Gå til innhold

lous lille gledesbok

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Av og til skjer merksnodige ting....

Som i dag da jeg var på jobb,og plutselig fikk melding fra en venninne om at hun hadde blitt tante til en liten jente. Ingen visste om det på forhånd,ikke engang foreldrene til ungen. Det er helt absurd,og klarte nesten ikke å la være å humre,men for en fantastisk overraskelse,da! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ååååå ja den filmen fikk fram tårene hos meg også gitt! En skjønn film synes jeg!

Ellers var det jo utrolig å lese om de som hadde fått baby da :overrasket: for en suprise det måtte være :Nikke:

Du får kose deg med kaffebesøket da vennen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: hei,Charmis!

Ja,jeg snufsa og grein godt av den filmen,jaffal. Og hadde jeg vært en glad singel sak,så hadde jeg sikkert blitt ganske betatt av han dirigentmannen,for det var akkurat den typen der jeg likte i mine yngre og ustyrlige dager. :ler:

Ja,det med den babyen var bare helt villt. Dama hadde gått på pillen hele tida,og vi vet jo alle at den ikke alltid er 100% trygg (her nevner vi ingen personer,nei... :sjenert: ),men at hun klarte å ikke merke noe særlig i 9 mnd høres ganske villt ut. Men de nybakte og familien deres var veldig lykkelige,ihvertfall. :)

Nå har vi spist pølser med potetmos og "spætti" som O har laget,og nå bare venter jeg på at fordøyelsen skal gå sin gang sånn at jeg kommer meg ut på joggings.

Tror forresten det er en idè å skrive opp hva jeg skal gjøre utover,sånn at jeg inngår en bindende avtale med meg sjøl.

Trimmings

mandag: joggings

tirsdag: lang tur med Pinny

onsdag: joggings

torsdag: tur med Pinny+ sykling

fredag: joggings

lørdag: fri

søndag: tur med Pinny i Estenstadmarka/joggings

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei,Svimlejenta. :klem:

Føler meg utrooolig tøff når jeg har vært på en sånn løperunde. Nå har jeg hatt pause i etpar måneder også,og da merker man det utrolig godt når man skal på'n igjen. Jeg var sikkert blålilla i trynet da jeg løp på søndag,men dag gikk det mye bedre. :danse: <-----digge meg selv. Har nemlig bestemt meg for å bli kvitt Buddhamagen min-den er mitt absolutt største kompleks. Beina mine er ganske fine,men så ser jeg ut som en artig ert på midten. :ler: Nå skal Buddha bort! :hoppe:

Må forresten omorganisere trimmeopplegget for denne uka allerede nå-på onsdag blir det visst drittvær,og i tillegg skal jeg på bokmøte den kvelden.Så da blir det:

Trimmings

mandag: joggings

tirsdag: lang tur med Pinny

onsdag: gå tur med Pinny

torsdag: jogging

fredag: gå tur med Pinny/sykle

lørdag: fri

søndag: tur med Pinny i Estenstadmarka/joggings

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fridag! :hoppe:

Sov lenge,tok en god dusj,og nå har jeg mumsa i meg frokosten.Fint vær er det også,så denne dagen begynner bra. Skal kose meg med Pinny,gå tur,gjøre litt småhusarbeid,lese litt og ha det langsomt. I kveld er det bokmøte igjen.

Eeeh...skrive mer seinere... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uuuuuh,skummelt! Nå skal vi ha en samtale om barn og alt hva det medfører. ¨å mye skummelt som skjer i livet mitt for tida! :redd: Men man kan jo ikke bare sitte på gjerdet og vente på at det skal bli riktig tid for alt mulig,kan man vel?For da er det godt mulig at den riktige tiden aldri kommer. Og livet er jo noe som skjer hele tiden,ikke noe som dukker opp om etpar år "når det passer bedre", ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uuuuuh,skummelt! Nå skal vi ha en samtale om barn og alt hva det medfører. ¨å mye skummelt som skjer i livet mitt for tida! :redd:

:hoppe: Det er kjempespennende da!! Men skummelt, det forstår jeg. Er jo en tid for sånne store avgjørelser i livet mitt også for tida og jammen er det ekkelt. Men innmari morro også da såklart, at man endelig er på det stadiet man har tenkt på som så laaaangt fram.

Og livet er jo noe som skjer hele tiden,ikke noe som dukker opp om etpar år "når det passer bedre", ikke sant?

Der sier du noe viktig, altså. Noen ganger føles det som livet bare består i venting til noe "der framme" istedet for å leve her og nå. Og det vil jo aldri passe 100%, som har blitt sagt flere ganger før her inne.

Håper samtalen ble god :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg skal sette meg i lomma di når du går tur og er på joggings, jeg, for da kan jeg si at jeg har vært med på gåtur/joggetur :sjarmor:

Spennende med slike samtaler, da! Vi hadde en slik for et par uker siden :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Velkommen til å sitte i lomma,Svimle! :klem:

Nå skal jeg ikke skrive et kvakk om de dype tingene,men bare balejable ivei. Er helt gassballong i hodet etter en lang jobbedag og haugevis med kvasismil,så nå skal jeg bare slappe av før jeg skal på bokmøte...igjen...

Var og hentet meg pakke med lekre høstklær,og nå er jeg så fornøyd,atte. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var dagens bokmøte overstått....bare to igjen,nå. :sjarmor:

I tillegg var jeg innom Platekompaniet og slo kloa i den siste cden til Hanne Hukkelberg og Susanna and The Magic Orchestra, så jeg er godt fornøyd med dagen. :hoppe:

I morra er det altså kjoleprøving for første gang. :sjenert:

Må si jeg gruer meg litt,jeg altså. Skrekkforestillingen er at de "desverre ikke har noe i min størrelse", at jeg blir seende ut som en skvapsete fleskeburger eller en vattdott i det de har som passer og at det hele skal bli alldeles skrekkelig... :sjenert:

*her er det mye oppblåst selvtillit ute og går*

Håper det blir bedre enn jeg frykter. Koselig at søsterfrøet har funnet tid til å bli med også,så kan vi sløve litt sammen i byen etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også tror at det vil bli en positiv opplevelse med kjoleprøvingen. Ingentingå bekymre seg for :) . Ikke er jeg det minste misunnelig heller, altså :sjenert:(i prinsippet kan jeg jo bare feie innom en salong og prøve kjoler akkurat når jeg vil, men riktig så skrudd er jeg ikke riktig enda ;) )

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...