Gå til innhold

Ang åndelig oppvåkning, og rare fenomener


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Tenker du at infoen enkelte får "downloaded" ligger der allerede (iom at fremtid og nåtid foregår samtidig) eller tapper de inn i en slags kollektiv bevissthet?  Om tid ikke eksisterer, eller den foregår samtidig som fremtid/fortid, kan den kollektive bevisstheten være en gedigen miks av alt dette. 

Anonymkode: 20ef1...eb6

Jeg tror alle er litt forskjellige og at det ikke er en kollektiv bevissthet. Vi har ikke alle mulighet til å hente den eksakt samme informasjonen. Det hele er ganske fascinerende og jeg har ikke noe fasitsvar. Men at det er en høyere bevissthet av noe slag. Det er mange som har fått advarsler om ting som er i ferd med å skje for eksempel, og da kan man kanskje tenke seg at det er mulig å ‘ligge foran’ i det som er i ferd med å skje. For eksempel man får en ‘vardøger’ og pga at man f eks da er ute og kjører bil og sakker farten, så man akkurat unngår å krasje med en møtende bil. Men da må man være i kontakt med ‘sitt høyere jeg’. 

Endret av Humas
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Humas skrev (På 8.5.2023 den 22.00):

Jeg tror alle er litt forskjellige og at det ikke er en kollektiv bevissthet. Vi har ikke alle mulighet til å hente den eksakt samme informasjonen. Det hele er ganske fascinerende og jeg har ikke noe fasitsvar. Men at det er en høyere bevissthet av noe slag. Det er mange som har fått advarsler om ting som er i ferd med å skje for eksempel, og da kan man kanskje tenke seg at det er mulig å ‘ligge foran’ i det som er i ferd med å skje. For eksempel man får en ‘vardøger’ og pga at man f eks da er ute og kjører bil og sakker farten, så man akkurat unngår å krasje med en møtende bil. Men da må man være i kontakt med ‘sitt høyere jeg’. 

Interessante tankar du har! 

Anonymkode: 5c4fd...521

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...