Gå til innhold

Ang åndelig oppvåkning, og rare fenomener


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Til dere som kjenner til den åndelige oppvåkning/ bevissthetsskiftet, og kanskje har kjent dette på kroppen selv.(Ønsker ikke at dette skal bli en tråd der man diskuterer om det i det hele tatt er noe som heter «åndelig oppvåkning», men en tråd for oss som kjenner til dette og er nysgjerrig på hva andre opplever av symptomer og fenomener i forbindelse med dette.)

Det er mye man kan kjenne på kroppen av fysiske smerter og ubehag i forbindelse med den åndelige oppvåkning, når kroppene våre skal oppgraderes. Men foreløpig er det et merkelig fenomen jeg vil fortelle om, og spørre om noen av dere har opplevd noe lignende.

Noen ganger hender det at jeg ser masse geometriske formler akkurat idet jeg våkner, jeg er våken og bevisst, men fortsatt så trøtt at jeg ikke har åpnet øynene enda. I en slags prefase like før man våkner skikkelig. Da ser jeg altså alle disse tallene og tegnene veldig tydelig, øynene er lukket, men hele «synsfeltet» er dekket av noe som ser ut som veldig kompliserte geometriske formler. Noen ganger vedvarer det 10-15 sekunder etter jeg åpner øynene også. Noen som har opplevd det samme? 
 

I dag tidlig var det noe annet jeg så, noe som lignet dashbordet i bilen, den runde delen som viser km. Et tall inni denne runde formen gikk sinnsykt fort oppover, tallene raste forbi. Det er ikke noe jeg drømmer, men føler det er noe som pågår mens jeg sover, som jeg merker idet jeg våkner, og som jeg altså ser helt bevisst en liten stund, noen sekunder til kanskje 30 sek, før det forsvinner. Jeg tror dette er en del av oppgraderingen kroppene våre er gjennom, eller hva? Hva tenker dere som er litt inne i dette temaet og selv har opplevd rare ting med kroppen?

Ønsker ikke latterliggjøring av dere som ikke tror på dette, og kommer ikke til å svare dere som insisterer på at den åndelige oppvåkning ikke eksisterer. Det er en helt annen diskusjon enn det jeg ønsker å oppnå i denne tråden.
 

 

Anonymkode: 866a6...0af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De som ikke har hatt en oppvåkning vil jo naturligvis være skeptiske, men om de ikke klarer å respektere ønsket ditt i denne tråden, så er mitt råd at vi alle ignorerer slike svar og holder fokus  på temaet. 

Anonymkode: 43db9...04b

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hørt om dette før, så er nysgjerrig på hva "åndelig oppvåkning" er?

Anonymkode: 16119...a74

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke opplevd de geometriske figurene, men har både lest og sett andre fortelle om det. Har du sjekket på TikTok og Reddit? 

Har dog opplevd andre merkelige ting, som tallkoder, synkroniteter via tall, bevegelse i sidesynet, og at intuisjonen har advart meg og hatt rett utallige ganger. 

Anonymkode: 43db9...04b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

De som ikke har hatt en oppvåkning vil jo naturligvis være skeptiske, men om de ikke klarer å respektere ønsket ditt i denne tråden, så er mitt råd at vi alle ignorerer slike svar og holder fokus  på temaet. 

Anonymkode: 43db9...04b

God idé☺️

Anonymkode: 866a6...0af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har ikke hørt om dette før, så er nysgjerrig på hva "åndelig oppvåkning" er?

Anonymkode: 16119...a74

Det er litt vanskelig å forklare på en kort og grei måte, men jeg anbefaler å følge Divinefeminine7777 på Instagram, hun oppdaterer ofte om hva som skjer i forhold til dette. Om du scroller litt nedover der, så får du kanskje en idé? Du kan også google «åndelig oppvåkning«/ «spiritual awakening», så finner du mye info😊

Anonymkode: 866a6...0af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har ikke opplevd de geometriske figurene, men har både lest og sett andre fortelle om det. Har du sjekket på TikTok og Reddit? 

