Gjest lillelou Skrevet 28. mars 2006 #881 Del Skrevet 28. mars 2006 God morgen meg selv!!! Og god morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 28. mars 2006 #882 Del Skrevet 28. mars 2006 God morgen du selv Leter du etter kjoler i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 28. mars 2006 #883 Del Skrevet 28. mars 2006 Ikke kommet så langt enda....har vært beleiret av gal hund med rosa og lilla lekeelefant i munnen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 28. mars 2006 #884 Del Skrevet 28. mars 2006 Svært så energisk Pinny er på morran da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 28. mars 2006 #885 Del Skrevet 28. mars 2006 Pinny er en friskus om morran. Fyker rundt og peser og lager masete gryntelyder... For en masunge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 28. mars 2006 #886 Del Skrevet 28. mars 2006 Hun burde vite at det er om morran man skal ta det med ro for å ha en god dag resten av dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 28. mars 2006 #887 Del Skrevet 28. mars 2006 Hun har ingen forståelse for sånt. Full fart hele tida....eneste som funker er å ha henne med på joggetur-da er hun utslått en times tid etter at vi har kommet hjem. Bikkja er gaaaal..... Men søøøøøt! I dag drar O på tur, for å bedrive noe teambuildingsgreier med noen folk han jobber sammen med på et prosjekt. Kommer ikke hjem før i morra, så jeg skal kose meg så godt jeg kan, selv om det blir litt stille. Stikke en tur på butikken og shoppe litt frukt og anna knask å kose meg litt i kveld når fruene er på skjermen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 28. mars 2006 #888 Del Skrevet 28. mars 2006 Jeg er også GAL...men veldig søt altså! Da har jeg og bikkja di noe til felles! Håper du får en fin tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 28. mars 2006 #889 Del Skrevet 28. mars 2006 hællais! Pinny er veldig glad for å ha en sjelefrende i deg, TT..... For en stille og slapp dag! Ingen venninner som er på msn, ingen telefoner som ringer, bare meg og Pinny som daffer oss gjennom dagen. Kjøpte meg verdens suuuuureste kiwier, som jeg satte bort til modning,og sånne artige gule bærting som er inni en papiraktig "blomstersak". Og en troika.... Men det er mørk sjokolade, så det er ren helsebot! Til middag i dag blir det en god gammeldags grandis. Det har jeg jammen meg ikke smakt på sikkert 4-5 år, men det er så spik kjedelig å lage mat til seg sjøl, så da ble det sånn. Kan jo klæsje på noe ekstra støff, vett'u. De nye naboene har så smått begynt å flytte inn i sitt nye hus.I går var de der og tørka støv og satte opp sin nudelige (?) samling med likørglass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 28. mars 2006 #890 Del Skrevet 28. mars 2006 Det heter kjærlighetsfrukt, vennen Og hvorfor har ikke vi hverandres msn???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 28. mars 2006 #891 Del Skrevet 28. mars 2006 Takk skal du ha! Har aldri tenkt på hva de heter,faktisk...bare tenkt på dem som "de små gule bærdingsene".... Da blir det kjærlighetsfrukt og troika på meg i kveld. Ja, hvorfor har vi ikke hverandres msn....? :klø: Kan godt sende deg adressen min på pm, hvis du vil. Nå har jeg spist frossenpizza, og har funnet ut hvorfor jeg ikke spiser grandis så ofte....den er litt rar på smak egentlig,er den ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 28. mars 2006 #892 Del Skrevet 28. mars 2006 Youhooooo! Det er vår,og jeg har funnet fram en vår-avatar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 28. mars 2006 #893 Del Skrevet 28. mars 2006 Pløh...jeg kommer visst aldri til å klare å bestemme meg for kjole...vi blir nødt til å krympe selskapet ned til tre gjester sånn at jeg får råd til alle kjolene jeg kunne tenkt meg å sprade rundt i... Ramona design har bilder av en fiiiiin kjole. Tilhører Pronovias' 2006-kolleksjon og heter Ucrania,hvis jeg ikke husker feil....og så har W1 White One også en eller to lekkerbiskner i sin kolleksjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 28. mars 2006 #894 Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) Og Ubina....BLANT annet....fytti.... og Ufana...og Nalon...men den begynner å ligene litt for mye på traddisene... Endret 28. mars 2006 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 28. mars 2006 #895 Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) Nå spionerer jeg på naboene som er innom med enda flere pynteting...de har bygd et svææææært hus på rundt om 250m2 og har fire unger som snart er utflyttingsklare. Hvorfor bygger de så stort hus da,montro? Hadde heller gått for lekker leilighet jeg, tror jeg. Men,alene blir de ikke,for det er fjørti naboer rundtomkring her som er "godt voksne" og som sitter alene eller sammen med partner i et digert monstrum av et hus. Endret 28. mars 2006 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 28. mars 2006 #896 Del Skrevet 28. mars 2006 Ja, man kan spørre seg. Jeg vil forresten også ha lekker leilighet.... Altså, den er fin den jeg har, men litt mer plass kunne vært OK *drømme om stort bad, med boblebad*. *note to self - begynne å tippe - vinne i tipping - vente til en eller annen gamling i nabolaget overføres til geriatrisk og så kjøpe hans/hennes leilighet * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 28. mars 2006 #897 Del Skrevet 28. mars 2006 Søt avatar Og ja, send meg PM du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 28. mars 2006 #898 Del Skrevet 28. mars 2006 Will do.... Og Demetrios Illusions style 3032....sukk.... Men nå skal denne sneipen knø seg i seng! I morra er det jobbedag! Natta, sov godt alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 29. mars 2006 #899 Del Skrevet 29. mars 2006 Hver gang jeg ser her får jeg liksom litt lyst til å gifte meg igjen............................... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 29. mars 2006 #900 Del Skrevet 29. mars 2006 Også ble jeg i skikkelig vårstemning av den avataren din altså vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg