Gå til innhold

Priskrig påsken 23.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

De fleste butikkene har da ukes-aviser? Ser jeg glemte å skrive det. jeg går gjennom hver tirsdag, før jeg ukeshandler, også bulk av holdbare ting, hver tirsdag. 

Anonymkode: 9b314...17f

Ja, de har det, og disse finner du i mattilbud-appen (anbefales). Det jeg mente var at prispresset gjør at prisene endrer seg fra dag til dag istedenfor fra uke til uke, dermed vil ukesavisene vise feil pris og man kan gå glipp av gode tilbud fordi de ikke kommer med i ukesavisen.

Endret av Polyester
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mandel-egg. De koster vel noen og tredve ellers, men 15-16 kr nå på Coop Extra 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

De fleste butikkene har da ukes-aviser? Ser jeg glemte å skrive det. jeg går gjennom hver tirsdag, før jeg ukeshandler, også bulk av holdbare ting, hver tirsdag. 

Anonymkode: 9b314...17f

Marsipanpølser til fem kroner og den nedsatte prisen på sekspakk kvikk lunsj kommer ikke med i disse avisene. Solo Super er også det de fronter som tilbud, men i butikk er vanlig Solo det som er billigst. Det fremkommer ikke i tilbudsavisene.

Anonymkode: e70d0...8c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lammelår til 68,90 pr. kg. på Kiwi🍗

Anonymkode: 19571...565

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Marsipanpølser til fem kroner og den nedsatte prisen på sekspakk kvikk lunsj kommer ikke med i disse avisene. Solo Super er også det de fronter som tilbud, men i butikk er vanlig Solo det som er billigst. Det fremkommer ikke i tilbudsavisene.

Anonymkode: e70d0...8c4

Om man bor rett ved butikken, greit nok. 

Men her må vi kjøre, og gjennom bomring, så å kjøre ut for et tilbud på kvikk lunsj er meningsløst.

Ting du nevner er uansett noe man bør spare ganske lite på. Her er det toalettpapir, høyrygg, hermetikk, med mer, som er attraktivt å finne lave priser på. Det er først da du snakker firesifrede beløp i året. 

Anonymkode: 9b314...17f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vert innom to butikker og begge var like ribba.. 🙃 fint at folk hamstrer slik at andre ikke får noe… 

Anonymkode: e8603...837

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at prisene har rast, for Rema hadde fjernet ALLE prisene på påskeprodukter. Det vil si, det hang en papirplakat igjen, men prisen var oppgitt som det firedobbelte av faktisk pris.

Prisfjerningen blir jo verre for hver sesong. Men det fungerer jo - jeg kjøper ikke varer som ikke er priset.

Tipper mokkabønner og kremtopper også er billigere siden prislappene i dag var borte fra sjokkselgeren ved kassen. Men kan ikke si det sikkert, av åpenbare grunner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Om man bor rett ved butikken, greit nok. 

Men her må vi kjøre, og gjennom bomring, så å kjøre ut for et tilbud på kvikk lunsj er meningsløst.

Ting du nevner er uansett noe man bør spare ganske lite på. Her er det toalettpapir, høyrygg, hermetikk, med mer, som er attraktivt å finne lave priser på. Det er først da du snakker firesifrede beløp i året. 

Anonymkode: 9b314...17f

Ok, da er kanskje ikke denne tråden for deg da? Fortsett å følge med på mattilbud-appen så ser du nok det kommer flere tilbud i kundeavisene neste uke. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vert innom to butikker og begge var like ribba.. 🙃 fint at folk hamstrer slik at andre ikke får noe… 

Anonymkode: e8603...837

Fryktelig irriterende! 

Anonymkode: 3f405...140

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk nordmenn, så grådig. Får ikke kjøpt noe som helst når folk løper rundt og dytter i folk på Rema 1000.

Anonymkode: 5fef7...ce4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handlet Grilstad salami, 170g pakke som vanligvis koster rundt 50 kroner, nå for 27.

Marsipan var på tilbud men utsolgt. Solo med sukker for 29 for en 4-pakk er jo megabillig, jeg handlet 4 pakk, det holder i mange måneder.

Anonymkode: 56cfd...c2b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Vert innom to butikker og begge var like ribba.. 🙃 fint at folk hamstrer slik at andre ikke får noe… 

Anonymkode: e8603...837

 

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Typisk nordmenn, så grådig. Får ikke kjøpt noe som helst når folk løper rundt og dytter i folk på Rema 1000.

Anonymkode: 5fef7...ce4

Og tråder som denne, i tillegg til diverse Facebooksider er med på å bidra til dette.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...