Gå til innhold

lous lille gledesbok

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Ja,det med den babyen var bare helt villt. Dama hadde gått på pillen hele tida,og vi vet jo alle at den ikke alltid er 100% trygg (her nevner vi ingen personer,nei...  )

Nei det er jammen bra altså.....kremt, host, hark :ler::ler::ler::ler:

Men sånne p-pille unger blir ganske greie da................................. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:kyss: til alle sammen!

Jepp,nå har jeg altså vært og prøvd kjoler! Fikk ikke tid til å prøve flere enn tre,og av dem var det bare en jeg likte,og det også bare sånn passe. Drømmekjolen er altså fortsatt et stykke unna! Det ironiske er dog at den kjolen jeg likte best var i den stilen som er så "in" nå -uten stropper,og med omslag. :sjenert:

Men jeg er gaaanske sikker på at det ikke blir den,altså! En annen ting som var veldig absurd,var underskjørtet.to runde ståltrådringer holdt det ut i en konstant "strutt",og det føltes ganske på trynet. :ler:

Jajajaja,Eva Brud neste,tror jeg. :ler:

Men nå er søsterfrø på besøk,og vi skal lage taco.

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kyss:

Heldiggrisen som prøver brudekjoler (selv om det er ganske tungt synes jeg, jeg prøvde x antall kjoler i nesten 6 timer på den ene salongen!)

..Lurer på om jeg skal finne kjolen min i skapet, jeg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: heihei,alle sammen! :klem:

Og en ekstra klem til Evelina som jeg ikke har "snakka med" på leeeenge... :sjenert:

Var kjekt,men ganske styrete med de kjolene,ja.Maaaaasse tøy,og så det artige underskjørtet som jeg følte jeg satt fast i på en artig måte. Hihi,omtrent som å ha en oljetønne rundt livet.

Noe annet feeeestlig var jo å oppdage at jeg dro 2-3 str større i brudekjole enn i alt annet tøy....men kanskje det er sånn det er? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*puh* Nå ble jeg faktisk ganske lettet. Så for meg hvordan jeg uten å vite det bare hadde smelta,flytt utover jordens overflate og blitt størrelse hipposaur. :ler:

Hildegard sier det at brudekjoler er små på str.tror hun er for at kjoleprodusentene vil roe ned gale bridezillaer. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: nå er det jammen såååå lenge siden jeg giftet meg at jeg har glemt (eller fortrengt) at jeg måtte opp i kjole str :ler::ler:

tenker du var skjønn i alt du prøvde jeg vennen - alt kler jo den smukke vet du ;)

Her har vi hatt over 26 grader i dag - det er jo rett før vi må finne fram sommertøyet igjen jo.

Ha en super kveld søtnos :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: hei,Chaaarmis!

Tenker du ikke måtte opp i noe som helst,du.Du er jo nett som en dukke. :klem:

Lang og tung jobbedag. Jeg hadde skikkelig mareritt i går,og var fullstendig utslått da jeg våknet i morges.Skikkelig slit å komme seg ignagn med dagen. Heldigvis var det lite folk der i dag,så jeg fikk tid til å "finne meg sjæl".

Men nå er det helg! :hoppe:

I morra har jeg tenkt meg en tur til Eva Brud på Heimdal,for der starter salget i morra,og det er drop-in. Sikkert en zillion håpefulle der,men jeg er jo bare der for å kikke,jeg da.Jeg gir det en sjangse,jaffal, og så Flamingosalongen,og hvis ikke noe drømmekjole er å se etter dèt,så tror jeg at jeg kontakter en sydame jeg har fått tips om i Oslo (www.goddess.no) . Hun skal være veldig flink,og utrolig hyggelig.

Men nå skal jeg slappe litt av med min nyeste "hjernedøde" bok: "Djevel i Prada" :sjarmor:

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God helg, Svimle og Evelina! :klem:

Takk for at du sa fra om boka til Sunnis,Evelina,jeg har LETT etter den... :klem:

Nå er jeg på vei ut på joggetur! Pass dere,fleskeceller,her kommer trim i høyt tempo! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sunnis Meius,jeg finner ikke boka di :klø: . Er den borte?  :grine:

Den er borte ja. Kommer nok en ny etterhvert.

Vet du forresten at Hanne Hukkelberg hadde konsert på Blæst den 14.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er borte ja. Kommer nok en ny etterhvert.

Vet du forresten at Hanne Hukkelberg hadde konsert på Blæst den 14.?

Bra at det kommer ny bok! :tommel:

Konsert her? Den 14? :overrasket::grine: Hva jeg går glipp av!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...