Gå til innhold

Priskrig påsken 23.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har tips om bra tilbud i matbutikken nå før påske? 

Anonymkode: 19571...565

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mediene melder om prisras på mat. Hvilke gode tilbud har du plukket opp? Del gjerne vare, kjede og sted. 

Anonymkode: 51dd3...42b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte kvikk lunch 4 pack til 13 kr på Coop Extra 

Anonymkode: 162f1...680

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marsipanpølser til 5 kroner på Kiwi, og etter hva jeg har lest er de like billige på flere andre kjeder. 

Anonymkode: 51dd3...42b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paprika til 2 kroner kiloen på Kiwi.

Anonymkode: f9f50...c21

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6pk kvikklunch 20.30,- kiwi

Anonymkode: 1bf78...4eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det var mat det var snakk om her, men det er visst godteri.

Anonymkode: 7a965...7c5

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6pk kvikk lunsj til 20.20,- på Rema 1000
Freia 180/190/200gr plater til 19.90,- på Meny og Rema 1000
Norvegia skorpefri 500gr til 39.90 på Joker

I Skien

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Trodde det var mat det var snakk om her, men det er visst godteri.

Anonymkode: 7a965...7c5

Ja for det er brød det alltid er priskrig på rett før påske. Klag et annet sted a.

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Philadelphia osten bruker koste 29,90 kroner nå 20,50 kr. På Rema.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polyester skrev (5 minutter siden):

6pk kvikk lunsj til 20.20,- på Rema 1000
Freia 180/190/200gr plater til 19.90,- på Meny og Rema 1000
Norvegia skorpefri 500gr til 39.90 på Joker

I Skien

Ja for det er brød det alltid er priskrig på rett før påske. Klag et annet sted a.

Jøss, dårlig dag eller hva? Ingen grunn til å være nesevis om en påpeker godterier når det står MAT. 
Du greide da å hoste frem et mattilbud, så du skal få for den.

Anonymkode: 7a965...7c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freia Påskeegg, 29,90 kr på Kiwi (i hvertfall her jeg bor, Trondheim). Jeg betalte 39,90 kr for én kartong på mandag, men så var jeg der i dag igjen. Og da var prisen 29,90 kr per kartong.

Anonymkode: 333d2...417

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Adobyen

Egg hører jo til i påsken og resten av året, og Kiwi har de rosa pakkene med store egg til 29,90 prispress.  De har også grønn 6-pk økologiske egg til 16,80.  Jeg er veldig glad i egg, med eller uten tilbehør 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må slutte å falle for overskriftene i mediene, og stunt for enkeltbutikker. 

Last ned en app, for eksempel mattilbud. Tenk over hvilke butikker du naturlig beveger deg forbi på en uke, for om handleturen krever 20 minutter i bil og bomring går vinningen fort opp i utleggene.

Gå gjennom produkter dere vanligvis kjøper (obs, dette punktet er viktig, om dere vanligvis ikke spiser kvikklunsj eller ketchup så sparer dere ingenting på å kjøpe det billig, for vanligvis ville dere brukt 0 kroner på dette). Lag en handleliste.

 

Anonymkode: 9b314...17f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjøpte nettopp en 6 paknkng kvikk lunch til 20 kroner på kiwi. Påskegg i lilla kartong til 27 kroner. First price pølsebrød 2,50. vaffelmiks fra toro til 4,50,- på xtra🤩 så også at ostegrill kostet 19 på kiwi, men de var tomme.

Anonymkode: 08502...37c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Dere må slutte å falle for overskriftene i mediene, og stunt for enkeltbutikker. 

Last ned en app, for eksempel mattilbud. Tenk over hvilke butikker du naturlig beveger deg forbi på en uke, for om handleturen krever 20 minutter i bil og bomring går vinningen fort opp i utleggene.

Gå gjennom produkter dere vanligvis kjøper (obs, dette punktet er viktig, om dere vanligvis ikke spiser kvikklunsj eller ketchup så sparer dere ingenting på å kjøpe det billig, for vanligvis ville dere brukt 0 kroner på dette). Lag en handleliste.

 

Anonymkode: 9b314...17f

Prisras-prisene kan forandre seg fort og er ikke med i mattilbud-appen. Ofte endrer prisen seg flere ganger i løpet av uken. 

Men enig i at det ikke er vits å kjøpe seks kvikk lunsj hvis man nesten aldri spiser det.  

 

Tilbud på Oda:

Melkesjokolade 200gr 17.90,-

Paprika og spisspaprika 

Philadelphia

Bananer

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polyester skrev (Akkurat nå):

Prisras-prisene kan forandre seg fort og er ikke med i mattilbud-appen. Ofte endrer prisen seg flere ganger i løpet av uken. 

Men enig i at det ikke er vits å kjøpe seks kvikk lunsj hvis man nesten aldri spiser det.  

 

Tilbud på Oda:

Melkesjokolade 200gr 17.90,-

Paprika og spisspaprika 

Philadelphia

Bananer

De fleste butikkene har da ukes-aviser? Ser jeg glemte å skrive det. jeg går gjennom hver tirsdag, før jeg ukeshandler, også bulk av holdbare ting, hver tirsdag. 

Anonymkode: 9b314...17f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte nettopp frossent lammelår til ca 56,- pr kilo på Oda.no. Paprika kostet 2,- per kilo og søtpotet var også kun noen få kroner. Stangselleri var 9,- per pakke 👍 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...