Gå til innhold

lous lille gledesbok

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Usj! Russiskprinsessejakken var for stor, og frakinakjolen litt stram under armene. Men ellers var den ganske fin. Dinslep-sydamen min skal se på kjolen, og jakken sender jeg tilbake.

Ellers en drittdag på jobb. Vil ny jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillelou

Så frekt at russiskprinsessejakken var for stor! Bytter du i mindre størrelse,eller driter du i den? Håper Din Slep kan gjøre noe med kjolen. :)

Jeg har fått lyst på høye Doc Martens igjen. :sjenert:

Og så er jeg forspist på pizza og har til og med stappa et kakestykke ned i posen. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Gudd idè. :sjarmor:

Her skjer det fint lite. Har hatt besøk av ei venninne og vi har pakka en del av flyttelasset hennes i stasjonsvogn,spist sjokoladekake,og sendt ho avgårde.

Og blitt enige om å begynne å dytte svigerfrøet litt krraftigere i retning leilighetskjøp. Hun begynte å snakke om å ordne den grusomme kjellerstua i dag,og da ble jeg redd... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

hei,Svimle. :klem:

Glimrende pseudonym,det er sant,det. Tror vel aldri Lars kommer til å reagere,vel? ;)

Har en litt vond dag i dag. I går havnet jeg oppi en vond diskusjon med søstra mi ang. vår felles fars 60årsdag som er i april. Det viser seg at hun og en av brødrene mine har begynt å planlegge å sende foreldrene mine på tur til en eller annen europeisk storby,evt. til et spansk slott. Vel, jeg har alltid hatt et elendig forhold til min far,han har aldri kunnet snakke med meg,aldri støttet meg eller hjulpet meg eller vist at han syntes jeg gjorde det bra på noe som helst sett og vis,og nå begynner søstra mi å snakek om at vi skal legge tusenvis av kroner hver i en gave til han. Det er som å pirke direkte i et åpent sår. :grine:

Har skikkelig vondt i magen og føler meg elldeles elendig. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Det det bunner ut i er vel at jeg ikke helt vet om jeg er villig til å legge en liten formue i gave til noen som var med på å gjøre barndommen og ungdomstida mi til et sant helsike.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke han vil reagere i det hele tatt, jeg, den godeste Lars Saabye Christensen ;)

Uff, slike familieting er så utrolig vonde!! :klem: :klem:

Har hatt mye prolem med svigerfamilien min, men nå har det vært rolig og stabilt en stund..

Nå er det venninnetrøbbel som gnager hos meg.

Slike følelesting er så forbaska vonde :sur: Skulle ikke vært lov at det skal gjøre vondt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:klem: Ja,det er leit og tøft med familieting som ikke er som de skal.Men håper det løser seg på et vis. Håper det ordner seg fort for deg også. :klem:

Nå har jeg forresten bestilt time for kjoleprøving,liksom for å jage noe negativt ut med noe positivt. Torsdag i neste uke,klokka halv tre skal jeg bade i tyll og sateng! :hoppe:

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:  Ja,det er leit og tøft med familieting som ikke er som de skal.Men håper det løser seg på et vis. Håper det ordner seg fort for deg også. :klem:

Nå har jeg forresten bestilt time for kjoleprøving,liksom for å jage noe negativt ut med noe positivt. Torsdag i neste uke,klokka halv tre skal jeg bade i tyll og sateng! :hoppe:

Så gøy!! :hoppe:

Er kjempegøy å prøve kjoler, men det er faktisk slitsomt også. Da jeg var første gangen på salongen hvor jeg kjøpte kjolen min, prøvde jeg kjoler i nesten 6 timer!! Jeg var totalt skutt! Men guri så gøy det var, artig minne å ha i etterkant. Men frustrasjonen var til tider stor før jeg bestemte meg for kjole, for jeg ville ha ALLE! :sjenert:

Var utrolig god service i salongen jeg var, fikk servert mineralvann innimellom slagene, og damene var utrolig flinke til å finne kjoler som jeg kledte. Og de var veldig flinke til å faktisk få meg til å prøve kjoler jeg trodde jeg ikke likte (helt til de kom på meg...).

Så masse lykke til og koooos deg!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Ja,jeg gleder meg...:hjerte: Selv om det ikke ser ut som det passer for noen å bli med akkurat da.Jeg får kose meg så mye jeg kan for egen maskin. :sjarmor:

Hørtes ut som du hadde en fantastisk prøving ihvertfall, Svimle! :)

Nå er jeg tilbake fra byen- har vært og snakka med en fyr som kunne hjelpe meg å sortere tankene litt.Var helt gåen,og totalt ute av stand til å være på jobb,desverre. Får se hvordan det blir på mandag, for fortsatt kjennes det ut som om jeg har ei gigasvær blykule liggende i magen. Ekkelt. :sjenert:

Synd at det skal være så vanskelig med sånne familiegreier. Akkurat nå har jeg bare lyst til å avlyse hele familiefesten og ta med meg O og forloverne og reise bort for oss selv. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den blyklumpen er skikkelig ekkel. Vi hadde så mye styr med svigerfamilien i forkant av bryllupet at det var et sant hel****. Det toppet seg etter jul, det rant over for mannen min og ga beskjed om at han måtte ha tenkepause på om de i det hele tatt var velkommen i bryllupet og om de skulle bli invitert. Var helt forferdelig, og der satt jeg og fikk masse skyld og dårlig samvittighet... Innvikla greie, har skrevet noe om det i bryllupsdagboken (en eller annen plass i de ørten sidene), så jeg orker ikke å rippe opp i det her.