Har dog opplevd andre merkelige ting, som tallkoder, synkroniteter via tall, bevegelse i sidesynet, og at intuisjonen har advart meg og hatt rett utallige ganger. 

Anonymkode: 43db9...04b

Jeg har ikke sjekket på tiktok og Reddit, men det kan jeg gjøre😊 Tallkoder og synkroniserer er det mange som opplever. Bevegelser i sidesynet var interessant? Ser du noe konkret? Noen spesifikke farger? Jeg ser ofte blå lysglimt, har sjekket synet flere ganger, og alt er bra. Leste at blå lysglimt kunne være åndelige hjelpere som viser seg og prøver å få kontakt😊

Anonymkode: 866a6...0af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har ikke sjekket på tiktok og Reddit, men det kan jeg gjøre😊 Tallkoder og synkroniserer er det mange som opplever. Bevegelser i sidesynet var interessant? Ser du noe konkret? Noen spesifikke farger? Jeg ser ofte blå lysglimt, har sjekket synet flere ganger, og alt er bra. Leste at blå lysglimt kunne være åndelige hjelpere som viser seg og prøver å få kontakt😊

Anonymkode: 866a6...0af

* synkroniteter, skulle det stå😄

Anonymkode: 866a6...0af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan Google «lucid dreaming spiritual awakening» eller «angel numbers spiritual awakening».

Anonymkode: 0ac90...68c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Du kan Google «lucid dreaming spiritual awakening» eller «angel numbers spiritual awakening».

Anonymkode: 0ac90...68c

Takk, jeg prøvde å google det nå, men syns ikke det virker helt som det samme (men har opplevd det som beskrives som lucid dreaming mange ganger). Men jeg prøvde å google «geometriske formler og åndelig oppvåkning», og fant denne siden, hvor jeg ser at geometriske formler såvidt er nevnt under punkt 8, 8.linje. Her var det mye interessant!

https://www.diamantlyset.com/414762618

Anonymkode: 866a6...0af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette bør dere være forsiktig med. Lett å påkalle åndsmakter med sånn eksperimentering dere ikke ønsker. Jeg snakker om demoner. Dropp det,mitt råd. 

Anonymkode: a9147...3cb

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette bør dere være forsiktig med. Lett å påkalle åndsmakter med sånn eksperimentering dere ikke ønsker. Jeg snakker om demoner. Dropp det,mitt råd. 

Anonymkode: a9147...3cb

Det går fint an å beskytte seg mot dette. Er fullstendig klar over at de eksisterer, og de som er mest utsatt er vel strengt tatt ikke de som har våknet opp og i tillegg lever etter Gud og Jesus sine prinsipper (ikke dogmatisk Kristendom altså). 

Anonymkode: 43db9...04b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Google hypnagogia og hypnopompia 

Har opplevd dette mange ganger selv, og sett både matematikk og andre ting, flydd ut av kroppen osv. Veldig interessant fenomen! 

Anonymkode: 24a7b...ea7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Google hypnagogia og hypnopompia 

Har opplevd dette mange ganger selv, og sett både matematikk og andre ting, flydd ut av kroppen osv. Veldig interessant fenomen! 

Anonymkode: 24a7b...ea7

Takk for tips! Dette skal jeg google og lese om😊 Så interessant å høre om hva du har opplevd! Hva mener du med «flydd ut av kroppen»?  Mener du at sjelen har forlatt kroppen et øyeblikk? Fortell gjerne mer om hva du har opplevd, hvis du vil? Jeg syns dette er så interessant! 

