Gjest lillelou Skrevet 24. august 2006 #1801 Del Skrevet 24. august 2006 Her er hun som skal jobbe kveldsvakt på bokhandel. Gleder hun seg? Neppe! Perioden fra 1800-2000 pleier å være vanvittig kjedelig.Men det går vel.Alt går. Ellers: Nydelig vær,og en hund som stikker halve kroppen ned i søppelposen for å få fatt i den gamle kyllingen jeg nettop kasta. Tvilsom hund... Så har jeg vært på shoppern igjen. Har bestilt noen singletter til å ha under ting&tang,en ulljakke med belte og fine knapper,og et basic-skjørt. Jobbeklær.Man kan ikke se ut som en prinsesse på bokhandel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 24. august 2006 #1802 Del Skrevet 24. august 2006 Hallai! Fortsatt uten hjemmepc, men alt står bra til. Har fått morsom pakke fra redoute, der alt passet . ha en knallers dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 24. august 2006 #1803 Del Skrevet 24. august 2006 Sunnis,du kan få en gjesterolle i serien,siden du også har hatt durt. ← Jeg kan være The missing Durt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 24. august 2006 #1804 Del Skrevet 24. august 2006 Hallai! Fortsatt uten hjemmepc, men alt står bra til. Har fått morsom pakke fra redoute, der alt passet . ha en knallers dag! ← Dumme hjemmepc bli frisk! Bra at alt står bra til ellers,da. Godt at klærne i pakken passet! Jeg har artig la redoutepakke som venter på meg på posten,skal hente på onsdag,tenker jeg.Har bestilt noen singletter fra jubileumskolleksjonen til Gudrun,de var rimelige,og pleier å være i knall kvalitet.En strikkejakke i ull,og et trikotskjørt ble det også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 24. august 2006 #1805 Del Skrevet 24. august 2006 Jeg kan være The missing Durt ← Jaaaaaaaa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 24. august 2006 #1806 Del Skrevet 24. august 2006 Jaaaaaaaa! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 24. august 2006 #1807 Del Skrevet 24. august 2006 Det blir en kanonbra serie! Her på bokhandelen er det jammen dødt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 24. august 2006 #1808 Del Skrevet 24. august 2006 Har bestilt litt godis til kveldsmat/middag hos O...vi kjører dansk smørbrødaften,så da blir det to forskjellige patèer,bacon,stekt sopp,cumberlandsaus,asier og godt brød. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 24. august 2006 #1809 Del Skrevet 24. august 2006 Nettop en fæl kunde her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 24. august 2006 #1810 Del Skrevet 24. august 2006 Tok seg sinnsykt opp...masse folk ut av ingenting....men nå er det stille.O kunne godt stukket innom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 24. august 2006 #1811 Del Skrevet 24. august 2006 til hun som må jobbe kveldsvakt. Medlidenhet kommer i bøtter og spann her!! Jeg skal garantert se på den durte-serien, den kommer til å bli en opplevelse. Selv har jeg ingen durt, så jeg er vel ikke kvalifisert til å være med, men jeg skal nå iallefall heie!! Dere som handler fra LaRedoute, hvordan er det egentlig med størrelsene? Jeg ble litt forvirra og usikker og er så dårlig på å returnere når ting ikke passer, så jeg har ikke bestilt der enda. Ha en fin kveld - bare kort tid igjen av kveldsvakta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 24. august 2006 #1812 Del Skrevet 24. august 2006 Takk for blomster og gode greier,pusla! Det gjorde godt for en stakkars kvelds-slave. Har vært mye folk her...nesten ikke 5 minutter uten noen ved kassen. Fabler om hjemmets lune rede og deilige smørbrød. Alle er velkomne som seere av durteserien! Tenk for noen vanvittige kjendiser vi kommer til å bli da,jeg og resten av durtegjenget! <------champagne i lange baner! Størrelsene på La Redoute er mindre enn norske.De anbefaler å bestille en størrelse større enn vanlig,og det har jeg gjort,med stort hell. Eneste som ikke er SÅ kult er å se den større størrelsen på merkelappen i nakken.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 24. august 2006 #1813 Del Skrevet 24. august 2006 Eneste som ikke er SÅ kult er å se den større størrelsen på merkelappen i nakken.... ← Det er da bare å klippe av den lappen det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 24. august 2006 #1814 Del Skrevet 24. august 2006 (endret) Jaaaaaaaaaa! Smart pusla! Endret 24. august 2006 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 24. august 2006 #1815 Del Skrevet 24. august 2006 :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 24. august 2006 #1816 Del Skrevet 24. august 2006 Nå har jeg nettop hatt dagens fæleste kunde her. Ikke at så mange kunder er fæle,men noen er litt ille,ihvertfall.Denne skulle ha småplukk fra et bord hvor en del av varene var 50% avslag på.Det hun skulle ha,var derimot ikke nedsatt,og da hun oppdaget det (hun fikk vite prisen på det hun skulle ha) så klikka dama.Skjelte meg ut og kalte det for et juksesalg.Da følte jeg meg såpass indignert og småkrenket atr jeg tillot meg selv å si "det er ikke noe juks,man må bare lese på plakatene". Var jeg slem bokhandler nå? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 24. august 2006 #1817 Del Skrevet 24. august 2006 Nei, herlighet, du har da helt rett!! Folk må da kunne lese hvis de først skal kjøpe bøker (å gud, jeg er morsom ). Men nå er det jo stengt og du kan kooose deg med danske-smørbrød-aftenen deres, det hørtes forøvrig himmelsk ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 24. august 2006 #1818 Del Skrevet 24. august 2006 pusla,du er morsom. Eller så er det bare jeg som er trøtt. Jeg har glemt den fæle dama nå. Det rakk å komme ei grusom ei til,og det var 20.05. Desverre hadde jeg begynt på kassaoppgjøret da,så hun fikk ikke kjøpt bokpapiret sitt,og ble gaaanske sur. Var ganske opprørt og lei meg da jeg sykla hjem,men gode smørbrød og en søøøøøøøøøøt kjæreste hjelper mot det meste. Smørbrødene var himmelske,akkurat som jeg hadde forventet,og O er stadig like søt. Jeg bare elsker den mannen. <------hjerte igjen..... Han kom innom på uventet besøk på bokhandelen også i femtida,og det var bare så kos. Like før jeg bare fikk lyst til å dytte han inn på lageret og bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 24. august 2006 #1819 Del Skrevet 24. august 2006 Gi blaffen i de sure kundene. Det er ikke din feil at alle har PMS for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 24. august 2006 #1820 Del Skrevet 24. august 2006 Når de skjeller deg ut som verst, klistre på deg ditt bredeste smil og svar i en overhyggelig tone "Ha en fantastisk fin dag du også!" Mannebesøk er kos! Jeg og vil ha mannebesøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg