Gå til innhold

lous lille gledesbok

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest lillelou
Skrevet

Høhø :sjarmor:

Tror han syns jeg er relativt uimotståelig. :sjarmor:

Ja,de kjolene er kjempenydelige! Utrolig vakker design og lekre stoffer! Kinakjole MÅ du jo bare ha deg,snuppa! ;)

Gjest Olava
Skrevet

Ååååå, jeg fikk ikke gratulert deg, men før og ettergratulasjon er også bra.

Velkommen inn i de voksnes rekker!!!! :flagg::smilyblomst::dagens-rose::flagg::smilyblomst::dagens-rose::bursdag::bursdag::bursdag:

Tøft å feire dagen i utlandet, fikk jammen lyst på en utenlandstur selv, men jeg har ikke bursdag på leeeenge.

Hvorom alt er: HIPP, HIPP HURRA!!!!

Skrevet

:)

Gratulerer med dagen som var! Det høres ut som du hadde en strålende dag, og jammen fikk du flotte gaver også.

:bursdag::bursdag::bursdag::bursdag::bursdag::bursdag::bursdag::bursdag::bursdag:

Skrevet

Hei snuskeluska mi på 30 år :sjarmor:

Masse fine kjoler der ja, og jeg sier det igjen. Jeg får så lyst å gifte meg igjen. Men med charmøren igjen altså ikke noen andre. For jeg vil så gjerne ha brudekjole igjen, og ungene kunne vært brudesvenn og brudepike :hjerter_rundt:

"drømme drømme drømme"

Ellers ønsker jeg deg en fin mandag vennen.

Klem pelsdotten fra meg da. Er hun like glad og våryr ennå?

-Charmis :klem:

Gjest lillelou
Skrevet

Hallaiosai! :klem::sjarmor:

Tusen takk for hilsener, Olava og Gika, kjempekoselig av dere! :klem:

Og hei Charmis! :klem:

Charmis- kan du ikke ha sånn "fornyelse av eksteskapsløftene"-greie,da? I beste/verste amerikastil? Jeg kan lage en svulstig portal til dere,og jeg kan til og med sy kjole til deg! :hoppe:

:sjenert:

Men spøk til side; Det er jo superromantisk å gifte seg, så ikke rart du vil oppleve DET igjen. :hjerte: .

Pinny er like yr og tullete som alltid,hun. :ler: Hun koser og klemser tilbake til deg. :klem:

Jeg har vært så håpløst trøtt og tom for energi i dag. :sjenert:

Arbeidsdagen gikk kjempesakte,og av en eller annen grunn hadde jeg en liten og pinglete stemme,og elendig artikulasjon. Typisk "lillelou føler seg ikke helt 100%"- signal.

Velvel. Ettermiddagen har jeg brukt til å ligge i veien for O,og ellers ikke veldig mye. :ler:

Og nå er det natta. Sitter her med håret til alle kanter (har nettop tatt ut strikket av håret) og ser ut som en grotesk Ivo Caprino-figur. Der fikk dere noe å tenke på, tenker jeg. :sjarmor:

Natti natt! :sove:

Gjest lillelou
Skrevet

Denne lille louen er trøtt.... :sjenert:

Fatter og begriper ikke hvorfor jeg er så søvning- jeg sover da nok,må vite. :)

I dag er det skikkelig gufsent fysevær, så jeg tenker nok at det blir en del kvalitets-innetid på oss i dag. Vi driver og maler og fikser de stygge gamle dørene på kjøkkenskapene, og i dag skal vi montere dem på igjen,og rydde ting og tang på plass i dem. Akkurat nå flyyyyyter det -ser ut som om al Khaida har sprengt en bombe,samt en av sine tilhengere der inne. :ler:

Gjest lillelou
Skrevet

Dagens vits , som jeg stjal fra en tilfeldig dagbok jeg kom forbi :

Det var to bananer som var ute og gikk. Den ene var gul og den andre var grønn. Den grønne gikk litt i forveien, og så gjemte den seg bak en busk. Da den gule bananen litt etter kom gående forbi busken, hoppet den grønne bananen frem og sa: ¨Bب! ¨Åh¨, sa den gule bananen, ¨så umoden du er¨...

:ler:

Gjest lillelou
Skrevet (endret)

Og så fikset jeg meg et deeilig,overdådig smørbrød,og et glass rosèvin....håper arbeidslysten kommer sigende på nå. :sjarmor:

Endret av lillelou
Gjest lillelou
Skrevet (endret)

:ler: Hallo, vimse. Ja, ikke så rart du kjenne rigjen vitsen,nei. ;)

Folkens, det var i vimses dagbok jeg fant den.Nemlig. :)

Endret av lillelou
Gjest Olava
Skrevet

Jeg er også trøtt. Hver dag, faktisk. Det er ikke noe morro, for man føler at man er den eneste trøtte i hele verden.

Neste uke begynner jeg i min nye jobb, og da må må må jeg slutte å være så trøtt!

Jeg spurte etter deg i butikken, men du er jo flyttet. Og det virker som om du er flyttett nærmere der du bor? Det er vel bra?

Hvorfor i huleste er du ikke på operakorøvelser for tiden????? Jeg hadde sett frem til å møte deg på 1. sopranrekka!

Gjest lillelou
Skrevet (endret)

Halluuu, Olava! :vinke:

Jeg har blitt forflytta til Moholt,jeg, så nå har jeg 5 minutters gange til jobb, og det er jo slett ikke så dumt. :sjenert:

Ang. operakoret, så ble jeg angrepet av 3 virus på en måned,og har vært ganske elendig.Og så ble det så rotete og tullete at jeg har virkelig kviet meg for å ta kontakt med koret igjen, de må jo tro jeg er verdens verste dass av en sopran. Men det er ikke fordi jeg ikke har lyst til å synge, heller tvert om. Noe forslag til hvordan jeg skal angripe saken? Hele greia har bare blitt urimelig stort og pinlig.

:sjenert:

Pløff....nå fikk jeg utrolig lyst på avokado. Off til butikken med meg!

Og torsdag kl 14.30 skal vi inspisere festlokaler! :hoppe:

Endret av lillelou
Gjest lillelou
Skrevet

Nå steker jeg en bit gris som skal bli dagens middag, stappet i pitabrød med salat og annen godis. ;)

Er helt kjolefrustrert for tida,og sliter med å tenke på noe annet...finner bare enten kjerringaktige, for små eller for dyre kjoler her i byen,og kommer ingen vei med talen til Hildegard heller,det blir bare supersuppete klisjeer,og ikke den knalltalen som jeg håpet det skulle bli... :sur:

:frustrert:

Heldigvis er de frustrerte på skjermen igjen i dag, så jeg har noe å se fram til. :)

*ullgensere KLØR! Og hvorfor har jeg egentlig på meg ullgenser den nest siste mai?* :frustrert:

Liker den rosa kjolen til Mipaform suuuupergodt,men dama der svarer ikke på mail,så da er jeg like langt.

Nok frustrasjoner for i dag! Resten av dagen skal jeg

bare :dusje::kline::digge::danse::nissekonekyss::hoppe::hjerter_rundt::humpe:

:sjarmor:

Skrevet
Dagens vits , som jeg stjal fra en tilfeldig dagbok jeg kom forbi :

Det var to bananer som var ute og gikk.  Den ene var gul og den andre var grønn.  Den grønne gikk litt i forveien, og så gjemte den seg bak en busk.  Da den gule bananen litt etter kom gående forbi busken, hoppet den grønne bananen frem og sa: ¨Bب!  ¨Åh¨, sa den gule bananen, ¨så umoden du er¨...

Skrevet

Har også lyst å skrive med farger - nemlig!!!

Gjest lillelou
Skrevet

Som seg hør og bør, Sunnis!

Og så godt som det passet til avataren din,da! :hoppe:

Gjest Olava
Skrevet

Har sendt deg en pm angående operakoret, så nå blir det saaaaker!

Håper grisen var god!

Nå har det minste barnet og jeg syklet til byen og hjem, for første gang (ikke min altså).

Nå skal jeg: Vaske gjesterom, re opp, vaske begge badene (det trengs!!!!!!! - uverdig nå!) og så kan jeg lene meg tilbake og vente på mann og gjest, og såååå blir det ostefondue.

Har bare ett problem:

Må både slutte å røyke og slanke meg, men begge deler samtidig er en utopi. Hva gjør jeg???

Skrevet

Pløff....nå fikk jeg utrolig lyst på avokado. Off til butikken med meg!

:overrasket: Hvordan får du lyst å avokado egentlig?? Og hvordan spiser du den liksom? Mauler man avokado som et eple? Jeg spør av uvitenhet her og regner med å få et klokt og godt svar altså ;) .

Og torsdag kl 14.30 skal vi inspisere festlokaler! :hoppe:

:hoppe: Endelig får du sett!! Så flott!! Jeg har så lyst til å gifte meg at jeg holder på å dø på meg, jeg har liksom alltid hatt lyst til det da, men nå som drømmemannen er på plass så har giftesyken kommet snikendes på. Kanskje jeg må slutte å lese bryllupsforumet, det hjelper ikke akkurat :sjenert: .

:klem: Håper det ordner seg med koret, du kan jo ikke klare prøvesangen og så feige ut!!

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...