Gjest lillelou Skrevet 3. juni 2006 #1341 Skrevet 3. juni 2006 Kjip handletur. Jeg haaaaaater å handle på halvhelligdager,for da er det så mye folk,og de handler som om krigen var på vei,selv om det bare er èn fridag ekstra. Og så var polet stengt også,pga en relativt meningsløs høytid- og jeg som hadde SÅ lyst på (enda mere) vin. Vel, nå er vi vel hjemme og driver og ordner til middagsbesøk i kveld.O's forlover,hennes venninne og fetteren til forloveren kommer,og vi skal servere hjemmelaget (IKKE TORO) lasagne med salat og brød,og til dessert: Rabarbrasuppe med hjemmelaget vaniljeis.
Gjest lillelou Skrevet 3. juni 2006 #1343 Skrevet 3. juni 2006 Jepp.Vi har bestemt oss.Blir bare kvinnelige forlovere. Veldig koselig middag i dag- god mat og mye latter. Og så har vi snakket om bryllup...og nå tenker vi nye tanker (igjen....). Idèen vi har fått nå er å ha ambassadebryllup,og så invitere rubb og stubb til fest i nordnorge etterpå. Reise til Paris eller København eller whatever i pinsehelgen neste år, og ha kurvfest i juli.Både jeg og O ble plutselig alldeles sprettete av entusiasme.
Sun Mei Skrevet 3. juni 2006 #1344 Skrevet 3. juni 2006 Det er jo en super idè da. Når dere alikavel skal ha fest senere, hvorfor ikke ta vielsen i utlandet med bare dere og forloverne
Gjest lillelou Skrevet 3. juni 2006 #1345 Skrevet 3. juni 2006 Ikke sant? Nå skal vi bare sove litt på den idèen.
Gjest lillelou Skrevet 4. juni 2006 #1347 Skrevet 4. juni 2006 Ja,vi er luuuuuuuure.... O har mest lyst til å velge København,for da kan mora og søstra og mannen og evt mine foreldre være med,men jeg er mye mer gira på Pariiiiiiiis! Den aktuelle helga er foreløbig pinsehelga neste år,som også blir den helga jeg har bursdag. Nå har vi vært på kunstmuseumet og sett avgangsutsillinga til kunststudentene-mye artig og mye rart. Etterpå ble det en vaffel på Sponhuset,og nå er det hårfarging og klesvasking som står for tur.Mora til O har allerede vært på telefonen,for hun "så at vi dro,og lurte på hvor vi hadde vært." Nysgjerrige kjerring- er hun nødt til å VITE alt? Av og til blir jeg litt oppgitt over alt hun ikke klarer å holde inne i seg selv,men bare "må" blurpe ut.
Charmina Skrevet 4. juni 2006 #1348 Skrevet 4. juni 2006 Åååå det var spennende nye bryllups tanker det! Charmøren og jeg hadde bare de nermeste på middag her på en fin resturant i byen , også brukte vi heller penger på en fantastisk bryllupsreise sammen med henrik som var baby da. Annbefales Vi lurte litt dengangen vi også på ambasadebryllup. Blir spennende å se hva dere velger sweety! Ellers lite nytt herfra. Har hatt en skikkelig innehelg pga av helsa. men været har ikke vært noe særlig heller da så det var like greit. Men fikk meg en bytur lørdag og fant meg en lekker kjole i orange toner med lekkert smykke til Selv mannen likte den.Ellers shoppet jeg litt klær til Martine og henrik og deilig håndkrem. Nå skal jeg snart legge meg for jeg er bare sååå trøtt. Har vært en lang dag med masse rydding på loftet. Natta snuppeluppa mi
Gjest lillelou Skrevet 5. juni 2006 #1349 Skrevet 5. juni 2006 Hei, Charmis! Ja,nå tenker vi i litt andre baner. Har jo ikke helt klart å finne drømmelokalet her i byen,så da er det kanskje like greit å reise bortbort på selve dagen? Dessuten er det sikkert gaaaanske så romlemantisk å "rømme" også. København er hott kandidat- jeg er så glad i den byen. Skal sende mail til ambassaden og sjekke datoer-det er pisehelga som er mest aktuell. Foruten ambassaden,er det jo også sjømannskirke der,og det går an å gifte seg på Københavns rådhus,som jo er en ganske stilig bygning. Godt at dere er i bedre form,alle sammen,men jeg måtte litt da jeg leste om stemmen din også. Pipete harrystemme-syns jeg hører den. Håper inderlig den ikke blir helt borte nå da.