Anonymkode: 866a6...0af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror vi alle er ‘programmert’ til å kunne ha unike erfaringer. Svært mange f.eks. Nobelpris-vinnere har fått ‘downloadet’ akkurat det de har trengt. F eks Madam Curie. Og mange som skriver bøker skriver tekster ‘som ramler ned’. Det gjelder musikk også (Mozart, Beethoven f eks). De flinkeste matematikerne har ikke lært det på skolen, men ‘sett’ løsningen. Selv har jeg opplevd mye synkroniteter i livet mitt både på dagtid og i drøm. Drømte bla løsningen på noe ifb relativitetsteori, googlet da jeg sto opp, og det var en NASA astronaut som hadde den samme teorien😊, men den er pt ikke mulig å teste ut vitenskapelig.  Ta frem penn og papir og skrible ned de neste gangene du ser det. 

  • Liker 3
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.3.2023 den 0.29):

Takk for tips! Dette skal jeg google og lese om😊 Så interessant å høre om hva du har opplevd! Hva mener du med «flydd ut av kroppen»?  Mener du at sjelen har forlatt kroppen et øyeblikk? Fortell gjerne mer om hva du har opplevd, hvis du vil? Jeg syns dette er så interessant! 

Anonymkode: 866a6...0af

Ja, jeg har siden jeg var liten opplevd at bevisstheten idet jeg er i ferd med å sovne forskyver seg ut av kroppen, sånn jeg opplever det. Noen ganger er det som om tiden går saktere og saktere og nesten stopper imens jeg ser ned på meg selv, eller jeg kan sveve over meg selv som en slags kilende, lett "energi" og se meg selv sove og puste veldig dype, lange åndedrag. Blir veldig redd når det skjer, for jeg opplever det som om det er ekte, så jeg blir redd for at jeg skal miste kroppen min om jeg gir helt slipp, så da drar jeg meg selv tilbake til kroppen. Litt vanskelig å forklare for andre 😅 

Jeg har også opplevd å se matematikk/fysikk som har vist seg å stemme. Har du noe interesse av matematikk i våken tilstand? Pleier du å lese om universet f.eks? Husker du hvordan de geometriske formene så ut, og tallene? De du skriver om i HI

Anonymkode: 24a7b...ea7

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Humas skrev (På 30.3.2023 den 12.51):

Jeg tror vi alle er ‘programmert’ til å kunne ha unike erfaringer. Svært mange f.eks. Nobelpris-vinnere har fått ‘downloadet’ akkurat det de har trengt. F eks Madam Curie. Og mange som skriver bøker skriver tekster ‘som ramler ned’. Det gjelder musikk også (Mozart, Beethoven f eks). De flinkeste matematikerne har ikke lært det på skolen, men ‘sett’ løsningen. Selv har jeg opplevd mye synkroniteter i livet mitt både på dagtid og i drøm. Drømte bla løsningen på noe ifb relativitetsteori, googlet da jeg sto opp, og det var en NASA astronaut som hadde den samme teorien😊, men den er pt ikke mulig å teste ut vitenskapelig.  Ta frem penn og papir og skrible ned de neste gangene du ser det. 

Husker du navnet på astronauten, eller vil du dele hvilken teori det er snakk om? Jeg er ganske interessert i fysikk selv og har opplevd noe lignende selv. 

Anonymkode: 24a7b...ea7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Husker du navnet på astronauten, eller vil du dele hvilken teori det er snakk om? Jeg er ganske interessert i fysikk selv og har opplevd noe lignende selv. 

Anonymkode: 24a7b...ea7

Har ikke notert det ned, men handler om gravitasjonskraft. noe som ikke har vekt har ikke begrensninger mht tid, på en måte; uten tyngdekraft trenger ikke tid å eksistere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke svare på spm ditt, men matematisk kan universet vises i geometriske figurer. 

Sjekk Robert Edward Grant, f.eks

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.3.2023 den 23.49):

Har ikke hørt om dette før, så er nysgjerrig på hva "åndelig oppvåkning" er?

Anonymkode: 16119...a74

Jeg også. Vil vite mer. 

Anonymkode: 00651...f0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...