i livet. Begge var utro. Poenget mitt er ikke at han her sikkert er det, men at magefølelsen alltid (!) er der for en grunn. Mulig du reagerer på noe, kanskje ikke direkte henne men verdisettet hans. Lytt til magefølelsen din 

Anonymkode: 9a8da...9b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Han er faktisk veldig sjalu når det gjelder meg, fordi andre har vist interesse for meg foran han i «det virkelige liv» flere ganger. Jeg begynner å tro at han ønsker å beholde meg som en premie, men egentlig er ute etter noe seriøst med noen andre.. 

Anonymkode: 49b8f...c33

Dette. Trofé-følelsen. Pluss at hvis han reagerer sånn med sjalusi så kan man jo lure på hvorfor? Kjenner han seg igjen i noe når det gjelder å gå over grenser? 

Anonymkode: 9a8da...9b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dette. Trofé-følelsen. Pluss at hvis han reagerer sånn med sjalusi så kan man jo lure på hvorfor? Kjenner han seg igjen i noe når det gjelder å gå over grenser? 

Anonymkode: 9a8da...9b3

Ja, det er nettopp det.. har hatt dårlig magefølelse, men det har vært mye av og på med den magefølelsen..

Anonymkode: 49b8f...c33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Ja, det er nettopp det.. har hatt dårlig magefølelse, men det har vært mye av og på med den magefølelsen..

Anonymkode: 49b8f...c33

4 hours ago, AnonymBruker said:

Dette. Trofé-følelsen. Pluss at hvis han reagerer sånn med sjalusi så kan man jo lure på hvorfor? Kjenner han seg igjen i noe når det gjelder å gå over grenser? 

Anonymkode: 9a8da...9b3

Hva er dette tullet med trofe-følelse? Er du lagt yngre og penere enn den dama han "liker"? Hva er din status, som hun ikke har? 
Du går rundt og er redd for å bli bedradd, og samtidig tør du ikke konfrontere han. Igjen, hva er dette for noe tull? Du har INTET å tape på å ta det opp med han. Du kan jo tilfeldigvis klikke litt rundt på hans Instagram neste gang dere er sammen, og bare spør hvem den dama er. Bare si at det var noe kjent med henne, eller noe i den duren..

Anonymkode: 2a18d...830

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...