Gjest lillelou Skrevet 5. juni 2006 #1350 Skrevet 5. juni 2006 Argh.....leter etter forloverkjole,og holder på å bli småsprø....jeg har hengt meg HELT opp i disse kjolegreiene,og klarer nesten ikke å tenke på noe annet. Onsdag skal jeg ta meg et raid på butikkene i byen, og hvis jeg ikke finner noe der, så skal jeg hyle litt, før jeg antageligvis ender opp med å bestille fra Bridesave.
Gjest lillelou Skrevet 5. juni 2006 #1352 Skrevet 5. juni 2006 Det er gudd. Ble det bra feiring? Og vet du hvor midjeløse små klumper som meg kan finne kjole? Når de passer over midjen,blir de med èn gang for vide over hoftene og puppene...
Sun Mei Skrevet 5. juni 2006 #1353 Skrevet 5. juni 2006 Jeg synes ikke du er en midjeløs klump Du er fantastisk Og har du prøvd Namastè? De har butikk bla. på Nedre Elvehavn
Cata Skrevet 5. juni 2006 #1354 Skrevet 5. juni 2006 Argh.....leter etter forloverkjole,og holder på å bli småsprø....jeg har hengt meg HELT opp i disse kjolegreiene,og klarer nesten ikke å tenke på noe annet. ← Jamen, altså....hvorfor lar du ikke forloveren lete etter kjole selv? Da jeg var forlover for min beste venninne så fikk jeg lov til å kle meg sjøl *stolt*.
Gjest lillelou Skrevet 5. juni 2006 #1355 Skrevet 5. juni 2006 Cata,det er ikke min forlover som skal ha kjole, det er jeg . Skal være forlover i sommer,skjønner du,og sliter med å finne en kjole jeg liker.
Gjest lillelou Skrevet 5. juni 2006 #1356 Skrevet 5. juni 2006 Oooog, btw, min(e) forlover (e) skal definitivt få lov til å velge kjolene sine selv, kunne ikke drømme om å legge meg opp i hva de skal ha på seg.
Gjest lillelou Skrevet 5. juni 2006 #1357 Skrevet 5. juni 2006 Jeg synes ikke du er en midjeløs klump Du er fantastisk Og har du prøvd Namastè? De har butikk bla. på Nedre Elvehavn ← Søøøøøøte..... Vet du, Namastè hadde jeg ikke tenkt på i det hele tatt....dit må jeg absolutt dra! Nå er svigerfrøet informert om våre planer. Både goftings,og det at vi planlegger å ta hele greia i utlandet. Det var O som slapp bomben mens de var på tur til hytta.Søtt! "Dere også?" var hennes første kommentar.....det viser seg nemlig at søstra til O og hennes samboer har tenkt akkurat de samme tankene. I morgen skal O ringe ambassaden i København og sjekke om de har ledig i pinsen.
Cata Skrevet 5. juni 2006 #1358 Skrevet 5. juni 2006 Cata,det er ikke min forlover som skal ha kjole, det er jeg . Skal være forlover i sommer,skjønner du,og sliter med å finne en kjole jeg liker. ← Jamen....det kunne du vel sagt,vel. Trodde Bridezilla'en hadde besatt deg nå, jeg.
Gjest lillelou Skrevet 5. juni 2006 #1359 Skrevet 5. juni 2006 Det skulle jeg ha gjort,men det var fullstendig vekk fra mitt lille hode. Bridezillaen holder seg på trygg avstand fortsatt.
Anbefalte innlegg