Gå til innhold

lous lille gledesbok

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Gjest lillelou

Det er litt kjedelig i dag,egentlig. :sjenert:

Nå har jeg rydda og vaska og gått tur med hunden,og nå spiser jeg sjokolade bare på pur f....

Snart skal jeg lage kjeks,tenker jeg,og så skal jeg husmore meg videre. Fytti,det er kjedelig med vasking og tørking! Jeg vil ha en bitteliten hushjelp som kan bo i skapet på kjøkkenet! Nå! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillelou

Og så skal det selvsagt være sånn at jeg bosser den lille hushjelpen rundt og sier "det er støvete der,tørk ORDENTLIG!". Og så skal hun få en halv kjeks som belønning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*nei,det var IKKE hoppegutten og spydgutten som konkurrerte mot hverandre,selv om det også sikkert kunne vært knall*  :sjenert:

Det var akkurat det jeg skulle spørre om!

Jeg kjeder meg litt også. M. har reist avsted, mens jeg og krapylet smelter her i varmen. Men jeg har ikke lyst å være den bittelille hushjelpen din fordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Haha,jeg skjønte at du hadde kommet til å spørre om det. :ler:

Jooooooaaa....still deg under krympestrålen og bli bitteliten, så kan du ri bortover hit på vofsen og være den bittelille hushjelpen! :hoppe:

Og jeg lager goooooooode kjeks. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Gosj, hadde ikke det bare vært dødskult.

Ridende på verdens vakreste "hest" i prinsessekjole og grønne perler for å vaske lillelous hus. I like it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei søtnos :klem:

Innom med en klem jeg sånn i farta liksom. Skal putte eldstemann i seng men datt bare innom her på veien :Hehe:

Jeg falt litt for ideen med prinsessekjole og hest jeg altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

hei,Charmis! :klem:

Ja,sant det hadde vært kult hvis Bustis kom ridende på voffsen? Som en skikkelig eventyrprinsesse,i en nydelig kjole,og med den lille moppen sin i handa. *drømme*

Stå på og krymp,du Bustis! Nå er det så varmt også,så det burde jo gå bra. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det høres fint ut.

Men helt alvorlig talt Lillelou, vasker du huset ditt med en lilla fjærmopp?

Endret av Bustetroll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter spent på svaret fra forrige spørsmål.

Forresten, jeg lurer også på; har du gått på (dressur)kurs med Pinny?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Ja, det høres fint ut.

Men helt alvorlig talt Lillelou, vasker du huset ditt med en lilla fjærmopp?

Høøøøøy. :sjarmor:

Nei,jeg vasker desverre ikke huset med lilla fjærmopp,men tanken er fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou
Jeg venter spent på svaret fra forrige spørsmål.

Forresten, jeg lurer også på; har du gått på (dressur)kurs med Pinny?

:klem:

Nå har jeg svaaaaart. :hoppe:

Jeg har ikke gått på dressurkurs med Pinny,nei.Hun var tre år da jeg overtok henne (nå er hun sju), og så godt som ferdigoppdratt. Jeg har bare fullført verket og tilført en del sunn fornuft. Voila-en glimrende hund! :sjarmor:

Men dressurkurs er en smart ting, ikke bare for dressuren sin del,man blir jo så mye bedre kjent med hva som foregår oppi knotten til sånne firbente bomsedyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou
Når man har begynt å spise gravitaminer, kan man da opprette prøvedagbok tro?

Niks. Først må du starte puledagbok!

Eller...kanskje det er det samme? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:hoppe: Endelig back in the book!

I går var vi og henta søsterkrapylet seint på natta,og denne dagen ha bare gått ufselig fort og styrete har det også vært. Puy,jeg er sliiiiiiiiiiten! Nå skal her bare slappes av og lages kyllingfajitas og drikkes en øl eller tre,for nå er det hææææælg! Rai rai!

:sjenert:

Søstra er i sitt nye hjem sammen med sin venninne og samboer og pakker ut ting og tang, så vi skal bortover og hente henne til middag. Deilig å være bare meg og O noen timer. Ja og så selvsagt Pinny,da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Labber innom med kanintøflene (som jeg ikke tør å kjøpe i frykt for at hele leiligheten blir overfylt med kaninunger..) for å sette igjen søte små fotspor!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

hallo ,girls! :vinke:

Jeg har også vært trøtt i helga.Forferdelig,faktisk.Det begynte med at vi henta søstra mi på flyplassen klokka 01.30 natt til fredag,og deretter ble jeg bare trøttere og trøttere,og nå føler jeg meg som en vridd klut. :Gjesp:

Fredag var det middag for søsterfrøet her,og så overnattet hun. Lørdag var vi på IKEA, og hvis det var fælt sist jeg var der,så var dette helvete. Det var 1000000000000000 mennesker der,og 99% av dem var ferske studenter med foreldre på slep....fy farao. Sjefete studentmødre som dyttet barn og menn rundt omkring,og kjempet for å få fatt i det de skulle ha...og midt oppi der en liten lillelou og hennes IKEA-paralyserte søster. Jeg tror vi brukte to timer,og fyttih....så sliten jeg var etterpå! :Gjesp:

På kvelden hadde vi fellesmiddag for søster,venninnen hun skal dele leilighet med, O's søster og O's mor.Jeg hadde laget lasagne og hvitløksbrød og salat.Det falt i smak. I dag har vi vært på lang kjøretur for å besøke O's bestemor,og i morgen kommer mamma. Men jeg nekter å rydde eller støvsuge, nå er det rett og slett SLUTT på energien i denne lille skrotten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...