Gå til innhold

lous lille gledesbok

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Gjest lillelou

Haha,masse liv,jo! :hoppe:

Klem til alle sammen; :klem::klem::klem:

Og en ekstra en til Charmisen,som ikke har vært her på aaaaaaalt for lenge: :klem::kyss:

Fårikålen ble deilig,om jeg skal si det selv,og ja, det lukter fantastisk. Kunne også fint klart meg med bare kålen og poteter og saus,for det er fantisk det jeg syns er det beste med hele greia. Og så liker jeg ihjelkokte pepperkorn,da. :sjenert:

Utrolig fine ord om det å ha barn fra deg,Charmis, nå fikk jeg ihvertfall ikke mindre lyst på det. :hjerte:

:babysmokk:

Og du,Sunnis,for en fantastisk liste med linker...jeg kommer til å bruke neste uke til å kose meg med dem,tror jeg. :klem:

Nå har jeg og Pinny vært og gått lang tur! Vi gikk over Angelltrøa,gjennom Granåslia og kom ned ved fengselet.Så gikk vi langs det,og kom til Brundalen,før vi endte opp på Jakobsli,hvor søsterfrøet bor.Var og prata og lekte litt med henne før vi gikk hjem igjen. En BRA tur. :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og du,Sunnis,for en fantastisk liste med linker...jeg kommer til å bruke neste uke til å kose meg med dem,tror jeg.  :klem:

og jeg kommer til å kjempe hardt hele neste uke for IKKE å gå inn på dem :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig rart det der med baby-syke. Jeg tror heller ikke at "riktig tid" finnes, men så lenge begge ønsker det så går det seg vel stort sett til. Og så tar det jo gjerne litt til fra man bestemmer seg til det skjer noe, og da får man også tid til å fordøye det hele litt. Jeg har hatt et par mindre panikk-anfall etter at jeg ble gravid også, jeg da, men jeg kjenner at jeg blir mer og mer klar for at nurket skal komme ut og gjøre meg til mamma! :overrasket:

Interessen for baby-tøy og -utstyr, derimot, merker jeg slett ikke noe til. Tror jeg mangler et gen der, mamma og søster og alle andre er jo mer gira på det enn meg.

Jeg blir sulten hver gang jeg er i boka di om dagen! Fårikål er nam-nam-nam! Vi har tradisjon for stor fårikålfest med hele vennegjengen, men det er nesten en måned til enda! Hvordan skal jeg klare å holde meg så lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babysyk? Det kan være en veldig irriterende sykdom altså :overrasket:

Jeg VIL ikke være babysyk! Nei! NEI! :sur:

Skal lese med lukkede øyne når jeg er innom deg, jeg :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

:vinke: helleu,gøøørls. :sjarmor::klem:

Ja,sånn der babysyke er merkelige greier,gitt. Før likte jeg ikke babyer noe spesielt,syns de var søte og alt det der ,men fikk på ingen måte dånedimpen av bollekinn og siklete små smil. Har alltid hatt mer sansen for de som er fra 5 og oppover,egentlig. :sjenert:

Men plutselig falt O ned fra oven,og så etter noen deilige år sammen,merker jeg tiltakende skrangling. :sjenert:

Vel, nok om det....

Har vært en helt grei dag. Okei på jobb,og så har søsterfrø vært innom. O jobber overtid,så jeg spiser alene i dag.Det blir fort brødskiver av sånt. Dakar O som har så mye å gjøre på jobben.

Pinny er turbostrikk som vanlig,men jeg har i det minste fått brettet sammen et LASS med klær. Flink lou! :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen :klem:

Måtte le da jeg leste det over for jeg kjente meg litt igjen da.

Jeg har nemmelig aldri hatt lyst på barn jeg, og sa helt fra jeg var liten jente at jeg aldri skulle ha noen. Begynte å innstille meg helt på å leve uten barn, og syntes egentlig det var en ideell situasjon.

MEN , så traff jeg mannen i mitt liv da, og av en eller annen merkelig grunn begynte det nesten å skrangle i eggstokkene :overrasket::ler::ler: Jeg hadde plutselig mer enn noe annet i hele verden lyst på et lite barn. Merkelig det der. Kanskje er det slik det er når man treffer en man føler man alltid vil være sammen med?

ikke vet jeg, men barn ble det iallefall.Og mannen er fremdeles mannen i mitt liv :hjerte: Gjett om jeg føler meg heldig?

Og vet du hva, tro det eller ei altså, men jeg drømte faktisk i natt at du fikk en liten jente med de nydeligste røde krøllene :hjerter: Jeg var nesten litt skuffet når jeg våknet og forsto at jeg hadde drømt.

kanskje jeg er sanndrømt vennen???????

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

*hoppe rundt for å holde meg sjøl våken noen min* :danse:

Nå sitter O og svigerfrøet og spiser fårikålrester. Jeg spiste meg så tappmett i går at jeg ikke orker mer,jeg. Men om en ukes tid er jeg sikkert klar for fårikål igjen. :sjenert:

Derimot er jeg klar for.....eh....det vet jeg ikke helt. Lange rødvinskvelder,og nesten HØST,tror jeg. Jeg elsker gufsete kvelder med pledd rundt beina og et glass rødvin eller en kopp te i handa. Gide filmer,gode bøker,gode samtaler....lys i alle lysestakene....*drømme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derimot er jeg klar for.....eh....det vet jeg ikke helt. Lange rødvinskvelder,og nesten HØST,tror jeg. Jeg elsker gufsete kvelder med pledd rundt beina og et glass rødvin eller en kopp te i handa. Gide filmer,gode bøker,gode samtaler....lys i alle lysestakene....*drømme*

Der beskrev du akkurat hvorfor høsten er min favoritt-årstid. :)

Blir dere lei av fårikålrester, er det bare å sende dem sørover ;) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Måtte le da jeg leste det over for jeg kjente meg litt igjen da.

Jeg har nemmelig aldri hatt lyst på barn jeg, og sa helt fra jeg var liten jente at jeg aldri skulle ha noen. Begynte å innstille meg helt på å leve uten barn, og syntes egentlig det var en ideell situasjon.

MEN , så traff jeg mannen i mitt liv da, og av en eller annen merkelig grunn begynte det nesten å skrangle i eggstokkene  :overrasket:  :ler:  :ler: Jeg hadde plutselig mer enn noe annet i hele verden lyst på et lite barn. Merkelig det der. Kanskje er det slik det er når man treffer en man føler man alltid vil være sammen med?

ikke vet jeg, men barn ble det iallefall.Og mannen er fremdeles mannen i mitt liv :hjerte: Gjett om jeg føler meg heldig?

Og vet du hva, tro det eller ei altså, men jeg drømte faktisk i natt at du fikk en liten jente med de nydeligste røde krøllene :hjerter: Jeg var nesten litt skuffet når jeg våknet og forsto at jeg hadde drømt.

kanskje jeg er sanndrømt vennen???????

:sjarmor:

For en herlig drøm! :hjerte: Håper du klemmer til og er sanndrømt.

:hoppe:

Nå er jeg skikkelig rosintrøtt,så jeg skal skrive lengre og bedre i morgen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEN , så traff jeg mannen i mitt liv da, og av en eller annen merkelig grunn begynte det nesten å skrangle i eggstokkene  :overrasket:  :sjarmor:

Eh, Charmina, du er ikke meg, vel? Jeg kunne skrevet akkurat det samme! :overrasket:

Høst er deilig! Jeg liker både de ruskete regn og vind og tedrikke-dagene og de klare, flotte, friske høstdagene med nydelige farger ute. Blir nok bra framover, selv om jeg ikke får drikke rødvin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Det er godt det er flere sånne som meg som ikke har vært babygale helt siden de var små. :sjenert:

:klem: til dere begge to.

Ja,høsten er en deilig årstid, og det er vel knapt noe som er vakrere enn en strålende frisk høstdag.Alldeles herlig,jeg gleder meg! :) Selv om jeg ikke er noe glad i den årstiden som kommer etter høsten,da.Har aldri vært noe glad i vinteren-det hadde holdt med èn uke før,og èn uke etter jul for meg. Men Pinny er jo helt tussete etter snø,så jeg får vel unne henne litt vinter.Går lettere med vinteren for meg også med en sånn snøtulling i huset. :ler:

Har jobbet,og etter at jeg kom hjem har jeg gjort en del husarbeid. Venter på søsterfrø som kommer på middag,for O jobber overtid igjen.Kos med selskap,da.

Og så fikk jeg pakke i posten! Abonnementsgaven fra Costume (vervet meg egentlig mest for den,og har avsluttet abonnementet nå :sjenert: ) en rød stor portemonè i rødfarget åleskinn med blått fòr med hvite prikker fra Becksøndergaard. Kjempefin,og så hadde jeg akutt behov for ny pengebok. ;)

Og så fikk jeg kort fra Hildegard. Godt hun har tid til å sende kort imellom all :humpe::kline: . :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Eh, Charmina, du er ikke meg, vel? Jeg kunne skrevet akkurat det samme!  :overrasket:

Høst er deilig! Jeg liker både de ruskete regn og vind og tedrikke-dagene og de klare, flotte, friske høstdagene med nydelige farger ute. Blir nok bra framover, selv om jeg ikke får drikke rødvin.

:ler::ler: to sjeler og en tanke med andre ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker heller ikke det som kommer etter høsten vennen.Men som deg unner jeg favorittpelsen min masse snø da.

Håper du har hatt en fin dag i dag sweety :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:klem: Hei,kjære Charmis.

Jeg har hatt en fin dag på jobb.Men den ble lang,for jeg stod der alene hele dagen (med unntak av en del kunder,da), og nå er jeg skikkelig sliten. :Gjesp:

Etter jobb dro jeg til byen,fordi jeg hadde et ærend jeg ikke kunne utsette,og for å møte O. Stakk innom Cubus,prøvde en rutete (!) trenchcoatsak som jeg likte,men som ikke var den samme etter 5 prøvinger.Stakk på Fretex og fant en søøøøøt,knallrød kåpe fra 60tallet som jeg kjøpte i stedet. Trengte jakke,sparte 250 kr,og gjorde en god gjerning samtidig (når man ser bort fra homofilisynet deres,da,men jeg mener de fortjener pengene uansett) og så kjøpte jeg 1 kg plommer og gikk og møtte O. Ikke noe spennende etter det,bare tvtitting og Pinnyturing. Mandag begynner Supertrimhøsten,så jeg får sløve de dagene jeg har igjen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at supertrimhøsten din starter først på mandag, for jeg har ikke kommet i gang jeg heller. Får kanskje henge meg på supertrimhøst-starten din jeg da!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...