Gå til innhold

Han liker ALLE hennes bilder..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Spesifikt selfies. Holder på med en som egentlig tok kontakt og initiativ først. Han er den som alltid har vært etter meg. Tar alltid intitiativ, ringer og vil finne på noe. Vi har holdt på ganske lenge. En ting jeg har lagt merke til: det er ei jente han følger på insta som han liker hvert bilde til. Det er ikke lettkledde bilder eller noe sånt, hun virker som en seriøs jente. De er fra samme land og snakker samme språk. Jeg er også fra utlandet, men en annen kultur enn han. Uansett, jeg tulla med han en gang og sa at han følger mange jenter der. Han sa bare at han henger ikke så mye på instagram i det hele tatt. Jeg ser likevel at hver gang hun legger ut noe, spesielt selfies, så liker han de. Jeg lurer egentlig på hvorfor en mann som holder på med noen som han tilsynelatende liker veldig godt, føler at han må like ei annen jentes bilder? Man gjør jo ofte dette om man er interessert eller vil ha oppmerksomhet fra noen. Jeg vet hva dere tenker, at jeg virker obsessed. Men jeg har store problemer med å stole på folk, og er noe jeg jobber med. Er derfor jeg er oppriktig nysgjerrig, og ønsker å se en annen side av en sak.

Hva tenker dere?

Anonymkode: 49b8f...c33

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Følg med! Har de noe kontakt?

Min mann sluttet å like det jeg la ut, men så fikk jeg plutselig se han likte ALT en kvinnelig kollega la ut. De var visst blitt gode venner og fått god kontakt. En kontakt som var skjult for meg leeenge, og som jeg ikke synes noe om.

Anonymkode: 9331d...f11

  • Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig tenker at han ikke forstår hvilke signaler han sender til deg ved å like noen andres bilder.

Vi får lite informasjon, og da blir rådene/tilbakemeldingene du får her, veldig generelle, og etter vår egen erfaring som da kan ha mange andre faktorer enn du har i din situasjon.

Om dette er en som du holder på med, så tenker jeg at du burde nesten stille spørsmålet til han, at du har lagt merke til dette, og lurer på hvorfor dere to holder på, om han er interessert i noen andre? Se hvordan han responderer på det. Og kanskje ta det videre at dette blir du usikker på. Sosiale medier ødelegger selvtilliten til folk, fordi vi legger merke til "likes" som våre utkårede gir. 

Anonymkode: 038f4...3dc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På hvilket plan følger han? Liker mye iht det menn legger ut, men handler om felles interesser og ikke noe annet 

Anonymkode: 32521...6a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt normalt. Ikke noe å bry seg om. Menn trenger variasjon. Du vil vel være en kul jente?

Anonymkode: c83f0...ce9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Følg med! Har de noe kontakt?

Min mann sluttet å like det jeg la ut, men så fikk jeg plutselig se han likte ALT en kvinnelig kollega la ut. De var visst blitt gode venner og fått god kontakt. En kontakt som var skjult for meg leeenge, og som jeg ikke synes noe om.

Anonymkode: 9331d...f11

Det er jeg absolutt ikke vet.. men jeg tror de kjente hverandre før jeg og han ble kjent. Syns uansett at det virker rart, for han har aldri nevnt henne om de i såfall bare er venner. Jeg vet ikke jeg.. Føler meg veldig usikker egentlig. Blir mye miksa signaler.

Anonymkode: 49b8f...c33

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk over 20 år som legger ut selfies er veldig kleint uansett. 

Anonymkode: 13914...81f

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Helt normalt. Ikke noe å bry seg om. Menn trenger variasjon. Du vil vel være en kul jente?

Anonymkode: c83f0...ce9

Andrew Tate ringte og vil ha tankegodset sitt tilbake.

Anonymkode: 22936...db7

  • Liker 8
  • Hjerte 2
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med deg selv TS, har du instagram e.l?

Har du åpen profil, tar du selfies, lar du folk få lov til å like bildene dine? 

Hvis du svarer ja på alle spørsmålene over så er du vel ikke noe bedre selv som higer sånn etter bekreftelse og oppmerksomhet? 