Det er forferdelig vondt alt slikt, for en vil jo at familien skal være det nærmeste og dine støttespillere.

Men det løste seg til slutt for vår del, og vi hadde en fin dag.

100 x :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei godjenta mi :klem:

åååå så lei meg jeg blir når jeg leser om de familie greiene. Og gjett om jeg kjenner meg igjen. Hos meg var det min stefar som laget et helv..... opp gjennom hele barndommen. Tenk at et menneske kan ødelegge så mye for andre.Og jeg har ingen kontakt med han lengre heldigvis. Men tro meg hadde jeg fremdeles hatt det så hadde han ikke fått så mye som en tørr kjeks engang når han fylte 60 :twisted:

Før bare fant jeg meg i alt mulig, men det er det definitivt helt slutt på. Og etter det har jeg fått det så mye bedre med meg selv. orker ikke å gjøre ting som jeg helt synes er feil bare for å glede eller gjøre det som andre synes er riktig!

Så mitt råd til deg er at selv om dine søsken blir sure eller noe for at du ikke vil gi han en slik flott gave så får de heller være det.Hadde jeg vært deg hadde jeg IKKE spleiset på noe slikt.

Men du søte venn må jo gjøre det som føles rett for deg. Skjønner jo at det er vanskelig!

Lykke til med prøving av kjoler, gjett om jeg hadde syntes det var toppers å være med deg da!

Stor klem fra Charmisen :klem:

PS: ikke bli redd om det kommer noe ut av dataen din - det er bare jeg som har krøpet igjennom for å gi deg en kjempeklem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PS: ikke bli redd om det kommer noe ut av dataen din - det er bare jeg som har krøpet igjennom for å gi deg en kjempeklem ;)

Jeg krøp igrunn etter jeg ;) . Leit å høre om familetrøbbel og blyklump i magen. Jeg har vært utrolig heldig og hatt lite sånne problemer, så jeg skal ikke late som jeg forstår. Men gode :klem: 'er skal du få.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem:

Masse klemmer til dere alle sammen. :)

Føler meg litt bedre i dag enn i går,men all energien og viljen til å gjøre noe hjemme er helt i dass. Søte O skal lage middag,og det blir deilig.Så skal jeg tenne noen lys,og så skal vi mure oss inne for kvelden.Det er nemlig skikkelig surt møkkvær ute. Har noen morsomme badkataloger vi må bla gjennom også. Har utrolig lyst på et badekar fra Svedberg,og det er det største karet på denne siden ,men det er nokså dyrt,og fryktelig upraktisk som dusjekar,så det blir nok med drømmen. :ler:

Nå kommer søsterfrøet på besøk. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baderomskataloger er morsomme, og det karet er kjempefint. Har siklet på det i flere innredningsblader, men....med et bad på størrelse med et avansert bøttekott så sier det seg selv at det er uaktuelt.

Men bare vent til jeg vinner i Lotto eller gifter meg med en milliardær eller noe sånt :sjarmor: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest lillelou

Hallo,små høns og dere andre. :klem:

Nå er jeg ferdig på jobb,og sløver litt før jeg skal avgårde på bokmøte i kveld. Aschehoug presenterer sine nyheter og serverer middag til grådige små bokhandlere. :ler:

Bøker får vi også. :ler:

Drit...egentlig har jeg mest lyst til å ta på kosedress,men det går vel ikke helt,tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:sjarmor: god morgen

Bokmøtet i går var bra,men litt i lengste laget. Kom en del forfattere,som Toril Brekke, Kjetil Andrè Aamodt (!) og han som har skrevet bøkene om Pitbull-Terje (supermorsomme bøker,og en forfatter som leste virkelig bra,jeg lo og lo...) og en filosof som het Einar Øverenget eller noe lignende. God mat, satt sammen med noen knusktørre bibliotekarer som bittert satt og diskuterte lønnen sin, og jeg gleder meg allerede til neste bokmøte (på tirsdag). Da et det Gyldendal sin tur,og har vi maks uflaks,så dukker vel Ari Behn opp... :ler:

Etterpå stakk jeg innom Platekompaniet og kjøpte med meg Maria Solheims siste cd,men har ikke fått hørt på den ennnå-en eller annen ledning er løs bak på stereoanlegget,og jeg får ikke til å fikse den. Bittert. :sur:

Ellers er jeg fortsatt ikke i vater,men det hjelper å spise rug-sprø og lese tomhjernede ukeblader. Costume passer bra på dager som denne. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...