Anonymkode: a3774...817

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Spesifikt selfies. Holder på med en som egentlig tok kontakt og initiativ først. Han er den som alltid har vært etter meg. Tar alltid intitiativ, ringer og vil finne på noe. Vi har holdt på ganske lenge. En ting jeg har lagt merke til: det er ei jente han følger på insta som han liker hvert bilde til. Det er ikke lettkledde bilder eller noe sånt, hun virker som en seriøs jente. De er fra samme land og snakker samme språk. Jeg er også fra utlandet, men en annen kultur enn han. Uansett, jeg tulla med han en gang og sa at han følger mange jenter der. Han sa bare at han henger ikke så mye på instagram i det hele tatt. Jeg ser likevel at hver gang hun legger ut noe, spesielt selfies, så liker han de. Jeg lurer egentlig på hvorfor en mann som holder på med noen som han tilsynelatende liker veldig godt, føler at han må like ei annen jentes bilder? Man gjør jo ofte dette om man er interessert eller vil ha oppmerksomhet fra noen. Jeg vet hva dere tenker, at jeg virker obsessed. Men jeg har store problemer med å stole på folk, og er noe jeg jobber med. Er derfor jeg er oppriktig nysgjerrig, og ønsker å se en annen side av en sak.

Hva tenker dere?

Anonymkode: 49b8f...c33

Du virker ikke obsessed, tror det er ganske vanlig å gjøre litt research på en man vurderer å bli seriøs med? 

Han typen derimot virker som en som kanskje tar initiativ litt bredt. Han viser interesse til hvertfall en annen enn deg. Pass på!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior

Det er helt normalt å like andres bilder på sosiale medier selv om en er i et forhold. Det er bare høflighet det. Så du kan slappe helt av tenker jeg.
Kan ikke unngå andre mennesker av det motsatte kjønn så fort en er i et forhold. Det går ikke. 

Endret av Warrior
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være gamle venner, kusine, slektninger etc.

Anonymkode: 19ae5...f3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

frøkna skrev (2 timer siden):

Du virker ikke obsessed, tror det er ganske vanlig å gjøre litt research på en man vurderer å bli seriøs med? 

Han typen derimot virker som en som kanskje tar initiativ litt bredt. Han viser interesse til hvertfall en annen enn deg. Pass på!

Hva foreslår du at jeg gjør? Jeg vil ikke spørre han direkte, for hva om det ikke er slik jeg tror det er?.. 

Anonymkode: 49b8f...c33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Warrior skrev (2 timer siden):

Det er helt normalt å like andres bilder på sosiale medier selv om en er i et forhold. Det er bare høflighet det. Så du kan slappe helt av tenker jeg.
Kan ikke unngå andre mennesker av det motsatte kjønn så fort en er i et forhold. Det går ikke. 

Man kan lese mye utifra hvem endel mennesker følger, og hvor ofte de liker.....

 

Anonymkode: 8c07f...ce2

  • Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Helt normalt. Ikke noe å bry seg om. Menn trenger variasjon. Du vil vel være en kul jente?

Anonymkode: c83f0...ce9

Kvinner trenger også variasjon fra alle kjedelige,tafatte menn.

  • Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du er ikke obsessed TS, du er smart.

Gir en mann deg en dårlig følelse, så er det en grunn til det.

Anonymkode: 8c07f...ce2

  • Liker 7
  • Hjerte 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Man kan lese mye utifra hvem endel mennesker følger, og hvor ofte de liker.....

 

Anonymkode: 8c07f...ce2

Det er nettopp det. Han følger selvsagt andre jenter, men liker kun bildene til hun der..

Anonymkode: 49b8f...c33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva foreslår du at jeg gjør? Jeg vil ikke spørre han direkte, for hva om det ikke er slik jeg tror det er?.. 

Anonymkode: 49b8f...c33

Liker hun noe bilder av han på hans profil? Er de venner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frøkna skrev (32 minutter siden):

Liker hun noe bilder av han på hans profil? Er de venner?

Ja, hun har likt noen bilder. 

Anonymkode: 49b8f...c33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...